Jimin kafasını dağıtmak için her zaman gittiği bara gitmişti .Barın kendine has kokusunu sevmese de sadece kafa dağıtmak istiyordu belki de birilerini sikmek.Son model arabasından inip anahtarı valeye fırlattı.Burası bir nevi vıp barıydı.Herkes giremezdi sadece zengin olanlar. Jimin zengindi tüm kızların hatta erkeklerinde gözdesi olacak kadar.Ama bu zamana kadar kimse onun kalbini hızlandıramamıştı .O da artık istiyordu sıkılmıştı yalnızlıktan. Eğer aşk varsa o aşkı arıyordu.Her zamanki yerine kurulup barmenden en sertinden istedi.Alkole hemen hemen dayanıklıydı fazla sarhoş olmazdı.Barın klasik müziğinin kesilmesiyle dj tarafına doğru döndü.
"Evet bugün güzel bir misafirimiz var.Kendisi Seoul'un en iyi direk dansçısı olan Min Yoongi! sahne onun"
Sahneye giren bedenle birlikte jiminin adeta nutku tutulmuştu.Bembeyaz teni ve harikulade fiziği ile tanga giymiş ,sarı uzun saçları kıvırcık ve güzel yüzüne yaraşır makyajıyla min yoongi adeta herkesi büyülüyecek güzellikteydi.
Dansına başlamadan önce ikili bakışmışlardı.Jiminin aurası herkesi çekebilecek nitelikteydi o yüzden yoonginin onu farketmesi uzun sürmemişti.
Yoongi jimine yaramaz bir bakış attı.Jimin bu geceyi geçireceği güzeli bulmuştu.Yoongi dansına başladığında jimin her bir detayını izledi.Alt tarafı şimdiden hareketlenmişti.Yoongi süzülürcesine direkte kuğu gibi dans ediyordu.Jimin dahil herkes yutkunamadan edememişdi.Min yoongi fena halde ateşliydi.Kıvrak hareketletine devam ederken en can alıcı hareketini yapıp şovunu bitirdi.O bitirdikten sonra barı alkış tufanı sarmıştı.Yoongi izleyicilere selam verip kulisine doğru ilerledi.Jiminde vakit kaybetmeden peşinden ilerledi.Yoongi jiminin peşinden geldiğini anlamıştı.Kulisine girip onu beklemeye başladı.
🍃
Tutulursa yb gelecek
(Oy ve yorum atılırsa)
Nasıl olmuş yorum istiyorum
Byee!🍷🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pole dancer|yoonmin
Fanfiction➳ park jimin gittiği bardaki direk danscısına aşık olmuştu.. ⭑ukegi ⭒sememin Feminen karakterler içerir!