Tanıtım

53 3 3
                                    

Kapı -1-
Kafam arabanın camına çarptığında gözlerimi sıkıntıyla açtım. Arabanın sallantısından taş bir yolda olduğumuzu anladım. Annem uyandığımı görmüş olmalı ki
-Günaydın tatlım! Sakın uyuma çünkü 5 dakikaya büyükannenlere varırız dedi. Anladığıma dair homurtular çıkardım. Hah! Kim evini bilinmeyen bir ormanın bilinmeyen ortasına kurarki!? Cevap doğru tabikide benİm büyük annem ve büyük babam! 3 katlı koyu renkli ahşapla kaplı evi gördüğümde gülümsedim. Araba durdu ve kapıları açtık. Aşağı indiğimde yalpaladım. 2 saattir yoldayız ve heryerim uyuştu. İçerden Büyükannem ve büyükbabam çıktığında koşarak bizim yanımıza geldiler. Büyükbabam annemin elinden valizleri aldı ve odalara çıkardı. Yerdki evin dışını duvar gibi çevreleyen mantarları gördüğümde kaşlarımı çattım.
-Büyükanne o mantarlar ne?
-Mantar işte tatlım. dediğinde kaşlarımı dahada çattım.
-Ee siz pislikten nefret edersiniz onları koparsanıza
Annem omzuma hafifçe vurdu.
-Tatlım herşeyi merak etme hadi içeri deyince birşeyler döndüğünü anladım. Ama ben Crystal'sam o şeyi bulurum! İçeri geçtiğimizde annemler beni aşağıda bırakıp biz şimdi geleceğiz dediler ve yukarı çıktılar. Ve ben tabiki peşlerinden gittim. Çatı katına çıkmışlardı. Oraya şimdiye kadar bir kere bile girmeme izin vermemişlerdi. İçerden gelen sesler benimle ilgiliydi. Annem
-Anne,baba Crystal'ın kitaba dokunmasını engellemeliyiz. O,kitabın varisi ama ben bunu istemiyorum
-Peki kızım onu buraya sokmayacağız.
Adım sesleri gelmeye başlayınca hızla aşağı indim. Benden kitabımı saklamalıydılar? Ne kitabı? Peki Crystal bunu çözmek zorundasın yoksa meraktan çatlıyacaksın. Annemler gelince konuştuk, odalara yerleştik ve yemek yedik. Büyükannem yine meşur Lazanyasından ve patetes salatasından yapmıştı. Afiyetle yeyşnce salona geçip konuştuk. Spnrada yattık.
Yani onlar yattılar. Bense büyükbabamın montundan çatı katının anahtarını aldım. Sessiz sessiz çıkarken kapıyı açtım. Daha doğrusu açmaya çalıştım ama açamadım kapı açılmıyordu. Arkamdan ayak sesleri gelince gözlerimi yumdum. Arkamdaydılar ve beni duymuşlardı. Arkama dönünce büyükannem ve büyükbabam kollarını birleştirmiş bana bakıyorlardı. Salak Crystal! Al işte yakalandın! Bana biraz kızıp elimden anahtarı aldılar ve odama gönderdiler. Bukadar önemli birşey varsa kesin öğrenmeliydim. Ertesi gün dışarı çıkıp mangal yaptık. Yedik. Oyun falan oynadık. İçeri tek başıma girmeme izin yoktu, bana çaktırmamaya çalışıyorlardı ama benim çatı katına çıkmamam için yaptıklarını biliyordum. Gidip mantarlara baktım. Gerçekten evi duvar gibi daire şekline almışlardı. Biraz daha yaklaştım. Altlarında beyaz bir toz vardı. Parmağımı mantarın üstüe gelenlere değdirince dilime değdirdim. Tuzmu?
-Büyükanne! Bu mantarların altında niye tuz var?!
-Aa Şey! Büyükbaban onları mantarlar kurusun diye serpmiş boşver sen hadş buraya gel.
Ciddimisiniz? Gerçektenmi? Beni kandıra bileceğinizimi sandınız! Annemler birlikte içeri girdiğinde çok dikkatlice peşlerinden gittim.
-Baba kapıyı açmaya çalıştı sende gördün anahtarı saklaman gerek!
-Tamam sen endişelenme. Ben anahtarı mangalın içine saklıyacağım. Orası kimsenin aklına gelmez.
Gerçekten gelmezdi. Koşarak eski yerime gittim. Ve telefonumu açıp Flappy'i oynamaya başladım.gece olunca dışardan mangalın içinden anahtarı aldım. Yukarı çıkıp kapıyı açtım.Sonrada ışığı. Masanın üstünde bir kitap vardı. Kocamandı kahverengiydi ve eski görünüyordu. Üstü aşırı tozluydu. Yanına çöküp kitabın üstünü üfledim. Açıldığı yerde altın sarısı kalpli bir kilit vardı. Elimi kitabın ve kilidin üstünde gezdirdim. Sonra kilit kendi kendine açıldı. Arkamdan rüzgar sesi gelince hızla arkama döndüm. Gözlerim faltaşı gibi açıldı. Duvarda altın sarısı bir kapının içinden çıkan bembeyaz tarzı bişey vardı. İçinden
-Gel Crystal gel,Buraya.
İlerlemeye başladığımda içinden bir kadın güldü.
-İşte böyle Crystal dedi. Tam kapıya yaklaşmışken arkamdan annem,büyükannem ve büyükbabamın sesi geldi.
-CRYSTAL ÇABUK UZAKLAŞ ONDAN!!
Hızla arkamı dönecekken dengemi kaybedip kapının içine kaydım. Son hatırladığım herkesin
-CRYSTAL!!! Diye bağırmasıydı. Sonrası bembeyaz bir ışık...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KapıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin