Part10Uni&Zaw

2.2K 198 1
                                    

Unicode😘😘😘

ကျောင်းပေါက်ဝနာစရောက်တော့.......li ရှေ့ကညးအဖြူလေတစ်စီးရပ်လာတယ်......

iu: :lice အိမ်ပြန်မလို့မလား....လာတီတီလေးလိုက်ပို့ပေးမယ်.......uncle နဲ့လဲတစ်ခါတည်းတွေ့ရတာပေါ့....

li: :ဟုတ်.....စက်ဘီးက.....

Iu: :ကားနောက်ခန်းမှာထည့်လိုက်......

li: :ဟုတ်........

Iu: :နေလို့မကောင်းဘူးလားlice....မျက်နှာကတစ်မျိုးဘဲ....

Li: :မဟုတ်ပါဘူး....တီတီလေးရဲ့.....

Iu: :jennie kim ကိုသဘောကျနေတာလား......

Li: :ဟင်....အက်တာ....ဟို.....

တီတီလေးကိုမလိမ်ချင်တာနဲ့အမှန်တိုင်းပြောလိုက်မယ်လို့ဆုံးဖြတ်ထားတယ်....

Li: :ဟုတ်သူ့ကို....သဘောကျတာမဟုတ်ဘူး.....ချစ်တာတီတီလေး....

Iu ကပြုံးလျက်......

Iu: :ထင်ပါတယ်......

Li လဲ ခုလိုမေးလာတော့....ရှက်ပြီးဘာမှတောင်မပြောနိုင်တော့ဘူး......တီတီလေးကတော့တစ်လမ်းလုံးပြုံးစိပြုံးစိနဲ့........

Li: :ရောက်ပြီ ....တီတီလေး...အက့်ရှေ့ကအိမ်....

Li: :appa ရေ....appa.....ဘယ်သူရောက်လာလဲကြည့်ပါဦး......

Mr.mb: :ဟင်....ဘယ်လိုဖြစ်လာလဲ.liliရဲ့အိမ်ထဲတောင်မရောက်သေးဘူး....ဘယ်သူရောက်လာလို့လဲ.....

Iu: :uncle နေကောင်းတယ်နော်....

Mr.mb: :ဒါ....သမီး က iuမလား.....

At jen side................

Jen pov: :ငါ....ငါ.....ဘာတွေဖြစ်နေတာလဲ......jen နင်ရူးနေပြီ......ငါဘာလို့Liနဲ့လက်လေးထိမိတာကို.....ဘာလို့ရင်တွေခုန်နေတာလဲ.......သူနဲ့အကြည့်ချင်းစုံမိရင်...ဘာလို့ငါလွဲပြစ်နိုင်ရတာလဲ.........ငါ.liကိုချစ်မိနေတာလား.....မဟုတ်ဘူး...မဖြစ်နိုင်ဘူး...li ကမိန်းကလေးလေး......( အဟွာပါတယ်လို့ မိဂျန်းရေ🌚🌚)

jen ဆက်မတွေးတော့ဘဲ......လာကြိုတဲ့ကားပေါ်မတတ်မှီ......

jen pov: :ဟင်......ဆရာမ iu ကားမလား......li ကဆရာမနဲ့ဘာလို့လိုက်သွားတာလဲ......ဆရာမက....ဘယ်ကျောင်းသူမှ...ကားနဲ့မလိုက်ပို့ဖူးပါဘူး.....သူကကောဘာလို့လိုက်သွားရတာလဲ.....

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang