Unnie Of Me

954 59 5
                                    

[Zawgyi]

ဒါကေတာ့ အစ္မအေၾကာင္းေရးတဲ့ ညီမရဲ႕ ဒိုင္ယာရီ...

ညီမဟာဘယ္သူလဲ? ညီမဟာ လူသားတစ္ေယာက္ ညီမဟာ အသားညိဳညိဳပုလုံးလုံးနဲ႔တစ္ေယာက္ တစ္နည္းအားျဖစ္ ညီမဟာအသားျဖဴျဖဴ ႏွာတံလုံးလုံး မ်က္ဝန္းဝိုင္းေလးပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့အစ္မရဲ႕ဘဝမွာအေရးႀကီးဆုံးလူသားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ဂ်စ္ကန္ကန္ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ပဲ...

-ဒါ့ေၾကာင့္ ညီမဆိုတဲ့လူသားကိုေဖာ္ျပဖို႔ဆို မွတ္ပုံတင္ဘာေတြမလိုဘူး အစ္မပဲလိုတယ္...

၂၀၁၂ခုႏွစ္ရဲ႕ လေတြထဲက တစ္ရက္ အစ္မနဲ႔ညီမရဲ႕ေတြဆုံျခင္း...

ကံၾကမၼာ စာေရးဆရာရဲ႕ စုတ္ခ်က္ေအာက္မွာ အစ္မနဲ႔ညီမရဲ႕ေတြ႕ဆုံမႈက အခ်င္းခ်င္းဝင္တိုက္မိၿပီးပစၥည္းၿပိဳင္တူေကာက္ လက္ခ်င္းထပ္မိျခင္းလဲမဟုတ္ ရင္းႏွီးေသာမိဘမ်ားေၾကာင့္လည္းမဟုတ္ ေက်ာင္းေနဘက္အတန္းတူအခန္းေဖာ္လည္းမဟုတ္ခဲ့ဘူး...

ပုံမွန္ႏွစ္ေတြထဲက လေလးတစ္လမွာ ပုံမွန္ရက္ေတြထဲက ထူးျခားတဲ့ရက္ေလးလိုမ်ိဳး အကေလ့က်င့္ခန္းရဲ႕
တံခါးေလးတစ္ခ်က္ကိုဖြင့္ ေျခလွမ္းေလးတစ္လွမ္းလွမ္းၿပီး အၾကည့္ေလးတစ္ခ်က္ပို႔ အၿပဳံးေလးတစ္ပြင့္ဆင္ ဒါဟာ႐ိုးရွင္းၿပီး စြဲေဆာင္မႈရွိတဲ့ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္လိုမ်ိဳး စတင္ခဲ့ျခင္း...

-႐ူးသြပ္ရျခင္းမ်ားထဲမွာ အစ္မအေၾကာင္းေတြးရင္း႐ူးသြပ္ရတာေကာင္းတယ္...

"အေညာ္ဟာစေရာ္..."

နားထဲမွာထည့္ထားနားက်ပ္ထဲကသီခ်င္းသံေတြေတာင္မၾကားရေလာက္ေအာင္ အစ္မရဲ႕ ႏႈတ္ဆက္သံက ညီမကို လႊမ္းမိုးထားေနတယ္...

ထို႔အျပင္ နားက်ပ္တစ္ရံနဲ႔ mp3ကို အေဖာ္ျပဳေနတက္တဲ့ ညီမဟာ
ေလ့က်င့္ခန္းထဲကိုဝင္လာတဲ့ အစ္မကိုျမင္ထဲက ဒါဟာငါ့အပိုင္ျဖစ္ရင္ေကာင္းမယ္လို႔ေတြးမိတဲ့ လူသားေလးအစ္မ...

တနည္းအားျဖင့္ဆိုရရင္ ျမင္ျမင္ခ်င္းစြဲလမ္းသြားတယ္ေပါ့ဗ်ာ...
အစ္မဟာ ညီမရဲ႕ ခေရဇီျဖစ္တဲ့ girl crushေလးေပါ့...

