2019 haziran

8 1 0
                                    

Her yıl olduğu gibi yaz aylarında tatil için memleketine gitmişti kızın ailesi.  Küçük ama çocukluğunun geçti yerlerdi buralar . Bahçe içinde ufak bir müstakil bir evleri var di.  Bütün sıcaklığı ile her yaz o ev dolar sesler birbirine girerdi bir cümbüş camaat aile sıcaklığı ile geçirilen güzel bir yaz tatiliydi . Taki içinde bi şeyler kıpırdayana kadar her şeyden habersizdi kız  iki siyah göze kalbini vurulacağını bilmiyordu . O gece hoşgeldiniz demek için uzaktan akrabamız  evimize misafirlerimiz geldi.  Ve oda ordaydı erkek hiçbir şeyden habersiz gözlerimiz kesişiyordu bu tesadüf değildi çünkü onlar çocukluktan gelen bir aşk vardı gözler akli değil kalbi dinliyordu. Ve çaylar geldi içildi sohbetler ediliyordu aile büyükleri kendi aralarında espiriler kahkahalar gecenin sessizliğine bozuyordu . Erkek kızı izliyordu gözü o kadar muhtaçtı ki o güzel gözlere bıraksalar yılları o potre karşısında geçirse gıkı çıkmazdı.  O an anladı aslında sevdiği kadın karşısında duruyordu kalbi o kadar hızlı atıyordu ki  kimseye belli ettirmemeye çalışıyordu kalbinin sesini biri duymasın diye . O gece geç saatte herkes evlerine dağıldı.  erkek yatağa başını koydu o güzel kızı düşünüyordu gözlerini saçlarını yanaklarını yüzünün her zerresi aklına kazınmıştı güldüğünde gözelerinin kisilmasini kahkasinin o güzel sesini sesinde tınısı insanın içini yumuşaktıyordu bir yastığa sarıldı gözlerini kapattı yüzü gözünün önüne geldi ona sarılıp uyuyomus gibi güzel bir uyku ya gözlerini kapattı.

ZAAF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin