Y/n'in ameliyatı tam olarak 4 saat sürmüştü. Biz Armin ile beklerken yoğun bakıma alındı. Yarın durumu stabile dönerse normal odaya alınacakmış.
~
Asıl kötü olan ise..
Kırıkları vardı..
Beni çağıran sesle düşüncelerimi bir kenara bıraktım.
Armin:"Levi?"
Levi:"?"
Armin:"İyisin.., değil mi?"
Levi:"İyiyim.."
Armin:"Peki.."
Levi:"Ben biraz hava almaya çıkıyorum, birazdan dönerim."diyerek kalktım.
Armin:"Pekâlâ. Ben burada bekliyor olacağım."
~Timeskip - Ertesi Gün~
Y/n normal odaya alınmıştı ama hala onu görme şansımız olmamıştı..
Ta ki az öncesine kadar.
Hemşire yanımıza gelip onu görebileceğimizi söylediğinde hemen içeri girdik. Hemşire de gidince odada sadece üçümüz kaldık. Y/n ise yeni yeni uyanıyordu.
~Y/n'in anlatımı~
Gözlerimi nihayet açabilmiştim. Her yerim acıyordu. Başım çatlıyor, boynum ağrıyordu. Gözlerimi odada gezdirirken yanımda duran Armin ve Levi'ı gördüm. Ne zamandır buradaydılar? En son ne olmuştu..?
Armin:"Oh, Y/n uyandın sonunda.. bizi çok korkuttun.."
Y/n:"Ben.. ne zamandır hastanedeyim?"
Armin:"Hatırlamıyor musun?"
Y/n:"En son.., kaza yaptığımı hatırlıyorum, sonrası yok. Ne oldu tam olarak..?"
Armin:"Dün kaza yapınca.. denize düştün.., seni oradan Levi çıkardı. Ben ambulansı ararken o seni çoktan çıkartmıştı, daha sonra da hastaneye götürüldün, biz de peşinden hastaneye geldik. Ambulans bize bir şey demeden hemen gitmişti çünkü. Uhm.. sonra geldiğimizde de ameliyata alındığını söylediler. 4 saat boyunca seni bekledik, sonra da yoğun bakıma alındın, durumun iyiye gidince de normal odaya alındın. Şimdi ise buradayız.."
Armin teker teker olanları anlatırken Levi ise duvara yaslanmış ve başını öne eğmiş bir şekilde yere bakıyordu. Yüz ifadesi tam olarak belli olmasa da tuhaf bir ifadesi vardı.
Nesi var bunun..?
Y/n:"Anladım.. peki neden sol bacağım ve sağ kolum kurutulmaya bırakılan sucuk gibi asılı?"
Armin:"Eee-"
Levi:"Bacağın ve kolun kırık."
Y/n:"Oh- ne?"
Armin:"Ee Y/n, bu doğru, maalesef."dedi yüzünü asarak.
Levi:"Uzun bir süre, iyileşene kadar kırıklarının üstüne gitmeyeceksin. Gerekirse yürümeyeceksin."dedi gözünü yerden ayırmadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✎ᝰ┆𝐓𝐇𝐄 𝐖𝐈𝐋𝐃 𝐑𝐀𝐂𝐄𝐑𝐒
Fanfiction║▌│█║▌│ █║▌│█│║▌║ ┈━═☆ 𝐋𝐞𝐯𝐢 𝐀𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧 𝐗 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 .。.:*✧ 𝐌𝐨𝐝𝐞𝐫𝐧 𝐀𝐔.