Aleksin pov:
Mä olin just lähössä studiolle kun saan Joelilta viestin
Joel👹:
Joel: Missä sä oot sun ois pitäny tulla jo!!??
Minä(Aleksi) : sori mul oliki vähä muuta ennenku pystyin lähtee.
Joel: no mikä juttu muka?
Minä: yks juttu vaa!
☁️(ajatuksissa) no ihnsm en jaksa tota just nyt ja joel vaan spämmii koko ajan kuitenki, oikeestihha mä viiltelin koska mun gf jätti ja vanhemmät kuoli pari kk sit.
A: sanon hiljaisuudessa että eihän mun edes tarvis mennä studiolle mä voisin mennä kalliolle mihin mun vanhemmat aina vei mut kun olin lapsi.
Yhtäkkiä Olli tulee vastaan ja sanoo mihis sä oot menossa eiks sun pitäis mennä studiolle
Vastaan joo kait mut en jaksa just nyt ehkä myöhemmin sitte?
Olli vastaa ok? Ja lähteekin seuraamaan mua koska oli mun siskolta kuullut että meidän vanhemmat kuoli ja olli on ainut kuka tietää... katson taakseni ja huomaan että Olli viestitteli siskoni kanssa. Kysyn ollilta miks sä seuraat mua?
Olli vastaa kuulin et otit sen vanhempies kuoleman koville
Vastaan joo tottakai.Ollin pov: mä seuraan aleksia koska kuulin sen siskolta et ale on ollu itsetuhonen jo jonku aikaa
Otan alen kädestä kiinni ja pysäytän aleksin aleksi kysyy mitä sä teet?
Vastaan näytä sun ranteet!Alen pov: mietin mistä se on kuullu??!!
Olli nostaa mun pitkähihasen hihat kyynerpäähän saakka ja kysyy MITÄ HELVETTIÄ SÄ OOT TEHNY ITTELLES????!!!!! Hän näki koko käden verisenä.... Vastaan mee pois en jaksa sua! Olli vastaa en. Vaan sä tuut nyt mun luo ni mä laitan siteet sun käsiin ok?
Vastaan ei kiitti. Olli sanoo se ei ollu kysymys vaan käsky! Vastaan ok älä huuda!Ollin pov: otan alen kädestä kiinni ja lähden viemään häntä autoon. Aleksi yrittää vääntää itsensä irti kädestäni ja puristan vain kovempaa
Timeskip: 15 min
Olemme alen kanssa vierekkäin autossa ja nousemme ulos autosta ja kävelemme mun kämppään...
Joka päivä yks osa 300 sanaa
YOU ARE READING
Aleksin ongelma
Romance⚠️TW ⚠️ITSETUHOISUUTTA ⚠️K18 ⚠️KIROILUA ⚠️PETIPUUHIA!! ⚠️verta