"Donesla jsem nám snídani." Pronesu po polibku. Rozzáří se ji oči. "Koláčky?" Zeptá se. Kývnu na souhlas. Vděčně se usměje. "Jsi báječná." Pronese a stáhne mě k sobě do polibku. Přetočí si mě pod sebe a rozpojí naše rty. "Takové ranní budíčky mi můžeš dělat častěji." Pronese Connie s nádherným úsměvem. "Ale koláčky jsou moje." Poznamená se zákeřným úsměvem a vyskočí s postele. Popadne balíček a sedne si zpátky na postel.S vonícím balíčkem si sednu zpátky na postel. Podívám se na ni. Leží na boku mým směrem a má podepřenou hlavu. Na tváři se ji objeví krásný úsměv. Rozdělám sáček a hned jeden koláček vytáhnu a vložím ji koláček do úst. Natáhne ruku a sáhne do balíčku pro koláček, který vytáhne a vloží mi ho do úst.
Nakonec to skončí tak, že se krmíme vzájemně, s občasným makovým políbením.Vyruší nás ze vzájemného krmení klepání na dveře. "Dále." Vyzvu osobu za dveřmi.
Do pokoje nakoukne máma. "Ahoj holky. Můžu dál?" Pronese mile. "Jasně." Odpovím ji s úsměvem.Její máma je fajn, což se o té mé nedá říct.
Vstoupí do pokoje a sedne si k nám na postel. "Především vám gratuliji k vašemu vztahu." Pronese máma. Zarazím se. Jak by reagovala má máma, kdyby zjistila, že má drahá polovička není kluk ale holka. "Děkujeme, mami." Odpoví ji vděčně Connie a položí svou dlaň na její ruku. Vděčně se usměje.
"No po snídani jedeme na nákup a tak se jdu zeptat jestli se přidáte. A večer bychom mohli udělat nějakou společnou grilovačku s tvými rodiči, Bailey. Ráda bych je poznala." Pronese návrh Conniena máma. Tak tohle mě vyvedlo z míry a nebyla jsem sama, soudě podle výrazu, který měla i Connie. Párkrát zamrkám. V normálním připadě je to normální ale v mém případě si nemyslím, že je to zrovna ten nejlepší nápad."Víš mami, možná někdy jindy ale dneska to nepůjde." Řeknu za Bailey, protože si všimnu toho jejího výrazu, který měla. "A proč ne?" Zeptá se udiveně její máma. "Teď na společnou grilovačku není vhodná doba." Vymlouvám ji to smutně.
Samotnou mě mrzí jak se Baileyna rodina k ní chová. Už jen ta její sestra mě vytáčí. A Baileyna máma se na mě dívala neutrálním pohledem, jakože co tu chceš ale víš co je mi to jedno. Moje rodina je pravý opak té její a proto ji přijali vřele, zacož jsem byla vděčná.
"Asi máš pravdu. No nic a na ten nákup s námi pojedete?" Zeptá se máma. "Jo, jasně." Odpovím ji s úsměvem. "Dobře, takže dolů na snídani." Řekne máma. "Už snídame." Prozradí ji Connie a vytáhne koláček z pytlíku. "Connie." Osloví mě máma přísně. "Drobky. Já vím. Za chvíli jsme dole." Řeknu a schovám zpátky koláček. Máma kývne a vyjde z pokoje.Celou dobu jsem mlčky přemýšlela nad mou rodinou. Jedinému závěru, kterému jsem došla, že to má rodina nepříjme tak pozitivně jako Connienina rodina. Ani jsem si nevšimla, že její máma odešla z pokoje.
Z tranzu mě vytrhne jemný dotek na mém rameni. Zvednu pohled na Connie. "Moje rodina mě zavrhne ještě víc." Pronesu smutně. Hned si mě přitáhne do objetí, které ji opětuji. "Neboj se, zlato, jsem tady pro tebe a vždy budu." Pošeptá mi do ucha a hladí mě po vlasech. Kývnu ji na souhlas a nechám se od ní konejšit.Potom už se odebereme dolů na snídani. Máma nachystala snídani i pro Bailey, což bylo pěkné. Jenže Bailey, která se posadila vedle mě, začala protestovat. "Hele tady máš snídani a jez." Řekne rázně máma a Bailey stichne. "Koláčky si můžeš schovat na později." Dodá už mile. Bailey si povzdychne a pustí se do obložené bagety a džusu.
Bylo to od nich milé. Celá Conniena rodina mě berou jako bych k nim patřila a já se v této rodině cítím moc dobře. S chutí se tedy pustím do bagety a džusu. "No chceme k večeru grilovat, tak doufám, že se k nám přidáš." Zve mě táta od Connie. "Jestli vám to nebude vadit." Poznamenám. "Bailey, kdyby nám to vadilo tak ti to nenabízíme. Viď drahá." Pronese táta s úsměvem. "Ano." Odsouhlasí s usměvem máma a podívá se na svého manžela.
Kdyby alespoň z poloviny byli takoví i mí rodiče, hned by bylo vše jednoduší.Všimnu si toho smutného výrazu na Baileyné tváři. Vezmu ji za ruku a pevně ji stisknu. Otočí svůj pohled na mě a já se na ni usměju. Úsměv mi opětuje.
*Krásné počteníčko, sluníčka.💖*
ČTEŠ
In the shade
FanfictionBailey je černá ovce rodiny. Najednou ji do života vstoupí veselá dívka a změní ji život.