Asi v polovině koncertu si kluci udělali pauzu. Z pódia odešli všichni kromě Liama. ,,Takže jsem tu zase sám, díky kluci!‘‘ řekl do mikrofonu. ,,Taky tě zbožňujeme Liame!‘‘ odpověděl mu Niall ze zákulisí. Najednou se z pódia vynořil Harry. Přešel ke mně a pevně mě objal. ,,Harry, v pořádku?‘‘ podívala jsem se mu do očí. ,,Naprosto.‘‘ zasmál se a políbil mě. ,,Měl bys jít.‘‘ poplácala jsem ho po rameni, když už byli všichni zpátky na pódiu. Ještě mi věnoval letmou pusu na tvář a vyběhl zpátky za kluky. Potom za mnou přišla Perrie. ,,Jste rozkošní.‘‘ řekla a usmála se. Podívala jsem se na ni. ,,Vy taky Pezz.‘‘ odpověděla jsem ji a dala ruku kolem ramena. ,,A už ti to Harry řekl?‘‘ pořád sledovala svého přítele. ,,Co mi měl říct?‘‘ otočila jsem si ji směrem k sobě. ,,No..‘‘ ,,Perrie, řekni mi to, prosím!‘‘ netušila jsem, co má na mysli. ,,Bylo by lepší, kdyby ti to řekl sám.‘‘ To nemyslí vážně ne? ,,Perrie..‘‘ chtěla jsem to vědět hned. ,,Tak dobře no. Asi před rokem měl Harry přítelkyni. Jmenovala se Nicky. Byla to fajn holka, mezi nás skvěle zapadla. Ale byl tu malý háček. Harry byl dlouho sám a potom začal s Nicky chodit. Chtěli to co nejdýl utajit, ale to se jim nepovedlo. Ale to je teď v podstatě jedno. Prostě Nicky neunesla nápor fanynek. Všechny ty urážky a výhružky co jí psali na bitter, chudák holka.‘‘ tohle mi bylo jasné, že prostě fans nemají rády přítelkyně kluků. ,,Co se s ní stalo?‘‘ chtěla jsem vědět, kde skončila, i když jsem to tušila. ,,Už dlouho se řezala, začala brát drogy pít alkohol. Harry jí našel v koupelně s prázdnou lahví od alkoholu. Umřela předávkováním.‘‘ po tváři jí stekla první slza. ,,Ježiš.‘‘ začala jsem brečet. Wow, nechápu jak může být Harry takhle v pohodě. ,,Dneska to je rok.‘‘ pevně mě objala a vzlykala mi na rameni. ,,Je mi to strašně líto.‘‘ obě jsme vzlykaly dokud k nám nepřišla Lou. ,,Co se děje?‘‘ zírala na nás. ,,Řekla jsem jí o Nicky.‘‘ Lou zvážněla a v očích se jí leskly slzy. ,,Teď bohužel přichází poslední píseň. Londýne, děkujeme vám za podporu. Tohle je What Makes You Beautiful!‘‘ oznámil Harry a O2 arénou se rozezněly první tóny jejich singlu. ,,Lou, uděláš mi něco s obličejem prosím?‘‘ začala jsem panikařit. Moje řasenka mě totiž zradila a měla jsem černé kruhy pod očima. ,,Jasně, pojď. A ty tak Pezz.‘‘ chytla nás za ruce a táhla k židlím, na kterých seděli kluci. Začala se mnou. Celý obličej mi odlíčila. Potom postupně nanesla krém, lehký make up, korektor a celý obličej zapudrovala. Na oči mi nanesla tenkou vrstvu stínů a dokončila řasenkou. Opět jsem byla ‘jako nová‘. Potom to samé udělala i s Perrie a v tu chvíli vyšli kluci. Vystartovala sem ze židle a Harrymu skočila kolem krku. Chtělo se mi zase brečet, ale musela jsem se udržet. Psychicky jsem se připravovala na to samé, co se stalo Nicky. ,,Byli jste skvělí.‘‘ řekla jsem mu a seskočila na zem. ,,Díky zlato.‘‘ usmál se a napil se vody.
,,Harry půjdeš s námi?‘‘ zatahala jsem ho za rukáv jeho kostkované košile. ,,,Asi ne El, jsem utahanej, promiň.‘‘ chápala jsem ho. ,,A kam to vlastně jdete?‘‘ zeptal se, než jsem odešla za holkama. ,,Do nákupáku.‘‘ křikla jsem za ním a potom nastoupila do obří limuzíny. Jeli jsme asi čtvrt hodiny než jsme se ocitli v podzemní garáži. Vystoupili jsme z auta a výtahem vyjely do prvního patra. Tohle nákupní centrum vůbec neznám, takže jsem chodila za holkama. Teď jsme zastavili u Starbucks. ,,Dobrý den, co to bude?‘‘ usmál se na mě mladý prodavač. ,,Jedno velké oříškové látté prosím.‘‘ ,,Tady, s sebou?‘‘ něco si ťukal do monitoru před sebou. ,,S sebou.‘‘ zplatila jsem a šla si pro svou objednávku.
Finally! Konečně jsem dopsala další dl..:)) Strašně vám děkuju za 1.5K!!!!<33 Jste skvělí:') A k tomuhle díu.. Původně to mělo být úplně jinak, ale @namelessSimm mi řekla, že by to bylo blbý, tak jsem to napsala takhle:)) Doufám, že se vám to líbilo a votes s komentáři potěší:):* @Chocomilkparty
ČTEŠ
Winner(Harry Styles, Kylie Jenner)
FanficKonkurz. Tam to vše začne...Jeho táta mu zakazuje stýkat se s jeho láskou. Bude depresovaný, ale jeho kamarádi mu pomohou se z toho dostat. Jak to nakonec skončí? Vše v příběhu Winner!:)