Mudblood

2.7K 134 24
                                    

UPOZORNENIE: Draco je Rokfortský špión! Voldemort sa to dozvedel a dal príkaz Draca zabiť. 

*Dom Malfoyovcov* 

"Crucio," zaznelo zaklínadlo z úst jednej z najmocnejších čarodejníčok, Bellatrix Lestrangeovej. Vrhla ju na mladé ryšavo vlasé dievča ktoré sa teraz v mukoch skrúcalo na zemi.

"Kde je! Kde je Draco?!" kúzlo prerušila. Prútikom jej zodvihla hlavu. Na Bellatrix sa pozrel pár hnedých, unavených očí. To dievča bola Hermiona. 

"Nepoviem! To ma radšej zabi!" povedala znechutene. Bellatrix vedela že keby ju zabila, temný pán by nebol spokojný, a Draca by možno nenašli. 

"Takú radosť ti nespravím," namierila opäť na ňu prútik,"CRUCIO!" 

Hermiona sa opäť začala zvýjať na zemi v obrovských mukoch. 

"Tak kde je!" prerušila kliatbu. Hermiona zodvihla hlavu a postavila sa.

"Odo mňa sa to nikdy nedozvieš!" Keď sa k nej Bellatrix pristúpila Hermiona ju opľula. 

"Ako sa opovažuješ ty špinavá HUMUSÁČKA!" Rozkričala sa Bellatrix. 

"Červochvost," otočila sa na sluhu, ktorý stal pri dverách a sledoval ich," vezmi ju vedľa. Moc jej neubližuj. Nechcem aby sa jej niečo stalo kým príde temný pán po Pottera a porozprávať sa s ňou." nechutne sa usmiala. Sluha prišiel a železnou rukou ju chytil za ruku. Odtiahol ju do vedľajšej izby. Z nej sa opäť ozývali Hermionine výkriky hrôzy. 

"Nechajte JU!" spoza rohu sa vynoril chlapec s neobyčajne bledou pokožkou a blond vlasmi. Jeho prútik mal namierený na Bellatrix. 

"Ale, ale, ale," zasmiala sa Bellatrix,"Draco si prišiel zachrániť svoje muklovské dievča?" neodpovedal. Prútik držal stále proti nej.

"Nikdy nepochopím ako čarodejník, ako ty, sa môže vláčiť s dievčaťom ako je ona." Áno je pravda že Draco, čarodejním čistej čarodejníckej krvi, a Hermiona, dievča, ktoré malo za rodičov mulkov, tvorili vyše pol roka pár. Pre niektorých normálne, pre Voldemorta a ostatných smrťožrútov, nechutné. 

"DRACO?!" ozval sa z vedľajšej izby uplakaný hlas Hermiony. Po jeho mene opäť výkriky mukov. 

"PRESTAŇ!" z oka sa mu vyronila jedna slza. 

"Inak čo? Zabiješ ma?" zasmiala sa Bellatrix. 

"Draco, Draco, Draco, nemal si ani len odvahu zabiť Dumbleadora," Bellatrix mávala svojím prútikom sem a tam pred jeho tvárou.

"Expeliarmus!" vyslovil Draco a Bellatrix z rúk vyletel prútik. Zostala pozerať na Draca. 

"Tak," nadýchla sa," do toho. Zabi ma!" usmiala sa. 

Draco stále nervózne mieril prútikom na ňu. 

"Vidíš Draco," usmiala sa,"nedokážeš to!" 

Pristúpila k nemu a vzala mu z rúk prútik. 

"Pridal si sa na zlú stranu," namierila naňho jeho prútikom,"mohol si mať všetko čo si chcel," zasmiala sa,"Ale ty si si vybral zlých ľudí." 

"Avada-," začala mávať prútikom. 

"Petrificus totalus!" ozvalo sa spoza Bellatrix iné zaklínadlo. Ona spadla na zem a za ňou stála Hermiona. Utrela si slzy a rozbehla sa k Dracovi. 

"Čo tu robíš? Mal si zostať v Brlohu! Nemal si sem chodiť! Mala som to pod kon-," Draco ju umlčal dlhým bozkom. 

"Nemohol som ťa tu nechať. Keby prišiel Vol-, Pán zla, určite by ťa nenechal nažive," utrel si uplakané oči. 

"Kde sú moji rodičia?" opýtal sa naliehavo.

"Neviem," vzdychla,"keď nás sem doviedli, už tu neboli," odpovedala. 

"Ach," sklonil hlavu,"a Potter s Weaslym?" zodvihol hlavu a pozrel sa jej do očí. 

"Dole. Idem po nich. Musíme rýchlo zmiznúť," povedala Hermiona. 

Zbehla do žalárov, vyslobodila Harryho a Rona, a spolu s Dracom sa všetci preniesli do Brlohu, kde na nich čakala Ronova mama. 

"Prepáčte že som odišiel bez ohlásenia," Draco sa začal ospravedlňovať Molly. Tá ho silno objala: "V pohode zlatko. Dobre že ste všetci nažive." 

Hermiona a Draco sa vybrali do izby. 

"Myslíš že temný pán si ma nájde aj tu?" opýtal sa Draco Hermiony. 

"Čoskoro? Možno. Ale ja si ťa nedám." pobozkala ho. 

"Spolu to zvládneme. Harry už nájde spôsob ako nás všetkých zachrániť," pohladila Draca po tvári. 

"Dúfam že to bude čoskoro," zahľadel sa Hermione do čí a opätoval jej bozk. 

Vopred upozorňujem že POKRAČOVANIE NEBUDEM PÍSAŤ! Len tak pre info :D 

MudbloodWhere stories live. Discover now