တစ္ခ်ိဳ႕နဲ႔ဆို  ေရပတ္မဝင္ေအာင္စကားေတြေျပာၿပီး ရင္းႏွီးခဲ့တယ္ တစ္ခ်ိဳ႕ဆိုရင္လည္းခပ္တန္းတန္းေပါ့ဗ်ာ့အစ္မနဲ႔က်မွ ရင္းႏွီးမႈကိုမ်က္လုံးခ်င္းဆုံၿပီးအၿပဳံးတစ္ခုနဲ႔စတင္ခဲ့တာ အင္းေပါ့ ႏွလုံးသားခ်င္းနီးမယ့္သူေတြက စကားလုံးေတြအမ်ားႀကီးမွမလိုတာလို႔ ကိုယ္ဘက္ကိုယ္ယက္လိုက္တယ္...

မလိမ္ညာပဲ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ဗ်ာ

အစ္မရဲ႕ သူမတူတဲ့အၿပဳံးကိုျမင္ၿပီးကတည္းက ဘယ္သူကိုမွေတာ္႐ုံမေႂကြ ႏိုး..ႏိုး.. မဟုတ္ဘူးေႂကြကိုမေႂကြေတာ့တာ အစ္မရဲ႕အၿပဳံးကေလ ဘယ္လိုေျပာရမလဲ
မိုနာလီဆာလိုမ်ိဳးေႂကြၾကေစတဲ့ မဒူဇာလိုမ်ိဴး ညိဳ႕ယူတက္တဲ့အၿပဳံးမ်ိဳး...

ခပ္မိုက္မိုက္ေတြသာႀကိဳက္ၿပီး ခပ္ေဟာ့ေဟာ့ေနတက္တယ္ဗ်ာ တစ္ခ်က္ခ်က္ ဆက္ဆီေလးေတာင္က်ေသး အဲ့လိုမ်ိဳးညီမဟာ
ႏူးညံမႈနဲ႔ တည္ၿငိမ္မႈေပါင္းစပ္ထားတဲ့အစ္မကိုေတာ့ ညီမအျမင္မွာ အရမ္းျပည့္စုံေနေနတာ ဘာ့ေၾကာင့္လဲ?တစ္ေယာက္ေယာက္ေလာက္ေျဖေပးက်ရင္ေကာင္းမယ္...

ၿပီးေတာ့

လူႏွစ္ေယာက္ ရင္းႏွီးဖို႔ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ၾကာလဲ?
ညီမအတြက္ကေတာ့ အမ်ားဆုံးသုံးရက္ေပါ့ သက္ေသအေနနဲ႔ကေတာ့ ေခြၽးထုတ္ခန္းရဲ႕ ေရခ်ိဳးဇလုံးထဲမွာရွိတဲ့ အစ္ရဲ႕ အဝတ္ဗလာျဖစ္ေနတဲ့ေက်ာေပၚက ညီမရဲ႕လက္ေသးေသးေလးေတြက သက္ေသေပါ့...

အဲ့တုန္းက အျဖစ္အပ်က္ကဒီလို...အရမ္းေတြမေမွာင္က်ပါနဲ႔ ျဖဴျဖဴစင္စင္ေလးပါေနာ္ အစ္မဘက္ကေျပာပါတယ္။တစ္ေန႔ အစ္မက ညီမေရ ေခြၽးထုတ္ခန္းသြားဘူးလားေပါ့။

အင္း ကိုယ္က နယူးဇီလန္ကိုအသက္ဆယ္ႏွစ္မွသြားတာေလ ငယ္ငယ္ကေမေမနဲ႔ေတာ့ သြားဘူးတာေပါ့လို႔ေျဖမလို႔ရွိေသး အစ္မေျပာလိုက္တဲ့စကားေၾကာင့္ ေသခ်ာေပါက္ျပန္ေျပာလိုက္တဲ့စကား မသြားဖူးးပါဘူးေပါ့...အစ္မေျပာတာက

"မသြားဘူးရင္ အစ္မနဲ႔ပိတ္ရက္က်ရင္သြားၾကရေအာင္ေလတဲ့"

ညီမဟာ အရွက္ႀကီးသူလား? ႏိုးပါ နယူးဇီလန္လိုမ်ိဳး လြတ္လပ္တဲ့ႏိုင္ငံမွာေက်ာင္းတက္ခဲ့တဲ့ညီမဟာ အတိုအပ်က္ဆိုတာမစိမ္းတဲ့ယဥ္ေက်းမႈ ကမ္းေျခက bikiniေတြဆိုတာ ရင္းႏွီးေနက် အေျခအေနတစ္ရပ္...

တစ္ခုပဲ အစ္မရဲ႕ကိုယ္တီးလုံးကိုျမင္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ညီမရဲ႕ပါးမို႔မို႔ ကာခ်ယ္ေရာင္နည္းနည္းသမ္းသြားတယ္ဆိုတာေတာ့ ျငင္းလို႔မရတဲ့ ရွက္စရာအမွန္တရားတစ္ခုျဖစ္ခဲ့တယ္...

ေနာက္ေက်ာျပင္ေလးကအစ ျမတ္ႏိုးစရာေကာင္းေနတာ ခင္ဗ်ားတို႔ေတာ့ဘယ္သိမလဲဗ်ာ...

အိမ္မက္ေတြနဲ႔ရည္မွန္းခ်က္ေတြဆိုတာ ကိုယ္ပိုင္အခန္းထဲက dairy စာအုပ္ေလးကသာတာဝန္ယူၿပီးထိန္းသိမ္းတက္တာသဘာဝေပမယ့္ ညီမကေတာ့ သဘာဝကိုလြန္ဆန္စြာ ရည္မွန္းခ်က္ေတြအေၾကာင္းေရးတဲ့ ညီမရဲ႕ လူသားdairyေလးအစ္မ...

အိမ္မက္ေတြအေၾကာင္းေရးတဲ့ ညီမရဲ႕ လူသားdairyေလးအစ္မ...

မေက်နပ္တဲ့အေၾကာင္းေတြေရးတဲ့ ညီမရဲ႕ လူသားdairyေလးအစ္မ...

ေပ်ာ္စရာအေၾကာင္းေတြေရးတဲ့ ညီမရဲ႕ လူသားdairyေလးအစ္မ...

ဒါ့ေၾကာင့္...

-အစ္မဟာ ညီမရဲ႕ favourate ထက္ပိုေသာ crazy person...

ညီမရဲ႕အိပ္မက္ေတြေတာင္ အစ္မကိုပဲအပိုင္ေပးထားတဲ့ထိ စြဲလမ္းေနတာ...


အစ္မဟာ ညီမအတြက္ ဘယ္လိုမ်ိဴးလဲ? အစ္မဟာဒီလိုလူမ်ိဴး...
အရမ္းေအးတဲ့ေဆာင္းရာသီေတြမွာဆိုရင္လည္း
ဆက္ဆီက်တဲ့ညီမေတာင္ ဘာရယ္မဟုတ္ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးေနဆိုတဲ့ အစ္မရဲ႕စကားေၾကာင့္ ေန႔တိုင္းလည္စီးေလးကေတာ့မပါမျဖစ္ရွိခဲ့ဘူးတယ္။ အခုထိရွိေနတုန္းပဲ...


အစ္မကိုလည္း ညီမကျပန္မွာခ်င္တယ္။ ေႏြးေႏြးေထြးေေထြးေနပါလို႔ ညီမခ်မ္းတဲ့အခါ အစ္မဟာ ညီမရဲ႕အေႏြးအိတ္ေလးမို႔...

ၿပီးရင္

ညီမဆီက အေႏြးအိတ္ေတြကို အစ္မကိုအကုန္ေပးပစ္ၿပီး ညီမအတြက္ကေတာ့ အစ္မကိုဖက္ထားခ်င္တာမို႔ အစ္မက အၿမဲတမ္းေႏြးေႏြးေထြးေထြးဝတ္ရမယ္ေနာ္လို႔...


အဲ့လိုမ်ိဳးႏႈတ္ခမ္းကိုေထာ္ၿပီး အစ္မကို ဆိုးေတာ့ အစ္မကခ်စ္စရာေလးတဲ့ အဲ့ဒါေၾကာင့္အစ္မေရွ႕ဆို ကေလးေလးလိုမ်ိဳး အရမ္းခြၽဲေနမိေရာပဲ...


