12. ~ Jóu kis kaka(ó)

3 1 0
                                    

Vágjátok, vannak azok a dobozos tejek/kakaók/joghurtok.
Na, mi mint érett hetedikesek ( szeptembertől nyolcadikosok.🥲) sosem bírtuk normálisan inni ezeket.

Lala: Ennek szarabb íze van, mint a tökfőzeléknek.

Marci: Hallod! Nézd már Csokit! Teljesen idióta!

Nos igen. Csoki éppen a kakaóba mártogatta az almát (!!), majd úgy ette meg.

Oreo: Hát az biztos, hogy megállás nélkül fosni fog otthon.

Csoki: Most csalódtam bennetek! Tudjátok jól, hogy nekem a gyomrom mindent kibír!

Aha, mondta ezt addig, míg az óra el nem kezdődött, majd el nem telt kb. 30-35 perc.

Csoki: Tanár nő! Ki mehetek a mosdóba?

Tanár nő sóhajtott: Menjél.

Szóval kiszaladt a teremből, majd a wc-n trónolt igen sokáig. Ez a tanárnak is feltűnt.

Tanár nő: Mivan, bele esett a wc-be? Dodó, menj és nézd meg, hogy mi van vele!

Dodó nyöszörögve állt fel, majd indult el a mosdó felé.

Pár perc múlva vissza jött, de egyedül.

Tanár nő: Csoki?

Dodó: Öhm van egy kis probléma. Konkrétan nyakig szaros az a szerencsétlen. És wc papír sincsen bent.

Erre mindenkiből kitört a nevetés, amiért már nem szólt a Kémia tanár, ugyanis már csak 2 perc volt vissza az órából.

Kedves barátunknak úgy ért véget a története, hogy sikerült vinni neki zsebkendőket, amikkel ugyan elszerencsétlenkedett egy darabig, de utána végzett.

Ahogy belépett a terembe, úgy mindenki tapsolva fogadta, na meg ujjongva.

Mint egy illedelmes ember (amúgy rohadtul nem az xd ) meghajolt, majd a padjához ment és lehuppant.

                               ________________

Aztarohadt!

Mármint nagyon köszönöm, hogy több mint 50 olvasottság jött és 30 vote.
Ráadásul egy nap alatt, ami azért jézus!

Igazából ezek a történetek már régebb óta fel voltak írva a telefonomba, de csak "nem olyan régen" találtam rá a Wattpad-ra, így úgy gondoltam, hogy az osztályunk hülyeségeit publikussá teszem :)

Remélem a továbbiakban is sokan itt lesztek!

Kicsinál ez az osztály / OREO \Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang