31.Bölüm/ Frank Castle

899 32 21
                                    

Kelime sayısı: 1021

Not: Baban seni hiç düşünmeden eli, kolu uzun adamlarala iş yaptı. Ve onları dolandırmaya kalktı (salak). Bu yüzden onlarda babana zarar vermek için seni arıyorlar.

medusa6363'e ithafen

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°


Çok sevgili(!) baban sayesinde peşindeki adamlardan kurtulmak için koşmaya devam ettin. Hadi 5 kişi olsalar bir ihtimal ama 20 kişi nedir değil mi? Babana içinden sövmeyi ihmal etmeden koşmaya devam ettin. En sonunda uçurum ucuna geldiğinde hiç düşünmeden kendini denizin suyuna doğru attın.

Hassiktir nereden geliyor lan bu cesaret? Vücudun su ile buluştuğunda gözlerini açıp tek parça olup olmadığını kontrol ettin. Tek parça olduğunu fark ettiğinde rahatlayarak derin bir nefes verdin.

Y/N: Bugün de ölmedik çok şükür diyerek kıyıya yüzmeye başladın.

Sonunda karaya çıktığında esen rüzgar ile küfür mırıldanarak yürümeye başladın. Kumsalın sonuna doğru giderken biranda ensenden seni yakalayan el ile kelimeyi şahadet getirmeye başladın refleks olarak.

Y/N: Eşhedü enl-

Frank: Kes sesini ve yürümeye devam et dedi sert sesi ile.

Seni tuttuğu elini beklemediği biranda Dirsek kısmına kolunu geçirip ellerini gevşemesini sağladın. Seni bıraktığı gibi arkanı dönüp koşmaya başladın. Tek çaren kaçmaktı. Diğer türlü kurtulmanın imkanı yoktu. Adam senin iki katındı. Tek yumruk ile Allah'ına kavuşurdun.

Fakat daha iki adım atlama kalmadan seni yakalayıp omzuna atmıştı bile. Sırtında baş aşağı dururken biran kendini Türk dizilerinde hissetmiştin. Gözün hafiften kalçalarına kaçtığında içinden 'Vay bee' demeden edemedin. Bir Kaptan Amerika edemezdi tabi ama baya iyidi. (Yazar fesat düşüncelerini de kitaba aktarmaya başladı...)

Seni arabaya götürürken çok açıklayıcı(!) bir şekilde açıklama yapmıştı sana.

Frank: Seni takip eden adamlardan kurtulmak istiyorsan çeneni kapat ve dediklerimi yap dediğinde göz devirdin. Seni arabanın koltuğuna bırakıp kendi yerine geçti ve sürmeye başladı. Seni kurtarmasının sebebi hem masum olman, hem de peşindeki adamlar ile görülecek hesabının olmasıydı. Sonuçta seni istiyorlardı ve senin için geleceklerdi.

Frank arabayı güvenli evlerden birine sürmeye başlamıştı. Sen ise seni öldürebilir diye susmayı tercih etmiştin. 2.5 saatlik yolun ardından ormanlık bir alana geldiğinizi farketmiştin. Aklından bin bir türlü işkence ve cinayet senaryoları geçerken yutkunmadan edemedin. Sonunda ormanlık alanın ortasında tahtadan yapılma, yerden yüksek üçgen bir evin önüne gelmiştiniz. Evin hem ne kadar güzel olduğunu, hem de ne kadar ürkütücü bir mevkide olduğunu düşünmeden edemedin.

Evin dış görünüşü

Evin dış görünüşü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Avengers ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin