Aurora
Az esti randira, hatalmas nagy izgalommal készültem.Első sorban lezuhanyoztam és megmostam a hajam is. Majd miután megszárítottam, Flo és a fiatal Cisca társaságában kivasaltam.
-Szerintetek mit kéne viselnem? - kérdeztem tanácstalanul a bőröndöm felett állva.
- mindegy mit veszel fel Ro, neki egy melegítőben is tetszenél.- nevetett Flo, mire megforgattam a szemem.
- mit szóltok ehhez a szetthez? - vettem elő a ruhakombinációt, miután a csomagom tartalmát kipakoltam. Egy testhez simuló apró virágmintás szoknya aminek az oldala fel van vágva, fehér ujjatlan bodyval és egy fehér magassarkú szandál.
- Vedd fel, és meglátjuk. - dörzsölte össze izgatottan a tenyerét a legfiatalabb Norris gyerek. Kérésüknek eleget téve pedig felkaptam a kiválasztott darabokat majd a tükör elé állva néztem meg magam. - imádom.- visítottak egyszerre, mire muszáj voltam felnevetni.
- akkor már csak egy kis smink és készen vagyok.- néztem a órámra, majd egy természetes sminket dobtam fel, egy nude rúzsal. - biztos tetszeni fogok neki? - aggódtam az ajtó előtt állva. Igazából már Tíz perce kész kellene lennem, de tíz perce kérdezgetem a lányokat.
- Ro, eszméletlenül nézel ki. Nyugi, menj már mert rád vár. - lökött rajtam egyet Flo, majd levonultak ahol mindenki engem várt. Lassan lépkedtem a lépcsőn a cipőm miatt, majd mikor megláttam a fiút egyből hevesebben vert a szívem és éreztem hogy az arcom is kipirul. Egy fekete néhol szakadt nadrágot viselt, fehér inggel haja pedig le volt vágva, amit nem is tudom mikor intézhetett el.
- Rory, drágám gyönyörű vagy. - mosolygott rám, az anyuka mire én is elmosolyodtam. Jól estek szavai.
- köszönöm. - suttogtam, de szemem még mindig csak a fiún tudtam tartani. Eszméletlen helyes volt és egyszerűen nem tudtam elhinni, hogy ez mind az enyém lehet. Mikor odaértem hozzá,derekamra tette a kezét majd magához húzott.
- elbűvölően festesz. - nézett nagy mosolyal rám, majd egy apró csókot hintett a homlokomra.
-Ezt mégis mikor? - kérdeztem miközben ujjaimmal a tarkóján lévő hajat piszkáltam. Megrántotta a vállát, majd ismét vigyor keretezte arcát.
- amég egy nő elkészül...- forgatta meg drámaian a szemét, mire mellkason csaptam. - mehetünk? - kulcsolta össze kezeink, mire bólintottam. Elköszöntünk a család többi tagjától majd az autó felé vettük az irányt.
Mint mindig, most is sikerült minden féle dologról beszélgetnünk ami jó érzéssel töltött el. Nem kérdeztem hova megyünk, hiszen tudtam hogy nem mondaná el. Hihetetlen nagy vágyat éreztem felé, és ezt nem tudtam semmiel sem elnyomni. Szerencsésnek éreztem magam hogy én vagyok az akit elhoz nem más. Nem is lehetnék hálásabb Daniel-nek. Ott volt amikor a legnagyobb szükségem volt valakire, majd pedig még nagyobb boldogságot hozott az életembe ezzel a sráccal.
§§§§
Lando
Eszméletlenül nézett ki Rory. Egy nagyon kellemes Olasz étterembe hoztam,mert Daniel azt mondta imádja az olasz kaját. Remélem tényleg így van, és nem lejáratni akar mert az borzalmasan kellemetlen lenne.Kezeink összekulcsolva pihentek a sebváltón ami nagy mosolyt csalt az arcomra.
Mikor odaértünk, kisegítettem őt az autóból majd a derekára simítottam a kezem és így mentünk be.
- jó estét, miben segíthetek ? - kérdezte a férfi mikor beléptünk az étterembe.
YOU ARE READING
𝓓 𝓤 𝓜 𝓑 𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]
Fanfiction" Daniel, nem hiszlek el komolyan, állandóan mutogatsz a barátaidnak mintha valami vásári majom lennék.- néztem dühösen az Ausztrál pilótára.. -Ha az lennél, én szívesen megvásárolnálak.- hallottam meg a hátam mögül egy pimasz, eddig számomra telj...