Η Κάτια έκανε βόλτες στο μπροστινό κήπο του παλατιού και αναπολούσε το παρελθόν, καθώς περίμενε τον γιο της, τον Βασιλιά Αλέξανδρο του Νότου, να καταφθάσει με το άλογο του στο Παλάτι του Βορρά. Πριν πέντε χρόνια, οι δυο δίδυμοι γιοι της, ο Αλέξανδρος κι ο Περικλής, τσακώνονταν συνεχώς για το ποιος θα γινόταν βασιλιάς του Βορείου Βασιλείου μετά το θάνατο του άντρα της, του Λεωνίδα. Η Κάτια αποφάσισε να δώσει τέλος στη διχόνοια, λέγοντας τους ότι βασιλιάς θα γινόταν αυτός που θα παντρευτεί πρώτος.
Μόνο που έτσι, τα πράγματα έγιναν χειρότερα, καθώς οι γιοι της ήθελαν να παντρευτούν την ίδια κοπέλα, τη Χριστίνα από τον Νότο. Η Κάτια κατέβηκε για διαπραγματεύσεις στον Νότο και εκεί κατάλαβε ότι η Χριστίνα ήταν ανιψιά της και ξαδέλφη των γιων της. Ο Αλέξανδρος όμως την παντρεύτηκε. Σε μια δεξίωση, ανακοίνωσε το γάμο τους, παρόλο που ήξερε ότι ήταν ξαδέλφη του, μόνο γιατί ήθελε να εκδικηθεί τον Περικλή. Όμως η μητέρα τους αρνήθηκε αυτό το γάμο, γιατί το θεωρούσε αιμομιξία κι έτσι έφυγαν για τον Νότο.
Εκεί, συνωμότησαν με τους γονείς της Χριστίνας, δηλαδή τον Νίκο, που ήταν Αρχηγός των Μαφιόζων που υπήρχαν μόνο στον Νότο και τη Μαρία, τη δίδυμη αδελφή της Κάτιας. Ο Νίκος πλήρωσε δικούς του για να δολοφονήσουν τους βασιλιάδες του Νότου, έτσι ώστε ο Αλέξανδρος με τη Χριστίνα να παντρευτούν και να πάρουν τη βασιλεία. Και έτσι έγινε. Στο μεταξύ ο Περικλής παντρεύτηκε μια υπηρέτρια, την Άννα και η Κάτια τους παρέδωσε τη βασιλεία του Βορρά.
Ο Αλέξανδρος τότε κήρυξε πόλεμο εναντίον του Βορρά για εκδίκηση στον αδελφό του. Έτσι, Βόρειοι και Νότιοι με συμμάχους του Δυτικούς και τους Ανατολικούς αντίστοιχα, πολέμησαν σε μια πεδιάδα του Κεντρικού Βασιλείου για μερικούς μήνες. Όμως η ξαφνική αρρώστια της Κάτιας έκανε τον Αλέξανδρο να καταλάβει πόσα μεγάλα λάθη είχε κάνει. Χώρισε τη Χριστίνα και ο πόλεμος σταμάτησε. Τα Τέσσερα Βασίλεια συμφιλιώθηκαν και ετοιμάστηκαν να αντιμετωπίσουν μια άλλη απειλή, το Κεντρικό Βασίλειο.
Ο τύραννος Στέλιος ήθελε να κυριαρχήσει σε όλα τα υπόλοιπα βασίλεια και σ' ένα μικρό χωριό που είχε αποκτήσει την ανεξαρτησία του, το Χωριό της Αναγέννησης με άρχοντα τον Κωνσταντίνο. Είχε καταστρώσει ένα σατανικό σχέδιο, όμως τα Τέσσερα Βασίλεια κατάλαβαν τη σκευωρία του και του επιτέθηκαν. Κατά τη διάρκεια του πολέμου ο Στέλιος αυτοκτόνησε κι έτσι τα Τέσσερα Βασίλεια νίκησαν. Βασιλιάς του Κέντρου στέφθηκε ο πρώην στρατηγός του, ο Στάθης που κυβερνούσε μέχρι σήμερα.
Τα Πέντε Βασίλεια συμφιλιώθηκαν κι έτσι ξεκίνησε μια νέα εποχή. Πέντε χρόνια πέρασαν από τότε. Το μυαλό της Κάτιας σταμάτησε στο σήμερα γιατί άκουσε ένα καλπασμό και μια γνώριμη φωνή να τη χαιρετάει:
«Γεια σου μητέρα!» Ο Αλέξανδρος ίππευε τη Χιονάτη και συνοδευόταν από τον στρατηγό του τον Λευτέρη, τον Αρχηγό των Κατασκόπων του τον Αντώνη, τον ναύαρχο του τον Σπύρο, την Αρχίατρο του την Ειρήνη και τον Βαγγέλα, τον Αρχηγό των Μαφιόζων.
Ο Περικλής είχε συνεννοηθεί νωρίτερα με τον σταβλίτη του Παλατιού να είναι σ' ετοιμότητα, γιατί θα έρχονταν οι βασιλιάδες κι οι αξιωματικοί όλων των βασιλείων, οι περισσότεροι από αυτούς με άλογα. Ένας φρουρός πήγε κι άνοιξε τις πύλες. Ο Αλέξανδρος και οι υπόλοιποι μπήκαν μέσα. Μέσα στο παλάτι γινόταν χαμός. Υπηρέτες πηγαινοέρχονταν και όλοι προετοιμάζονταν για τη μεγάλη δεξίωση που θα γινόταν αύριο και που όλοι τόσο πολύ την περίμεναν.
***********
Όπως καταλάβατε, αυτό το κεφάλαιο ήταν κάτι σαν εισαγωγή και επανάληψη των όσων είδαμε στο πρώτο βιβλίο "Τα Πέντε Βασίλεια", αλλά και πληροφορίες για όσους δεν το έχουν διαβάσει και επέλεξαν να διαβάσουν κατευθείαν αυτό!!
Τι θα γίνει άραγε στη δεξίωση που έρχεται και γιατί είναι τόσο σημαντική; Πάντως, αν κρίνουμε από το πρώτο βιβλίο, και το λέω και για όσους δεν το έχετε διαβάσει: καμία δεξίωση στα Πέντε Βασίλεια (και ειδικά στο Βόρειο) δεν είναι ήσυχη, βαρετή ή συνηθισμένη!! Πάντα κάτι γίνεται 😜
Στη φωτογραφία επάνω η Βασίλισσα Κάτια. Θα σας τους παρουσιάζω έναν- έναν σε κάθε κεφάλαιο, εννοείται όμως πως μπορείτε να τους φαντάζεστε και όπως εσείς θέλετε!!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Τα Πέντε Βασίλεια στο Νησί των Πειρατών (Βιβλίο 2)
ФэнтезиΣυνέχεια του βιβλίου "Τα Πέντε Βασίλεια" αν και δεν χρειάζεται να το έχετε διαβάσει. Μετά από πέντε χρόνια συμφιλίωσης, τα Πέντε Βασίλεια δέχονται άλλη μια πρόκληση: να πολεμήσουν με τους αδίστακτους Πειρατές, οι οποίοι θέλουν να κατακτήσουν το νησί...