25 - SÜRPRİZ

17.4K 441 40
                                    

Hastaneden çıkıp eve geldiğimiz de ikimiz de hala sırıtıyorduk. Ara sıra içimden 'Bir kızım olucak' diye söylenip mutlu oluyordum. Armando kapıyı açıp içeri girdiğimiz de koltuklara yöneldim. Armando da ceketini asıp arkamdan gelerek "Senin şu an kaldığın odayı kızımızın odası yaparız" dediğin de kaşlarımı çattım.

"Hayır daha çok erken ben miniğimi oda da tek başına bırakamam yine o oda da kalırız ikimiz yatağımın kenarına bir beşik bir de küçük dolap bir kaç oyuncak ohhh mis gibi olur. Bir kaç yaş büyüdüğünde de oda yaparız hem zat-"

"Bir dakika bir dakika" diyerek lafımı bölüp yanıma oturdu. "Sen hâlâ o oda da mı kalcaksın?" diye sorduğun da arkama yaslandım.

"Ne sanıyordun?"

"Kızımız belki babasıyla kalmak istiyor" dedi. Oturduğum yerden kalkıp mutfağa ilerledim. Kendime su doldurup içerken bir yandan da peşimden gelen Armando'ya baktım. "İyi paran var bir tane de kendi odana alırsın beşik" diyerek merdivenlere yöneldim.

"Saçmaladığının farkında mısın? Gece aniden bir sancın çıkarsa? Bana haber vermek için odama kadar gelmeye çalıştığın da kızımıza bir şey olurs-" diye konuştuğun da hafif el darbesiyle ağzına vurdum. (bu sahneyi hayal edin duamdyqmdhwmuemsh)

"Ne diyorsun ya düzgün konuş... İyi dediğin gibi olsun" diyerek geri merdivenlere yöneldim. Odaya girdiğim de dolaptan üzerime rahat bir şeyler seçip her zaman ki rutinizimle giyinmeye başlattırıldım.

Armando tekrar önümde eğildiğin de kiyafetimi üzerimden çıkarttı. "Bu düzene alıştırdın beni kızımız doğduğunda da aynı hizmeti bekliyorum" dedim.

Elini bacağımda usulca gezdirip bana bakarak "Seve seve" dediğin de bacağıma öpücük bıraktı. "İç çamaşırlarını da değiştirelim mi?" diyerek umutla sorup gülümsedi.

"Gerek yok canım sağ ol" diyerek yanından geçip gittim. Yatağa doğru ilk oturup yavaşça yattım. (inanamıyorum ya tek eglencem üst değiştirme sahnesi oldu resmen SMUT ASIGI BEN BUNLARI HAK ETMEDIM😡)

Doktor son zamanlar da yan yatmamın daba doğru olduğunu söylediği için karnımı tutarak yan yattım. (heheheeh bu bilgiyi de hamile teyzemden aldım😎 kitabım için küçük küçük araştırmalar yaptığım doğrudur) Armando arkamdan gelip sarıldığın da sırtımı göğsüne yasladı. Burnunu boynuma yaklaştırıp derince nefes alıp daha sonra öpücük bıraktı.

"Beni bugün dünyanın en mutlu insanı yaptığın için teşekkür ederim. Keşke senin bana yaşattığın mutluluğu ben de sana yaşatabilseydim ama işleri o kadar karmaşık hale soktum ki yanımda mutlu musun bilmiyorum" diyerek duraksadı karnımı okşayan elini durdurdu. "Bir insan tehditle tutulduğu yer de ne kadar mutlu olabilirse, o kadar mutlusun sanırım"

Boynuma düşen ıslaklıkla arkamı dönüp Armando'ya baktım. "Hamile olan benim ne senin bu duygusallığın?" diye sorduğum da güldüğünü görmüştüm. Armando'ya tamamen dönüp rahatça yerleştim. Elimle akan yaşı silerek "Ti amo" diyerek gülümsedim.

Armando bana hayranlıkla bakıp "Seni seviyorum" dedi. Dudağıma yaklaşıp öpmek istediğin de geri çekilip karnımı göstererek "Ayıp" diye sahte kızar ton da konuştum.

"Sevgi göstermenin nesi ayıpmış" diyerek dudaklarımızı birleştirdi.

¤

Gözlerimi açtığım da Armando yan tarafına yatmış bana bakıyordu. "Günaydın" dediğin de sadece gülümsemekle kalmıştım. "Bugün için çok güzel planl-" diye konuşurken dış kapının çalmasıyla ikimizde şaşkına odanın kapısına doğru baktık.

KÖR OYUN (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin