Klassrummet känns mindre och mindre runt om mig. Det är nästan som att det bara är du och jag kvar, hör knappt rösterna från de andra i klassen, ser bara dig, hör bara dig, känner bara dig. Vi sitter bredvid varandra och just nu ska vi egentligen diskutera hur de mänskliga rättigheterna efterföljs i Ukraina men båda har väldigt svårt att koncentrera oss. Min hand ligger på ditt lår, ganska nära ditt skrev vid det här laget och jag ser under mina snabba ögonkast hur det styvnar till mer och mer ju närmare jag kommer med handen. Du kollar på mig och jag ser hur du reagerar när jag biter mig i läppen.
"Du är jävligt het, du vet de va?" Viskar du tyst, inte för att någon annan lägger märke till oss ändå, de är för djupt inne i diskussions med sina bänk partners.
Ditt ansikte kommer närmare mitt men det viker av sen hör jag dig viska: " Möt mig på toaletten om 3 minuter" Jag ler, skrattar lite och nickar. Blicken du ger mig när du går därifrån är obeskrivlig, det pirrar i hela mig.
Jag kollar ner på min mobil och kollar klockan. 13:51. Tre minuter känns plötsligt som en väldigt lång tid och jag får lust att rusa i väg efter dig på en gång men jag vågar inte riskera att nån märker nått. Jag försöker i stället läsa igenom papperet som vi ska diskutera, men ögonen dras hela tiden mot mobilen och efter de dörren. Borde jag stanna kvar lite längre för att få honom lite nervös? När klockan står på 13:54 så reser jag mig ändå och försöker se så oskyldig ut som möjligt när jag lämnar klassrummet. Hjärtat slår fort och när jag öppnar toalett dörren hoppar nästan umr mig tillsammans med skriker som smiter förbi mina läppar när händer tar tag i mig drar mig mot dem. Jag skrattar till samtidigt som jag trycks MIT dörren så att den stängs bakom mig.
Ditt ansikte kommer nära mitt och jag stönar till när dina tänder biter tag i min hals och dina läppar börjar suga, din mun rör sig sakta uppåt, min haka mina kinder min panna, sedan ner igen och du låter dem äntligen möta mina läppar. Plötsligt känner jag dina händer ta tag under min rumpa och sedan lyfter du upp mig så jag tvingas krama om dig med mina ben runt dig. Jag kände hur hård du är mot mig och jag stönar till när du hetsigt börjar jucka mot mig. Jag vet att vi inte har så mycket tid så jag för mina händer ner mot ditt skrev och knäpper upp byxknappenoch drar ner din gylf. Du hjälper snabbt till genom att dra ner dina byxor innan du sen knäpper upp mina jeans och drar nerdem tillsammans med trosorna. Du har mig fortfarande tryckt mot dörren när du låser den med din vänstra han. Du hukar dig ner på knä och tar av mina skor och när du fått av mig skorna so tar jag av mig byxor och trosor helt. Båda andas högt och snabbt. Med dina byxor kvar runt vaderna lyfter du upp mig igen och jag känner dina fingrar mot mitt underliv. Du smeker lite innan du låter ett finger tränga in. Jag försöker att inte låta så högt men det gör ont i hela kroppen av att jag vill ha dig, det är så skönt. När du hör mig stöna kysser du mig hårt och hyschar mig med dina läppar mot mina.
Jag känner hur ditt ollon snuddar mig och jag försöker trycka mig själv närmare för att du ska va i mig. Istället trycker du mig hårdare mot väggen och stoppar in ännu ett finger och du börjar pumpa hårdare än innan. Jag tror jag aldrig varit så här våt i hela mitt liv.
Plötsligt släpper du ner mig och tar tag i mitt hår och vänder mig om och trycker mitt ansikte mot handfatet så jag måste ta tag med händerna för att inte ramla. Jag flämtar till när jag känner dig tränga in bakifrån och jag hör dig stöna. Du har fortfarande ett hårt grepp om mitt hår och du drar upp mitt huvud och tvingar mig att vända ansiktet mot dig samtidigt som du tar mig bakifrån. Du kysser mig hårt innan du trycker ner mitt huvud igen och du blrjar kyssa mig bak i nacken samtidigt som du stöter in i mig hårt igen och igen. Jag känner hur mina safter rinner ner för mina lår och jag vill skrika av spänningen jag känner, jag kommer komma.
"Ja-jag kommer komma" flämtar jag mellan stötarna som kommer tätare och tätare inpå varandra.
"Kom för mig" viskat du stönande innan du slår till min rumpa med dun lediga hand som sen tar ett fast grepp runt min midja med.
Jag känner den sköna känslan, hela magen drar ihop sig och mitt underliv börjar krampa och jag kan inte stoppa mig själv från att skrika ditt namn samtidigt som jag biter mig själv i handen och jag kommer hårdare än jag gjort på länge. Mitt under orgasmeb känner jag hur du kommer i mig och du stönar och viskar mitt namn och stöter ännu hårdare, tre långsamma djupa stötar innan du slutar. Jag känner hur det rinner ännu mer på låren. Du vänder mig om och kysser mig, mjukt den här gången.
"Du är bäst" viskar du. Innan du drar upp kalsongerna och byxorna och går ut. Jag stänger snabbt dörren igen och torkar av mina lår med papper. Jag kan inte sluta le, det här är det bästa sex jag haft på länge. Jag tar på mig trosorna och byxorna igen innan jag tar på mig skorna och knyter dem. Innan jag går ut kollar jag mig i spegeln och fixar till håret som blivit lite rufsigt.
Jag går tillbaka till klassrummet där alla fortfarande är inne i diskussionen och sätter mig bredvid dig igen. Båda låtsas som ingenting och vi börjar med uppgiften, båda lite smått fnittrande och du ger mig lite rofyllda blickar.