Nine

30 5 1
                                    

Muka Minkyu dipandang geram . Tangan dia dari tadi rasa gatal je nak tumbuk muka dia , tapi takleh sebab semua tengok .

Minkyu ketawa janggal . Dia tunduk , ofc dia sedar yang di dah buat kesilapan . Hyo Seop mesti marah ... giler .

" Kenape weh ? " Satu ayat je dia boleh cakap . Kecewa , marah , sedih semua ada . Rasa macam kena tikam dari belakang .

Yang peliknya entah kenapa dia bersiap gak pergi ke rumah Minkyu ni . " Alaa , hang out dengan adik aku je . "

" Kenapa kau tak buat ? " Soalan tu buat Minkyu terdiam sebentar . Tangannya tetiba bergegar .

Bukan nya dia tak suka hangout dengan adiknya , tapi jumpa orang lain , noooo .

" Urmm , kan aku dah cakap aku tak boleh teman , harini aku shif malam . "

Hyo Seop angkat satu keningnya . " Heh , Minkyu , kau ingat aku tak tahu ke kau shif bila ? Malam ni , kau free sampai pagi . "

Lepas habis ayat je diorang dengar ketawa kecil dari belakang . Mereka renung belakang dan semua nya senyap . Kaki Minkyu mula mengigil .

" Seriously ? Kalau camtu hyung , kau gi lah siap , jom pergi sama - sama . Kita bertiga . " Dia tekankan perkataan bertiga sambil renung Hyo Seop .

Baru je dia nak rasa lega tapi segalanya berakhir . " Lepas Minkyu siap , kita gerak yee ? Hahahaha !! "

Dia ketawa sambil berlalu pergi . Meremang bulu roma Hyo Seop dan Minkyu di buatnya . Dia bawa aura yang , lain macam .

.
.
.

" Urmm In Yeop . Kenapa ni ? "

Yoojung renung dia yang berlaku aneh . Dia duduk di sebelahnya di atas sofa . In Yeop angkat mukanya dan renung Yoojung .

" Kau taknak anak ke ? " Katanya perlahan membuatkan Yoojung tersentak .

" Ah .. all of sudden .. "

" Kau taknak ada kandungan kita ke dalam perut kau ? Ke kau tak bersedia ? " Katanya lagi . Yoojung telan air liur .

Entah kenapa , soalannya macam soalan KBAT di peperiksaan , susah mahu menjawabnya .

" Well , aku dah bersedia . Aku nak jadi appa . " Kata In Yeop .

Yoojung renung dia yang makin mendekat . Tangannya bergetar . In Yeop pengang tangan dia dan makin dekat dengan mukanya .

Bibirnya dan Yoojung terus bertemu . Belakang kepala Yoojung di pengang untuk beri sokongan .

Tangan lagi sebelah yang memegang tangan Yoojung tadi terus ke arah pinggang Yoojung dan di peluk kemas .

Di sebabkan nafsu Yoojung , kedua tangannya bergayut di belakang leher In Yeop .

Bibir bawah Yoojung digigit supaya dia dapat masukkan lidahnya . Badan Yoojung mula terasa hangat . Dia suka , sentuhan In Yeop .

In Yeop terus lepaskan ciuman tu . Dia bergerak ke leher Yoojung dan mula mencium lehernya .

Nafas Yoojung tercungap-cungap . Dia cuba tahan keluhannya . Tapi keluhannya terlepas selepas In Yeop jumpa soft spot dia .

" Heh , jumpa . "

Dia tinggalkan lovebite di situ . Dia renung muka Yoojung . Dia mendekat lagi dan cium dia .

Kedua tangannya memegang belakang peha Yoojung dan di angkat

Yoojung yang faham terus peluk pinggang In Yeop dengan kakinya . Langkahnya ke destinasi seterusnya , bilik .

Yoojung bangun dari mimpinya . Air liur ditelan . Badannya berpeluh .

Dia renung In Yeop yang tidur di sebelahnya . Jadi semua tu mimpi ?

Dia terus bangun dan keluar dari bilik mereka dan menuju ke dapur . Dia ambik cawan dan ambik air sejuk .

Dia terus minum dan basuk mukanya di singki . Bila dia fikirkan tentang mimpi dia tadi , dia rasa gementar .

Tanpa sedar , dia sebenarnya ingin kan semua tu . Dia inginkan sentuhan In Yeop .

Apa yang aku tulis ni ?! 🤭

Anyways , part ten sedang ditulis dan mungkin akan di pub harini , mungkin ..

Thanks untuk sapa yang baca dan tunggu cerita saya 🥺💛

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 21, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WEDDING •HWANG IN YEOP•Where stories live. Discover now