***
"Ahhhh çıldırıcam Kim".
Damarlı elleri saç diplerimi sıkıca kavrayarak kendini ağzıma daha fazla itiyordu.Penisi artık nefes borumu neredeyse yırtacakdı ve ben hiçbir öğürme sesi çıkarmadan penisini kabul ediyordum.Çünki cidden bundan zevk alıyordum.Bu adam insanı cidden bitirecek türden birisiydi.Altdan bakılınca terli yüzü ve saçlarıyla ,dağılmış ve zevkten dört köşe olmuş haliyle gerçekten de tapılası gözüküyordu.Kendini bir kaç kez daha ağzıma itdikden sonra penisini ağzımdam çıkardı ve beni ayağa kaldırdı.Ellerini belime koyarak beni kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı.O kadar zevk dolu öpüyorduki kendimi tutamadım ve aşırı sexy adama karşılık verdim.
Vahşice öpüşüyorduk.Alt dudağım dudaklarının arasında ,üst dudağı dudaklarımın arasındaydı.Dişleriyle çekiştirip emiyordu.Zevkten gözlerimin arkaya kaymasına sebep oluyordu bu ve ben artık dayanamıyordum.Evet bu adamın içime girmesini çok istiyordum.Bu yüzden dudaklarından ayrıldım ve "dayanamıyorum" diyerek elimi zevkten seğiren penisime atmak istediğim an izin vermedi ve pantolonumu aşağıya indirerek "ben hall ederim" dedi.Boxerımı indirdiği an karnıma değecek olan penisimi kavradı ve dudakları arasına götürmeden önce başına hafifce öpücüğünü bıraktı.Sonrası o kadar zevk dolu geliştiki kendimi kayb ediyordum artık.Deliğim kaşınıyordu ve ben bu kaşıntını Jeon'un penisinin geçirmesini istiyordum.İşini bitirdikten sonra beni kucağına aldı ve odası olduğunu tahmin etdiğim yere götürdü.Hemen beni yatağa uzatdı ve üzerime çıkarak dudaklarıma kapandı.Bende hemen karşılık verdim.Sonrasında son derece yavaş haraketlerle üzerimi soymaya başladı.Öpücüklerini dudaklarımda ,çenemde ve boynumda hiss ediyordum.Her tarafımı öpdükten sonra "sana sahip olmak istiyorum"dedi.Birşey demek isteseydim bile diyemezdim ,çünki bende istiyordum.
Kendi boxerınıda gelişi güzel bir yerlere fırlatdıktan sonra penisini bir kaç kez çekmeye başladı.
"Her halde seni hazırlamama gerek yok ,hm?" diye sordu bana.
"İlkim"dedim sadece.
Evet bu zamana kadar hiç kimseyle birlikte olmamıştım ama ilkimin bu adam olması deliğimi daha fazla kaşındırmaya sebep olmaktan başka birşey değildi.Hayretle gözlerime baktı ve üzerime eğilerek dudağıma uzunca bastırdı dudaklarını.Sonra ayrıldı ve belimden kavrayarak yüzüstü dönmemi sağladı.Belimi kırarak ona güzel bir manzara sundum ve arkamdan "vay canına ,buna bakarak bile boşala bilirim"dediğini duyuyordum.Elleriyle kalça yanaklarımı araladı ve sıcak dilini içime yolladı.Zevkten başım dönüyordu artık ,kendimde değildim şuan.Diliyle içimi ısıttıktan sonra ben daha kendime gelemeden 2 parmağını içime yolladı ve içimde makas hareketi yaparak beni hazırlamaya başladı.İşe 3'cü parmağınıda katdı ve daha fazla acı çekmemi sağladıktan sonra içimden çıkardı.Enseme öpücükler kondurarak "sakın korkma tamammı ,biraz acıyacak fakat sonra zevkten kendini kayb edeceksin"dedi ve boynumada öpücük bırakıp uzaklaştı.Penisini bir kaç kez daha çekti ve başını deliğime konumlandırdı.Bir kaç saniye bekledikten sonra yavaşca içime girmeye başladı.Penisi cidden büyüktü.Çok fazla acı veriyordu ilk başta fakat zevk noktamı hemen buldu ve vuruşlarını oraya yapmaya başladı.Hassas noktaya yaptığı vuruşlar beni zevkten dondurma gibi eriyecek kıvama getirmişti.O kadar yüksek sesle inliyordumki bir an bu seslerin sahibinin ben olup olmadığımı sorgulamıştım içimden.Aynı noktayı ezmesiyle artık bacaklarımın titrediğini hiss ediyordum.Beynim pelte kıvamına gelmişti artık.Bir kaç kez daha aynı noktaya vuruş yaptıktan sonra içimden çıktı ve yatağın üzerine boşaldı.Bende aynı onun gibi yatağın üzerine boşaldım ve karışmış sıvılarımızda gözlerimi gezdirdim.Gözlerimi ona çevirdiğimde ise gözlerinin kapalı olduğunu ve terli suratıyla gerçekten çox sexy göründüğünü bir kez daha anladım.
Beni kucağına aldığı gibi banyoya götürdü ve ikimizide sıcak küvetin içine soktu.Çocukmuşum gibi beni yıkadı ve kuruladı.Kendi temiz kıyafetlerinden bana verdi ve üzerimi değiştirdikten sonra saçlarımıda kurutdu.Sonra aç olduğumu düşündüğünü söyleyerek yemek sipariş etmek istediğini söyledi ama buna gerek olmadığını zaten gideceğimi söyledim.
"Geç oldu ,istersen bu gün burda kal yarın ben seni bırakırım".
Yüzüme sıcak bir gülümseme yerleştirdim ve "teşekkür ederim bay Jeon ama gitsem iyi olur bugün arkadaşım eve dönüyor ve ben evde değilim" dedim.Tam bunu söyleyip kalkacakken deliğime sopa sokulmuş gibi bir ağrı belirdi.Yüzümü nasıl bir hale soktuysam artık adam endişelenerek yanıma koştu ve ne olduğunu sordu.
"Bay Jeon sanırım bu gün burada kalacağım".
***