13 #Yeni Başlayan Ve Biten Aşklar

256 31 53
                                    

Medya Rose ve Taehyung😎

Hatırlatma

Rose" Biz Taehyungla sevgiliyizzz."

Roseden

İki gündür bu anı bekliyordum. Okula Taehyungla birlikte gelmiştik, cidden keyfimi hiç bir şey bozamaz. Jisoo içinde boşuna endişelenmişim.Taehyungun sadece oyuncağı .

Taehyung " Ne oluyor burada."
( Tabi sen Roseyle fingirdeşirken jungkook elden gitti.)

J hope " Senin aptal arkadaşın Lisanın yanında oturmak istiyormuş."

Yoongi" Bakın uğraşmayın bizle Taehyung sende al şu itini ötede havlasın."

Eunwoo" Sen kime it diyorsun anca laftasın zaten karaktersizin önde gidenisin onu napıcaz?"

Jin" Bunu geçen sene Jennienin sevgilisi olmasına rağmen kıza yavşayan karaktersiz diyor. Eunwoo kendini bir b×k sanma senin karakterin üstünde emanet gibi duruyor."

Yoongi" Jin hatırlatma şu olayı bana hâlâ hıncımı alamadım zaten."

"Jenniede ayartmasın o zaman erkekleri Eunwoonun bir suçu yok."

Jennie" Kızım sen ne diyorsun kendinle karıştırdın herhalde Taehyungun g×tünden ayrılmıyordun."

Joy" Ya siz iyi değilsiniz o yüzden mi Taehyung Roseyle sevgili siz kendiniz gibi or×××u sandınız bizi."

Lisa" Komik olma geçen sene aldatıldın diye bir hafta yalancıktan depresyon ayağına yattın. Sonra nolduda her gün yatağına başkasını almaya karar verdin? Ben son kez söylüyorum sizin gibi her maldan insanlarala uğraşamayız bizim ne kadar kudurttuğumuz belliki küçük bir şakam yüzünden bir yıl boyunca plan kurmuşsunuz he bir de Taehyung sırf Jimin sevgili yaptı diye seninde koluna birini takaman gerekmiyordu komik duruyorsunuz. "(👌 haklısın Lisa)

Jungkook" Bu ne cürret yaptığın küçük bir şakaydı zaten dimi sana az bile yaptım ama Jisoonun başında patladı."

" Ayrıca Lisa bu kadar kıskanma Jisoo dan bir şeyler öğren bak, Jimine iki gün cilve yaptı üçüncü gün koluna girdi."

Jimin baya sinirlenmişti Jisoo yerinden kalkmak için ayaklandığında Jimin onu tekrar otutturup üzerime doğru gelmeye başladı.

Taehyung " Roseye yaklaşma geri çekil."

Jimin" Çekilmezssem ne olur biricik sevgilini yemem merak etme."

Taehyung" Zaten istesende yapamazsın."
Dediği anda Jiminin yüzüne yumruk attı.
Tabi Jiminde ona erkeklerde kavgaya girecekken matematik hocası tam zamanında geldi.

Matematik hocaları "NE OLUYOR BUARADA JİMİN TAEHYUNG HEMEN MÜDÜRÜN ODASINA DİĞERLERİ SİZEDE YAPACAĞIMI BİLİRİM."

Jiminden

Müdürün odasına doğru gidiyorduk tabi Taehyung umursamazca eli cebinde maç yapmaya gider gibiydi ama şunu unutuyordu beni istesede okuldan attıramazdı çünkü benimde onun kadar yetkim var bu okulda.

Müdürün odasına geldiğimizde Taehyung kapıyı tıkladıktan sonra davar gibi girdi gibisi fazla bile.

Müdür" Oooo çocuklar ne oldu ne istersiniz bir sorun mu var kavga mı ettiniz ama çocuklar yapmayın böyle aileleriniz kızıcak."

What Does Love Mean~VsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin