700+ ντάξει δεν έχω λόγια είστε οι πιο υπέροχοι readers και σας λατρεύω!! Και επειδή χάρηκα πάρτε και ένα κεφάλαιο :) <3
Στα χείλη του χαραγμένο ένα χαμόγελο που δεν λέει να φύγει. Είναι η μόνη που τον κάνει να χαμογελάει έτσι. "Liz..πάμε σπίτι" λέει ο Harry μέσα από το φιλί τους.
"Ναι." Λέει εκείνη σιγανά αλλά δεν σταματάει να τον φιλάει. Ξαφνικά ο Harry σκύβει προς τα κάτω και πιάνει τα πόδια της περνόντας την αγκαλία κουβαλόντας της έως την μηχανή του.
Εκείνη γελάει και αφού κάθονται και οι δύο στην μηχανή ο Harry της βάζει το κράνος προσεχτικά και εκείνη τοποθετεί τα χέρια της γύρω του κολλόντας το σώμα της με το δικό του ακουμπόντας το κεφάλι της στην πλάτη του μυρίζοντας το αρωμά του.
{...}
"Είσαι εντάξει?" ο Harry την βοηθάει να κατέβει από την μηχανή και της βγάζει απαλά ο κράνος. "Ναι..ευχαριστώ" λέει και του πιάνει το χέρι του οδηγόντας τον προς το σπίτι της.
"Στα αλήθεια θες να μπω μέσα?" της λέει εκείνος διστακτικά και εκείνη γνέφει. Μπαίνουν μέσα και εκείνη χωρίς να χάσει χρόνο το αγκαλιάζει. Μόνο τον αγκαλιάζει. Αλλά αυτό είναι αρκετό για τις 'πεταλούδες' στο στομάχι της να εμφανιστούν.
Ο Harry χαμογελάει χωρίς όμως εκείνη να τον βλέπει και την πιάνει απαλά από την μέση σηκώνοντας την. Τα πόδια της τύλιγονται γύρω του και τοποθετεί τα χέρια της στο σβέρκο του.
"Πάμε στο δωμάτιο σου..πρέπει να κοιμηθείς" της λέει ενώ την φιλάει απαλά στην μύτη. Εκείνος την πάει αγκαλιά μέχρι το δωμάτιο της και την αφήνει απαλά στο μεγάλο και άνετο κρεβάτι της. "Πρέπει να με αλλάξεις" λέει εκείνη γελόντας. "Liz..άλλαξε μόνη σου..εγώ πάω στην τουαλέτα..και επιστρέφω" της λέει εκείνος γελόντας μαζί της και φεύγοντας από μπροστά της.
"Καλάάά" μονολογεί εκείνη και βγάζει το φορεμά της. Βάζοντας τις ζεστές πιτζάμες της τραγουδόντας δυνατά.
I CAN'T BE YOUR ONLY ONE..NO I CAN'T BE YOUR ONLY ONE CAUSE YOU LOOK TWICE AS GOOD AS ANYONE I EVER MET AND YOUR LOVE IS 3 TIMES BETTER HOW COULD ANYONE FORGET? NO I CAN'T.
"Ωραία φωνή" ο Harry λέει και εκείνη γυρίζει να τον κοιτάξει. Του χαμογελάει και ξαπλώνει στο κρεβάτι της κάτω από τα σκεπάσματα. "Έλαααα" του φωνάζει και εκείνος βγάζει την μπλούζα του και το παντελόνι του γρήγορα και ξαπλώνει δίπλα της.
"Γιατί δεν κυκλοφορείς έτσι κάθε μέρα?" του λέει η Liz κοιτόντας το καλλίγραμμο σώμα του και εκείνος γελάει. "Θα το εφαρμόσω μια μέρα" την πειράζει και της δίνει ένα απαλό φιλί στο κούτελο και τυλίγει το χέρι του γύρω από την μέση της. "Harry.." Λέει η Liz καθώς τα μάτια της είναι κλειστά. "Ναι?" εκείνος χαιδεύει απαλά την μέση της.
Η Liz τον κοιτάει για λίγο. Ανοίγει το στόμα της να πει κάτι αλλά τελικά δεν λέει τίποτα. "Άστο" είναι το μόνο που λέει και βολεύεται καλύτερα στην αγκαλιά του.
Χευ ντάξει είμαι θεά ξαναέβαλα. Το τραγούδι που έλεγε η Liz είναι το only 1 της Ariana grande. Είναι ΥΠΕΡΤΑΤΟ ακουστε τοοο!! Τεσπα ψηφίστε και σχολιάστε!! Love youu!! <3 :D
ESTÁS LEYENDO
Bad»h.s
FanficΉταν κακός μέχρι που γνώρισε εκείνη. Εκείνη τον άλλαξε. Nef_1D BAD™ Wattpad presents 2015© DON'T...