တကယ္ပါ ေဆာင္းရာသီရဲ႕ ေအးစက္လြန္းတဲ့ညနက္ေတြထဲမွာ
ညီမအိပ္ခန္းထဲကေစာင္ေတြက brandဘယ္ေလာက္ေကာင္းေကာင္း ေႏြးေထြးမႈက အမရင္ခြင္ကိုမမီခဲ့ဘူး။ ဒါ့ေၾကာင္မို႔ အစ္မရဲ႕အိပ္ခန္းထဲ အေၾကာင္းခ်က္မ်ိဳးစုံနဲ႔ခဏခဏေရာက္ျဖစ္ေနတာေပါ့...


ၿပီးရင္လည္းညဘက္ေတြမွာ သီခ်င္းေအးေအးေတြအစား အစ္မရဲ႕အသံၾသၾသေလးက ညီမရဲ႕ အိပ္ရာဝင္ေတး အစ္မဖုန္းထဲကဂိမ္းသံေတြက အိပ္ရာဝင္ေတးရဲ႕မယ္လိုဒီ အစ္မကိုယ္က ရနံ႔က felondyလိုမ်ိဴး ျဖစ္တည္မႈ အဲ့ျဖစ္တည္မႈေလးကို ညီမႀကိဳက္တယ္...


ၿပီးရင္အစ္မက...


ညီမရဲ႕အႀကိဳက္ဆုံး အေမႊးပြအ႐ုပ္ေလး မနက္ခင္းတိုင္းရဲ႕ခ်ိဳသာတဲ့ေတးသံေလး ညီမတစ္ေယာက္တည္းသံပတ္ေပးပိုင္ခြင့္ရွိတဲ့ ႏႈိးစက္ေလး ...ညီမရဲ႕မူပိုင္ရွင္ေလး


လူေတြကေျပာၾကတယ္ သူတို႔ဆီမွာ ေအးတယ္ေနာ္ ဂ႐ူစိုက္တဲ့ ။ၿပီးရင္ေမးေသးတယ္ အဲ့ကေဆာင္းရာသီက အရမ္းခ်မ္းလားတဲ့?


ညီမကေတာ့ ျငင္းမိမယ္ထင္တယ္ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ညီမက
ခ်မ္းေနတဲ့အခါ အစ္မအၿပဳံးေတြနဲ႔ အေႏြးဓာတ္ယူမယ္
ေအးေနတဲ့အခါ အစ္မအၾကည့္ေတြနဲ႔ ေႏြးေထြးၿပီး
မိုင္းနပ္ျပေနတဲ့ ေဆာင္းမွာေတာင္ အိပ္မက္ေတြက အစ္မေၾကာင့္ေႏြးလို႔...


ဒါ့ေၾကာင့္ ကိုရီးယားကေဆာင္းရာသီက ညီမအတြက္ေတာ့ေႏြးတယ္ အစ္မရယ္...


ေလဆိပ္က ညီမရဲ႕အမ.........


ေလဆိပ္က အမအၿပဳံးေတြကိုလည္း ခဏခဏေငးၾကည့္ဘူးတယ္
ခပ္တည္တည္လမ္းေလ်ာက္သြားတိုင္း အေျပးေလးလာၿပီး ၿပဳံးျပတက္တဲ့အစ္မက တျခားသူေတြကိုလည္းေႏြးေထြးစြာၿပဳံးျပေနဆဲပဲ မ်က္မွန္ေအာက္က မ်က္ေစာင္းေတြကိုေတာ့ အစ္မမျမင္ရွာဘူးေလ...


ေအးစက္လြန္းတဲ့ရာသီဥတုမွာ အမလက္ဖဝါးေႏြးေႏြးေလးကိုလည္း ဖမ္းဆုပ္ထားဖို႔ ႀကိဳးစားဖူးတယ္...
အစ္မပခုံးေပၚမွာလည္း ေမွးစက္ဖူးသလို ငိုလည္းငိုေႂကြးဖူးတယ္
လူအမ်ားေရွ႕မွာ အစ္မရဲ႕ဂ႐ုစိုက္မႈေလးမ်ားရရင္ေလ ညီမအၿပဳံးေတြပိုေတာက္ပခဲ့တာ အစ္မသိရဲ႕လား...


