''MERT'İN AĞZINDAN''
Begüm'le konuşup nerde olduklarını sordum.Bu saatte tek başlarına eve dönmelerine izin veremem.Gittiğimde Begüm arabayı gördüğü gibi bindi.Ceylin önce Begüm'ün ne yaptığına baktı sonra gözü bana kaydı.Beni görünce hafif gülümseyip o da arbaya bindi.Gülüşü mü güzel yoksa bana mı öyle geliyor?Neden onun gülüşünü düşünüyorum ki ben? Begüm kimse konuşmadığı için müzik açtı.Yol boyunca müzik dinledikCeylin'in evinin önüne geldiğimizde bize teşekkür edip arabadan indi.Biz de eve gittik.Bizimkiler yine evde yoktu.Begüm mutfağa geçip bana yicek birşeyler hazırlamaya başladı.Bende salona geçip televizyon izlemeye başladım.Annemleri aramak için telefonumu cebimden çıkarıcaktım ki durdum.Telefonumu en son arabada bırakmıştım.Arabaya gidip telefonumu aaldım.O arada arka koltukta Ceylin'in çantasını gördüm.Arabaya bindiğinde yorgun gözüküyordu.O yorgunlukla çantasını almayı unutmuştu heralde.Ceylin'in çantasını alıp onların evine doğru gittim.Kapıyı yardımcıları Nazlı abla açtı.Beni içeriye aldı.Salonda sadece Ceylin'in annesi Zeliha teyze vardı.Beni görünce ayağa kalkıp yanıma geldi.
(Z)-Hoşgeldin Mert nasılsın?
(M)-Hoşbulduk Zeliha teyze iyiyim teşekkür ederim siz nasılsınız? Çok mu resmi konuştum ne.
(Z)-Bende iyiyim Ceylin'e baktıysan yukarıda odasında
(M)-Teşekkür ederim Zeliha teyze çantasını unutmuş onu vericektim.dedikten sonra yukarıya çıktım.Ceylin'in odasının önüne gelince durdum.Kapıyı hafifçe tıklatıp içeriye girdim.
Ceylin yatağındaydı.Yanına doğru gittim.Gözleri kapanmak üzereyken beni gördü.O bana bakınca bende hafif güldüm o sırada Ceylin'in gözleri kapandı.Bende çantasını çalışma masasının üzerine bıraktım.Sonra Ceylin'in baş ucuna gidip onu izlemeye başladım.Ne kadarda güzel uyuyor.Sanki böyle bebek gibi masum.Ayakta durmaktan sıkılınca yatağın öbür ucuna gidip uzandım.Biraz yanında kalsam sorun olmaz heralde.Hem uyumucam ki onu izlicem sonra kimse fark etmeden çıkıp giderim.Onu izlemeye devam ettim.Sonra fotoğraflarına gözüm kaydı.Babasına ne kadar çok benziyor.Babası gibi sarı saçları ve kahverengi-yeşil karışımı bir göz rengi var.Küçüklüğü de şimdi ki gibi çok tatlıymış.Onu küçüklüğünü hayal etmeye başladım.Öyle tatlı bir kızın yaşadıkları ne kadar da kötü.Annesi için üvey babasına katlanması annesine ne kadar çok değer verdiğini gösteriyor.Oysa ki annesi onu babası öldüğünde bırakıp gitmiş döndüğündeyse yanında bu adam varmış.Düşüncelere dalmış gittiğimde yavaş yavaş gözlerimi kapanmaya başlamıştı.Kendimi ne kadar uyanık tutmaya çalıştıysam da başarılı olamadım ve kendimi uykuya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli 🌀
Ficção AdolescenteÖğrendikleri Koskoca Bir Yalan Havuzunda Boğuluyormuş Gibi Hissettiriyordu. Hayatında ki herşey GİZEMLİYDİ. Ta ki o teker teker çözmeye başlayana dek. Aslında inandığı gerçek yalandan ibaretti...