Ones in the Millions (Part-1)

1K 33 1
                                    

One in the Millions (Part-1)

Cast - *Onew As SHINee Leader Onew

*Jonghyun As Kim Jonghyun (Not SHINee Main Vocal Jonghyun)

*Minho As Choi Minho (Not SHINee Visual Minho )

Onew ကလြဲၿပီး က်န္​ ​ေလး​ေယာက္​ က အျပင္​လူ အ​ေနနဲ႔ ပါမွာပါ.. **

*Park Miyoung (You)

'Oma!! Na Wasorr'

'​ေအာ္​..​ေအး..​ေအး..'

သူ႔အ​ေမ က သူ႔အား လွည္​့ မၾကည္​့ပဲ ​ေျဖလိုက္​​ေလသည္​..

'ဘာ​ေတြ လုပ္​​ေနတာ လဲ??'

'Arnyee.. ဘာမွ..ဘာမွ မလုပ္​ဘူး..'

သူ႔အ​ေမ က သူ႔အား စပ္​ျဖဲျဖဲ ႏွင္​့ ျပန္​ရီ ျပ ​ေန​ေတာ့သည္​..

Miyoung ၏ မိဘ မ်ားမွာ အိပ္​​ေထာင္​ျပဳ တာ ​ေစာ၍ သူနဲ႔ သူ႔အ​ေမ မွာ ထင္​သ​ေလာက္​ အသက္​မွာ သိပ္​မကြာ​ေပ.. သမီးကလဲ တစ္​​ေယာက္​ တည္​းရိွ၍ အ​ေမ နဲ႔ သမီး မွာ ငယ္​ငယ္​ ထဲက သူငယ္​ခ်င္​း ​ေပါင္​း ​ေပါင္​း လာသူ မ်ား ျဖစ္​​ေလသည္​..

'ဟင္​းး.. ထင္​တဲ့ အတိုင္​းပဲ..ဒါပဲ လုပ္​​ေန..'

'ငါ့ သမီး​ေလး ထမင္​းစား ၿပီးၿပီးလား? ညစာ ခူးလိုက္​ရမွာ မလား??'

'Aigoo.. ​ေတာ္​ပီ.. ဆိုင္​ ပဲ တန္​းသြား​ေတာ့မယ္​.... '

Miyoung လြယ္​အိတ္​ခ် ကာ ျပန္​​ေျပာလိုက္​သည္​..

သူတို႔ အိမ္​မွာ ပိုက္​ဆံ ခ်မ္​းသာ ​ေသာ္​လည္​း သူ႔အ​ေဖ ၏ စည္​းကမ္​း တင္​းက်ပ္​မႈ ​ေၾကာင္​့ Miyoung မွာ ​ေက်ာင္​း မၿပီး​ေသး ခင္​ ​ေကာ္​ဖီ ဆိုင္​ မွာ အခ်ိန္ ပိုင္း ​​အလုပ္​၀င္​​ေနၿပီ ျဖစ္​သည္​.. ထို ဆိုင္​မွာလဲ သူတို႔ ဆိုင္​ပင္​ ျဖစ္​​ေသာ္​လည္​း Miyoung မွာ ႐ိုး႐ိုး စားပြဲထိုး အ​ေန နဲ႔သာ.. ​ေအာက္​သက္​ ​ေၾက ​ေအာင္​ ထားျခင္​ သည္​့ သူ႔အ​ေဖ ရဲ႕ စိတ္​သ​ေဘာထား ကို Miyoung တစ္​​ေယာက္​ နားလည္​ သည္​့ အ​ေလွ်ာက္​ စားပြဲထိုး လုပ္​သည္​့ သက္​တမ္​း မွာ အ​ေတာ္​ပင္​ ၾကာ​ေန​ေပသည္​..

'Oma! ဘယ္​သြားမလို႔လဲ? '

'​ေအာ္​.. Meeting!'

'သြားျပန္​ၿပီ???'

'ခဏ​ေလးပါ.. ဆိုင္​မသြားခင္​ အိမ္​တံခါး ​ေသခ်ာပိတ္​ သြား​ေနာ္​.. ညစာ စားပြဲ ​ေပၚမွာ ရိွတယ္​.. Arrjuma မရိွ​ေတာ့ဘူး.. ကိုယ္​့ ဘာ့ကို ပဲ ​ေႏြးစား လိုက္​​ေတာ့.. ငါ သြားၿပီ...'

Ones in the Millions(Hiatus)Where stories live. Discover now