အစ္မမ်က္ဝန္းေတြကိုလည္း ညီမဆီမွာပဲ ရွိခ်င္ခဲ့တာ ၿပီးေတာ့
ညီမမ်က္မွန္ေအာက္က မ်က္ဝန္းေတြကေရာ အစ္မဆီမွာပဲဆိုတာ အစ္မမသိခဲ့ဘူးလား...


ဒါ့ေၾကာင့္မို႔
ေမွးစက္ႏိုင္တဲ့ အစ္မရဲ႕ပုခုံးတစ္စုံ ခိုလႈံႏိုင္တဲ့ အစ္မရဲ႕ ရင္ခြင္တစ္ခု အမွီျပဳလို႔ရတဲ့ အစ္မရဲ႕ေက်ာတစ္ျပင္နဲ႔ ေႏြးေထြးတဲ့ အစ္မလက္ဖဝါးေလးကို ဆုပ္ကိုင္ၿပီး ညီမရဲ႕အနာဂါတ့္ေျခလွမ္းေတြတိုင္းကို  အစ္မနဲ႔အတူတူပဲလွမ္းခ်င္ခဲ့မိတယ္...
.
.
.
.
.
.
.

စာႂကြင္း...

လူေတြက ေျပာတယ္ mr ben ဟာသက ရီစရာေကာင္းတယ္တဲ့ အစ္မရဲ႕ ဟာသေတြေလာက္ေတာ့ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ရီမိမယ္မထင္ပါဘူး...





                            𛐊                            👭





ညီမရယ္အစ္မရယ္ခရီးေတြရယ္..........


ကမာၻလွည့္ၿပီး အစ္မနဲ႔အတူ ခရီးေတြထြက္မယ္လို႔စိတ္ကူးၾကည့္ဖူးတယ္...

ကေနဒါမွာ ငါးျပတိုက္သြားၾကည့္ၾကမယ္

ဟာဝိုင္အီမွာ အစ္မနဲ႔အတူ ေနပူစာလႈံမယ္

စပိန္ၿမိဳ႕ေတာ္မွာ အစ္မႀကိဳက္မယ့္ ပန္ကိတ္သြားစားၾကမယ္

ၾသဇီက တိရစာၦန္႐ုံကို အစ္မနဲ႔အတူသြားခ်င္တယ္

ပဲရစ္မွာ ေရွာ့ပင္ထြက္မယ္ ပိုက္ဆံေတြကုန္တဲ့ထိ

တိုက်ိဳမွာ ခရစ္စမက္ကို အစ္မနဲ႔အတူကုန္ဆုံးၿပီးေတာ့

ဆိုးလ္ကို ျပန္လာၿပီးအစ္မကို လက္ထက္ခ်င္တယ္.....

ူဒါေတြကိုအရင္ကစိတ္ကူးပဲထင္ခဲ့တာ အခုေတာ့တစ္ကယ္ျဖစ္ခဲ့ၿပီေလ...


ညီမရဲ႕ေရွ႕ကေန ဦးေဆာင္သြားေနတဲ့ အစ္မရဲ႕ေက်ာျပင္ေလးကိုၾကည့္ရင္းၿပဳံးေနမိတယ္ ၿပီးေတာ့ အေျပးေလး အစ္မရဲ႕လက္ေမာင္းေလးကိုဖတ္တြယ္ၿပီးအစ္မရဲ႕ပုခုံးေလးကိုေခါင္းေလးမွီထားလိုက္တယ္


အစ္မေရ ေနာက္ႏွစ္ေတြလည္း ခရီးေတြအမ်ားႀကီးထြက္ခ်င္တယ္ေနာ္လို႔အစ္မကိုေျပာေတာ့ အစ္မကအၿပဳံးခ်ိဳခ်ိဳေလးေတြနဲ႔
ေခါင္းၿငိမ့္ျပရွာတယ္...
.
.
.
.
.
.
.
နာက်င္ျခင္းမ်ားထဲေတာင္ အစ္မကိုလြမ္းလို႔နာက်င္ရတာကို အႀကိဳက္ဆုံးပဲ...
-

ေန႔ကိုရက္စား ရက္ကိုလစား လကိုႏွစ္စားနဲ႔............


