„Chci tě.." šeptnu. Usměje se a zase spojí naše rty. Není to dravé líbání, ale pomalé a vášnivé. Pomalu mi sundá triko a pak podprsenku. Ihned se mi přisaje k bradavce. Donutí mě tím ke kňučením. Jednu ruku přemístit k mému krku a začne mě lehce škrtit, líbí se mi to. Druhou putuje k mé sukínce. „Sundáme ji " zachraptí. Přesune se níž, nejdřív mi dá pár pusinek na bříško a pak chytne sukni a pomalím, mučivým tempem ji stahuje dolů. Zachvěji se, když se prsty začne dotýkat, tak blízko mého středu. Nakonec mě donutí zapalat po dechu když ucitím jeho rty. Jazykem začne dělat krouživé pohyby. Okamžitě jsem zavzdychala a zaryla nehty do postele.
Občas udělal jeden dlouhý pohyb zespodu nahoru a pak sál. Myslela jsem, že zešílím. „Da-ddy" vzdychnu „Prosím " po tomhle zrychlil a přidal prst, který pomalu vysouval a zasouval. Srdce mi tluče tak rychle, že mám pocit , že mi zachviku vyskočí z hrudníku. Najednou přestal.„Daddy? Proč jsi přestal ?" Opřu se o lokty. Svléká se a já si můžu užít výhled na jeho krásné tělo. A pak i na jeho krásnou chloubu. „Chci být už v tobě" zachraptí a nasadí si kondom. Pomalím pohybem do mě pronikne, nehty zaryji do peřin a lehce se prohnu v zádech. Lehká bolest v podbříšku byla nepříjemná.
„V pořádku? Mám přestat?" James se zastaví v pohybu. „Jo dobrý, jen pomalu prosím" vydehnu a spojím naše pohledy. Začne se pomalu zase pohybovat. Připadá mi to jakoby to bylo moje poprvé i když není. Možná je to tím, že James má celkem dost věští penis než měl můj první Kluk. Bolest rychle pominula a já začla vzdychat na celou místnost. Jeho rty se dotknou těch mých a já opakuji každý jeho pohyb. Je to nádherné a připadá mi to jako věčnost ale náš vrchol se blíží. Cítím jeho každý pohyb ve mě. James zrychlí na tempu. příjemné křeče v podbříšku se stávají intenzivní. Ví, že se blížím k cíli. Skoro s výkřikem se udělám zároveň jako on. Zavřu víčka a snažím se popadnout dech. Slyším jak zrychleně dýchá.
Jsem spocená a udýchaná a to jsem nic nedělala.
V pokoji je neuvěřitelné ticho, které přeruší mužský hlas. „Půjdeme si dát vanu maličká"
Než stihnu něco říct tak mě bere do náruče.
Cestou dostanu pár pusinek na čelo. „Nespi"
Uchetne se a já konečně otevírám své oči. On mě pokládá na skříňku a pustí vodu, nezapomene na pěnu.Když je vana napuštěná, vezme mě a položí na jednu stranu vany on si poté sedá na druhou. Trochu se zahledím na jeho chloubu, která by chtěla ještě jedno kolo.
„Copak maličká?" Uchechtne se. A pak se začne hlasitě smát. Cáknu po něm vodu, což nebyl dobrej nápad. Začal mi to oplácet. Asi po deseti minutách jsme přestali. Ve vaně už nebylo tolik pěny a vody, jako předtím. Porozhlédla jsem se po koupelně, pěna byla všude. James se usmíval. Nějak jsem se dostala až k němu a pořádně ho objala. Cítím ho na stehnu... Lehce pohnu pánví. James zadrží vzdech. „Maličká neštvi" zavrčí. „Nechci ti ublížit" odtáhne si mě a pohladí mě po tváři. „Prosím..." Řeknu co nejvíc nevinně. Chci ještě. Chci ho ještě cítit v sobě.
„A zvládneš to? " Zvedne obočí. Kývnu na souhlas. Natáhne ruku a ze skříňky vezme kondomy jeden si vezme a nasadí. Pomalu si sednu na jeho kamaráda. „Nikam nespěchej" řekne a chytne mě za boky. Začnu se nadzvedávat a zase sjíždět dolů. Za chvíli už nemůžu a tak mi James pomůže. S lehkostí mě nadzvedá jako bych nic nevážila. Cítím každý milimetr jeho penisu. „Si tak, tak úzká" zdychne a začne se mnou hejbat rychleji. „Ach daddyy" vzdychnu, ruce obmotám kolem jeho krku. Netrvá to dlouho a oba se uděláme. Hlavu si opřu o jeho rameno a hlasitě oddechuji stejně jako on.
„Jsi šikovná baby" zachraptí. Jsem unavená.....Probudí mě rána.
Rychlostí blesku se posadím a přemístím na okraj postele. Za dveřmi chodí lidé. Co se děje? Dveře se najedou tak rychle otevřou. Stál tam James. Byl naštvaný spíš nasraný.
Jeho oči byli černý. Jeho pohled spadl na mě.
Jeden krok ke mě, druhý krok..
Nemohla jsem se ani hnout, chtěla jsem. Ale nešlo to.. Vzal si mě do náruče...
Posadil se semnou do křesla. Musel si všimnout jak se klepu.„Lilian...." řekl a promnul si oči. Co se děje ? Proč je tak vážný a proč byl naštvaný. „Tvůj otec"„Je mrtvý"
ČTEŠ
Ano, Daddy
RomanceROZEPSÁNÝ PŘÍBĚH „Buď jen moje. Moje láska, moje nejlepší kamarádka, moje kitten, moje přítelkyně, moje důvěrnice, moje opora, můj úsměv na tváři. Buď jen moje " „Jsem jen tvoje" „Čí jsi maličká? " „Jsem tvoje Daddy"