Lisa Simons
Mikor felkeltem a ház csendbe burkolózott csak a kanapén alvó kutyus szuszogása hallatszott. Ránéztem a tv feletti órára fél hetet mutatott, gondoltam elmegyek futni egy kicsit mivel kint az idő kellemes volt. Így felmentem a szobámba és előkotortam az edzős cuccomat és gyorsan felhúztam azokat. Felkaptam az éjjeli szekrényemen lévő összegabalyodott fülesemet amit a lépcsőn lejőve nagyjából kibogoztam. Kulacsomba vizet töltöttem és mentem is felhúzni a cipőmet. Töprengtem azon, hogy vigyem e a kutyát vagy sem de amennyire cukin nézett rám így nem tudtam neki ellenállni. Leemeltem a piros pórázát, egyből a lábam alatt boldogan csóválta a farkincáját. Ráadtam és miután megbizonyosodtam róla, hogy nem hagyok itthon semmit átléptem az ajtón és neki kezdtem a reggeli futásomnak.
Futás közben gondolkodtam, hogy mi legyen a kutya neve. Mivel ezt Chris bácsi nem rég kapta és persze lusta volt neki nevet adni így ez a feladat is rám hárul. Mi illene egy huskyhoz. Valami különleges mivel neki nem feketés a szőre hanem barna és ahhoz kéne egy név. De mi legyen?
Azon a fél óra futás alatt csak a kutya nevek járt az eszem. Azután hazaballagtunk az ajtóban levettem Kutyusról ami az ideiglenes neve milyen kreatívak vagyunk. Kutyusunk ment tálkájához, hogy kiihassa az összes vizét. Komótosan felmentem a szobámba, besétáltam a fürdőszobába, lerángattam izzadt bőrömről, megengedtem a csapot és hagytam, hogy meleg vízcseppek borítsanak be.
A kiadós fürdő után visszasétáltam a szobámba , beálltam a gardrób elé és csak néztem. Csak néztem, hogy mit is vehetnék fel, aztán eszembe jutott, hogy ma jönnek Lucasék így sütnöm kéne egy kis sütit. Kikaptam egy fekete leggingset és egy fehér spagetti pántos trikót amin volt egy fekete szarvas agancs minta.
Lesétáltam a konyhába, első utam a kávéfőző géphez vezetett. Tettem bele két kapszulát és aláraktam a kannát amibe szoktuk tenni és abban is ízesítjük. Szerencse, hogy egy az ízlésünk Chris bácsival, így nem kell külön-külön csinálgatni. Benyomtam a start gombot és hagytam, hogy csurogjon a kannába. Addig megetettem Kutyust akinek már tényleg el kéne egy rendes név szegénynek, majd megemlítem Chris bácsinak ezt a témát.
Reggelinek készítettem buggyantott tojást, közben reszeltem sajtot, pirítottam kenyereket és elővettem a csirkemell sonkát és megmostam a salátát. Miután minden készen lett, elkezdtem szendvicset csinálni az alapanyagokból. Időközben Chris bácsi éppen battyogott le a lépcsőn mikorra készen lettem.
-Szép jó reggelt
-Jó reggelt. Hogy aludtál?-kérdezte és megindult a kávégéphez.
-Nagyon jól. Elmentem Kutyussal futni egy kicsit. Te?
-Jól- dőlt neki a pultnak és máris a kávéját kortyolgatja.
-Nem gondolod, hogy kéne neved adni szegény Kutyusnak?
-Mi legyen a neve? Mert nekem egy sem jut eszembe.
-Nekem se elhiheted. -tettem le a bárpultra az elkészített szendvicseinket.
-Egy angyal vagy-harapott bele mikor meglátta, hogy mit is készítettem reggelire.- Amúgy most beugrott egy név mikor beleharaptam ebbe az isteni kajába.
-Naaa és mi lenne az?
-Maximus.
-Maximus??
-Maximus-tárta szét karját mintha egy egyszerű dolgot közölt volna.
-Maximus.. -dörzsölgettem homlokomat- Komolyan??
-Most mond meg, hogy nem lenne jó név neki.- ráncolta össze homlokát az értetlenség miatt.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Út a biztonság felé |✔|
ФанфикLisa Simons lassan közeledik a 20 felé. Élete édesanyja halála után romokba hull. Egy decemberi napon összefut rég nem látott bostoni szomszédjával Chris bácsival. Attól a naptól kezdve élete egyre jobb és jobb lesz. Ha szeretnétek végig követni...