ညီမေရွ႕က ရွန္ပိန္ခြက္ထဲက ရွန္ပိန္လည္း ဖင္ကပ္ပဲက်န္ေတာ့တယ္
ရွန္ပိန္ပုလင္းဆိုလည္း အခြံႀကီးသက္သက္.. တစ္ခါတစ္ေလေတြးမိတယ္ အရက္မႀကိဳက္တဲ့အစ္မနဲ႔ အရက္အရမ္းႀကိဳက္တဲ့ ညီမနဲ႔ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ match ျဖစ္လိုက္သလဲဆိုတာ...

အစ္မနဲ႔အေၾကာင္းေတြကို ရွန္ပိန္ေလးေသာက္ မ်က္လုံးေလးမွိတ္ၿပီေတြးရတာႀကိဳက္တယ္ ေဘးက LP playerက her ရဲ႕ best partေလးကပ်ံ႕လြင့္လို႔ ...

ဒီေန႔ဆို အစ္မနဲ႔မေတြရတာဘယ္ေလာက္ၾကာၿပီလဲ မတူညီတဲ့ အခ်ိန္ဇယားေတြနဲ႔ မတူညီေတာ့တယ္ေလ်ာက္လမ္းေတြေၾကာင့္ အရင္လိုအၿမဲအတူမရွိႏိုင္ေတာ့ဘူး။
တစ္ခါတစ္ေလ ေအာင္ျမင္မႈကိုမုန္းတယ္ အစ္မနဲ႔ညီမကိုေဝးကြာေစလို႔ ...

အစ္မကိုလြမ္းတိုင္း stayhighထဲက အစ္မအသံေလးပဲနားေထာင္ေနရတယ္။ ...ၿပီးေတာ့ ညီမဖုန္းထဲက အစ္မရဲ႕ short funny vedioေလးေတြနဲ႔ပဲ အလြမ္းေျဖေနရတယ္...

Group chatbox ထဲက အစ္မေရးတဲ့ စာေတြက အစ္မရဲ႕felondyလည္းမရသလို ညီမရဲ႕ ေဆာင္းရာသီကိုလည္းမေႏြးေစဘူးအစ္မရဲ႕။
အိပ္ေပ်ာ္ဖို႔ဖြင္တဲ့ASMRေတြကလည္း အစ္မရဲ႕ အသံၾသၾသေလးေလာက္မွ မေကာင္းတာအစ္မရာ။ အဲ့လိုစဥ္းစားတိုင္းက်လာတဲ့ မ်က္ရည္ေတြက အစ္မရဲ႕ရင္ခြင္လိုမေႏြးေထြးပဲ ေအးစက္စက္နဲ႔....

လြမ္းတယ္ အစ္မရဲ႕အၿပဳံးေတြကို
လြမ္းတယ္ အစ္မရဲ႕အသံေလးကို
လြမ္းတယ္ အစ္မရဲ႕အျပဳအမူေလးေတြကို
လြမ္းတယ္ အစ္မကို...
အစ္မကို လြမ္းေနတဲ့ အစ္မရဲ႕ ညီမ...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


From ... your unnie

ဖက္ထုပ္ေလး...

အစ္မရဲ႕ဖတ္ထုပ္ေလးေရ...

ဂ်စ္ကန္ကန္နဲ႔ထင္ရေပမယ့္ ညဖက္ေတြမွာဆိုရင္ ပါပီေလးလိုမ်ိဳးကပ္တြယ္ေနတတ္တဲ့ အစ္ရဲ႕ဖက္ထုပ္ေလး...

သဝန္တိုခ်ိန္ဆို မ်က္လုံးေတြက စြန္ရဲတစ္ေကာင္လိုသာျဖစ္မယ္ ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြက ဘဲေပါက္ေလးလိုမ်ိဳး အစ္မရဲ႕ဖက္ထုပ္ေလးက...

အရက္မူးလာတိုင္း ရစ္တက္တဲ့ ဆူထြက္ေနတဲ့ႏႈတ္ခမ္းေလးနဲ႔ ရီေဝေဝအၾကည့္နဲ႔ ပါပီမ်က္လုံးရယ္ ပတ္က်ိလိုမ်ိဳးကပ္တြယ္ေနတက္တဲ့ အစ္မရဲ႕ဖတ္ထုပ္ေလး...

ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ အစပ္ေတြကို တစ္ရႈးရႈးတရွဲရွဲနဲ႔ စားတက္တဲ့ အစ္မရဲ႕ဖက္ထုပ္ေလး...

မ်က္လုံးေလးေတြမွိတ္တဲ့ထိ ရယ္တက္တဲ့ အစ္မရဲ႕ဖက္ထုပ္ေလး...

ကိုယ့္လက္ဖဝါးေတြကို တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ဖမ္းဆုပ္ထားတက္တဲ့ လက္ေသးေသးေလးေတြနဲ႔ အစ္မရဲ႕ဖက္ထုပ္ေလး...

ကိုယ့္ပခုံးေပၚေခါင္းေလးမွီၿပီးခြၽဲလြန္းတဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ဖက္ထုပ္ေလး...

ေရွာ့ပင္ထြက္ရတာႀကိဳက္တဲ့ အစ္မရဲ႕ဖက္ထုပ္ေလး...

မရွိတဲ့ ဗိုက္ကအဆီေလးေတြကိုျပၿပီး သူဝိတ္တက္လာတယ္လို႔ ခဏခဏေျပာတက္တဲ့ အစ္မရဲ႕ဖက္ထုပ္ေလး...

ဘယ္ေလာက္အိပ္အိပ္ အိပ္ေရးမဝဘဲ အၿမဲတမ္းအိပ္ငိုက္တက္တဲ့ အစ္မရဲ႕ဖက္ထုပ္ေလး...

မင္းဟာ ခေလးေလးေတြထက္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ ဖက္ထုပ္ေလးမို႔ အဲ့လိုျဖဴျဖဴေဖြးေဖြး ဖက္ထုပ္ေလးက ကိုယ့္အႀကိဳက္ဆုံး ထမင္းပူပူေလးေတာင္ မလိုေလာက္ေအာင္ မင္းက စားခ်င္စရာေကာင္းလြန္းေနတယ္...

အခုဆို...

LP player ကလြင့္လာတဲ့သံစဥ္ေတြေအာက္မွာ ရွိန္ပိန္အရွိန္ေလးနဲ႔ အစ္မဟာသူ႔ကိုပစ္ထားတယ္ဆိုၿပီး သူတစ္ေယာက္ထဲေပါက္တက္ကရေတြေတြး ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြဆူၿပီး ကိုယ္ရင္ခြင္ထဲေခါင္းငိုက္စိုက္က်လာဦးမယ္...


သူ႔ေရွ႕က ကိုယ္ကပဲ ဝိညာဥ္ႀကီးလိုလိုဘာလိုလိုနဲ႔....

ခေလးေလးေတြထက္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ငမူးဖက္ထုပ္ေလး...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
အစ္မရဲ႕ ဖက္ထုပ္ေလးအေျပာေအာက္မွာက်ဆုံးသြားေသာ readersအားလုံးကိုလည္း အစ္မက ဖက္ထုပ္ေလးကိုခ်စ္တဲ့အခ်စ္ထဲက နည္းနည္းနည္းနည္းနည္းနည္းေလးဖဲ့ၿပီးခ်စ္ေပးပါ့မယ္လို႔...ဘိုင့္ဘိုင့္ေနာ္..ငမူးေလးကိုသြားသိပ္လိုက္ဦးမယ္...

ေၾသာ္...ၿပီးေတာ့ျပန္မလာေတာ့ဘူးေနာ္ ငမူးေလးက ကိုယ့္ရင္ခြင္ထဲမွာပဲအိပ္တတ္တာမို႔....😜 \Kim Jisoo\


END_

MlP:

1522021:

Unnie Of MeWhere stories live. Discover now