Lando
" Apró kezeit végig futatta az egész felső testemen amitől kirázott a hideg. Ő pedig mosolyogva nyugtázta ezt.
Ekkor jöttem rá. Ez a lány lesz a végzetem. "
Lehajolt hozzám, hogy újra megcsókolhasson amit én szívesen fogadtam. Kezeim végig futattam a hátán egészen le a csípőjére ahol egyet húztam a pólóján jelezvén hogy mennie kell. Sosem voltam bátor a lányokkal szemben, sőt még csak fel sem keltették az érdeklődésem. Viszont Aurora más. Mindig tudom mit akarok vele. Megjön az önbizalmam és tudom mit kell tennem. A lány szégyenlősen elmosolyodott majd piruló arccal húzta át a fején pólóját. Eszméletlenül festett. Imádtam. Feljebb ültem az ágyon, hátam az ágytámlának döntöttem ő pedig az ölemben helyezkedett el továbbra is, piros arccal. Nem kellettek szavak, anélkül is megértettük egymást. Ez a lány egy hét alatt forgatta fel az életem és hozott olyan érzéseket magával, amiket mással sosem éreztem.
- annyira gyönyörű vagy. - simítottam ki egy tincset az arcából. Ujjamat végig húztam gerince mentén mire libabőr futott végig a testén. Imádtam hogy így reagál rám.
- Lando én..- kezdte de tudtam mire gondol, így egy csókkal el is hallgattattam.
- tudom, Ro.. Nem sietünk sehova.- mosolyodtam el, majd csípőjéről a fenekére vezettem a kezem. Kifújta a bent tartott levegőt, majd a hajamba vezette vissza a kezét.
- Amikor a közelembe vagy annyira magabiztosnak érzem magam minden téren, pedig annyira tapasztalatlan vagyok.- nézett a szemembe miközbe félve mondta el gondolatait.
- Sosem volt még dolgom lányokkal Ro, tudom mit érzel mert velem is így van. Annyira magabiztos vagyok ha rólad van szó. Tudom mit akarok veled elérni, és mit szeretnék tenni. Pedig sosem csináltam még hasonlót. - mondtam szemébe
- és mit szeretnél velem elérni Lando Norris?. - vigyorgott szemtelenül, mire ledobtam magamról és ismét alám került. Hangosan felnevetett, majd rám emelte csodás szemeit.
- első sorban a randevút tűztem ki. - kezdtem majd egy csókot nyomtam a nyakára, amitől sóhajtott egyet engem pedig méginkább lázba hozott. Csípőmet övéi ellen nyomtam, mire mind a kettőnk szájából egy halk nyögés tört elő. Tudtam, hogy tovább nem mehetek most, így egy utolsó csók után lemásztam róla. Amin ő sem volt megepődve, tudtuk hogy le kell állnunk mielőtt olyat teszünk aminek nincs még itt az ideje. - használhatod ezt a fürdőt én addig elmegyek a lentibe.- mosolyogtam rá, mire aprót bólintott. Megfogta a pizsamáját és bevonult.
Hideg vizet folyattam magamra első sorban hogy lehűtsem a kedélyeket. Aztán pedig megmostam magam, majd egy törülközővel a derekamon mentem vissza a szobába ahol egy angyal feküdt az ágyamban.
- azt hittem sose jössz . - kuncogott, majd végig futtatta szemeit testemen amitől hihetetlen jó érzés fogott el. - aludhatok veled? - kérdezte szégyenlősen. A Fürdőmbe felkaptam egy boxert majd már úton is voltam a rám váró lányhoz.
- ez nem is kérdés. - nevettem, majd miután kellően összeakadtunk el is ragadott minket az álom.
§§§§
Aurora
Délben egy gyors ebéd után, Flo felvitt a szobájába és különféle lovas ruhákat adott a kezembe miszerint ezt kell viselnem. Egy fehér lovagló nadrág és egy rózsaszín póló, egy bokacsizmával, és külön lábszárvédővel.
- egyébként tudsz lovagolni? - kérdezte mire boldogan bólintottam.
- kicsi koromban anya nagyon sokat hordott lovagolni, szerinte egy lánynak illik tudni. Aztán egy időben kimaradt, majd 14 éves koromtól egészen amíg el nem búcsúztunk együtt jártunk. Volt egy lovarda közel hozzánk így egyszerű volt. Otthon még lapul is egy két ruhám ebből a korszakból. - fecsegtem, mire a lány örömében felugrott.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝓓 𝓤 𝓜 𝓑 𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]
Фанфик" Daniel, nem hiszlek el komolyan, állandóan mutogatsz a barátaidnak mintha valami vásári majom lennék.- néztem dühösen az Ausztrál pilótára.. -Ha az lennél, én szívesen megvásárolnálak.- hallottam meg a hátam mögül egy pimasz, eddig számomra telj...