Sevmek suçtur, Cezası İntihar

244 25 30
                                    


İzuku bir ölüydü. Orta son sınıfın başlarında, 14 yaşında intihar etti. Sadece yorgundu belki de? Hayattan soğuyan ve kendini soyutlayan birisi ne kadar yorgunsa o da o kadar yorgundu.

Sevdi. İzuku sadece yakut gözlü oğlanı sevdi. Sevmek onun için bir suç oldu. Suçunun cezası ise intihar.

●○●○●

Katsuki, Sevdiğini üzdü. Farkında olmadan üzdü. Onu küçük görür, ona nefret beslerdi. Taa ki o ölene kadar. Kendini suçladı. Onun ölmesini kaldıramadı. Her zaman istemese bile yanında olan birinin gitmesi üzmüştü onu.

Katsuki'nin Psikolojisi alt üst oldu. Hayaller görmeye, sesler duymaya başladı. İzuku'nun yanında olduğunu hissediyordu sanki. Bu yüzden sık sık mezara ziyarete giderdi. Orada ağlayabildiği kadar ağlar, içini dökerdi. Tabi ki her defasında da özür dilerdi.

İzuku öldükten sonra annesi de mahvoldu. Ağır bir depresyona girdi ve hastalandı. Sonucunda ise o da öldü.

●○●○●

1-A sınıfı o dönem kaynaşıyorlardı. Sınıfta destek sınıfında olup, sonradan kahramanlık sınıfına gelen Shinsou vardı. O dahil sınıftaki neredeyse herkes Katsuki ile iletişim kurmaya çalıştı. Ama katsuki depresyondaydı. Bir süre kimseyle iletişim kuramadı, öğretmenleriyle bile.

●○●○●

Aradan aylar geçti.

1-A sınıfı kahramanlık eğitimine gittiğinde kötüler birliğinin saldırısına uğradı. All might Nomu ile savaşırken ağır yaralandı.

Okulda Spor Festivali yapıldı. Katsuki orada ilk kez Todoroki ile iletişim kurdu ve kendine ilk rakibini buldu. Festivali 1.likle bitirdi. Tesselli olarak İzuku'nun onu böyle görünce sevinmesini umdu.

Kahraman adayı olan öğrenciler profesyonel kahramanlar ile çalışmaya gittiler. Orada İida Tenya, Kahraman katili tarafından öldürüldü. Bu olay UA lisesine duyulan güveni azalttı. Aynı zamanda da bu yüzden okul yatılı sisteme geçti.

Çocukların okul dışına çıkma izinleri sınırlandırıldı. O günden sonra bir kaç ay sakindi.

All for one ile All might arasında geçen büyük çatışma sonrasında, All might gücünü kaybetti. Ve gücün tamamı yeni varisi olacak kişiye -UA birincilerinden - Mirio 'ya kaldı. All might resmi olarak emekli oldu.

Mirio 'nun çalıştığı Pro hero, Overhul'u (?) yakaladı. Eri adında küçük bir kızı kurtardı. Ama bunu yaparken ağır yaralandı. Sadece o değil, Mirio'da.

»İzuku'nun ölmesi sadece katsuki'yi değil, geleceğin de büyük bir çoğunluğunu değiştirdi. İzuku herşeye şahit oldu. Bir bedene sahip olamadı belki. Ama Aşkı onu yaşatmaya devam etti.«

O yaşayan bir ölü oldu..

Les Morts Ambulants // BakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin