Zoi Feórang

33 1 29
                                    

Meno: Zoi
Priezvisko: Feórang
Vek: 15
Výška: 155cm (vďaka svojej výške a tichej chôdzi je veľmi nenápadná)
Oblasť: Lesná
Schopnosť: Krištáľová magia
Pohlavie: žena
Sexualna orientácie: heterosexual
Povaha: je veľmi puntičkárska a tichá osoba. Je dobrá takmer vo všetkom čo sa jej dostane do ruky no iba v zopár veciach sa zdokonaľuje. Je veľmi empatická a utiahnutá do seba no nenechajte sa tým oklamať...je silnejšia ako si myslíte. Rada dedukuje a využíva logiku. Dokáže sa veľmi ticho pohybovať čo dosť často využíva vo svoj prospech. Občas je tvrdohlavá a irituje ju keď niekto nie je rovnako puntičkársky ako ona alebo pre to nemá porozumenie. Ľahko sa nechá vytočiť no nedáva to až tak najavo. Nečakajte, že k vám pribehne s otvorenou náručou a hneď sa z vás stanú kamaráti, nemá totiž rada keď sa niekto dostáva do jej osobného priestoru alebo sa snaží prelomiť múry. Potrebuje veľa času a pochopenia kvôli jej zvláštnej povahe.
Minulosť: Narodila sa ako druhé dieťa a všeobecne sa cítila ako viac prijatá no aj tak bola dosť utiahnutá a takmer s nikým sa nerozprávala. Teda až na brata. Vždy bol pre ňu ako veľký vzor a aj keď bol medzi nimi veľký rozdiel vždy si k sebe našli cestu. V minulosti mala imaginárnych kamarátov (keďže realnych nemala) Doteraz jej, ale zostalo rozprávanie sa so sebou samou.
Vzťah s rodičmi: Už od malička mala lepší vzťah s otcom a aj napriek matkiným námietkám ju naučil veľmi dobre bojovať s mečom a aj bez neho. Mama sa z nej na druhú stranu snažila vychovať pravú dámu čo jej veľmi nešlo. Vždy sa rada počas jej hodín vyšívania alebo slušného správania zatúlala do lesa za bratom, ktorý ju učil kresliť alebo nakreslil dokonca ju
Posihnutie: dosť často nedokáže určiť ako sa cíti
Koníčky: rada sa zdokonaľuje vo veciach, ktoré jej idú no neodmietne dobrú knihu v salóne s čajom. Taktiež rada dedukuje a prechádza sa po zámku či občas straší služobníctvo svojou prítomnosťou (medzi nimi je prezývana Prízrak)
Čo má rada: trávenie času so svojim bratom, dedukovanie, pozorovanie hviezd či čítanie. Taktiež rada rieši rôzne logické úlohy na rozvýjanie jej mysle.
Čo nemá rada: nemá rada predstavu, že sa raz za niekoho vydá a bude mu patriť, taktiež nemá rada keď cíti, že je niekto smutný a jej sa to netýka. Neznáša keď niekto nerešpektuje jej osobný priestor.
Ako reagovala na list: najprv si ho pozorne prezrela. Aj napriek tomu, že písmo bolo krasopisné a najskôr patrilo niekomu staršiemu bolo na niektorých miestach nepravidelne či narýchlo napísané...list malo dostať veľa ľudí...možno aj všetci potomkovia panovníkov. Nechcelo sa jej veľmi do toho. Veď čo ak to bola pasca ? Verila jej otcovi...už dlhšie tušila, že sa schyľuje k vojne nikdy si ale nemyslela, že sa to naozaj stane. No na druhej strane sa bála otcovej rekacie. Nechcela poklesnúť v jeho očiach...nechcela sa veľmi do toho pliesť. List nechala celý deň položený na stole a nahnevane ho sledovala, lebo nevedela prísť na to či to bolo myslené vážne či ako vtip alebo dokonca pasca. Rozhodla sa nakonci dňa vybrať sa za bratom, ktorého názor ju okamžite presvedčil a rozhodla sa do toho pustiť.

 Rozhodla sa nakonci dňa vybrať sa za bratom, ktorého názor ju okamžite presvedčil a rozhodla sa do toho pustiť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pre Tessi_Cabla dufam, že dobre uwu

Veci Do Súťaží A Moje Prihlášky Do RpgWhere stories live. Discover now