"Kam ideme?" opýtala som sa zo záujmom, keď sme sedeli v aute.
"Prekvapenie" odpovedal Ashton a venoval mi jeden usmiaty pohlad.
"Dúfam, že to nebude žiadna snobská reštaurácia" pri pohlade na moju sukňu nad kolená a divoký autfit sa len modlím.
"Vyzerám, že tam ideme?"
Má pravdu. Žiadne sako ani ulízané vlasy. Nepôsobil, že by mal v pláne reštauráciu pre zbohatlíkov.
"Takže mám mlčať?" prikývol a škodoradostne sa zaškeril.
Π•Π•Π•Π•Π•
Čierny Mustang zastavil na parkovisku pred luxusnou reštauráciou. Nie takej, kam chodia rozmaznaný zazobanci, vykladanej zlatom a predjedlom v cene motorky. Nie, toto bola obyčajná reštaurácia, ktorá len pôsobila luxusne.
"Ideme tam?" ukázala som na vchod reštaurácie.
"Nie, tam" bez náznaku irónie ukázal na zhluk smetiakov pri ceste. "Jasné že áno" rozosmial sa na mojom zdesenom pohlade. Fúúú...
"Dobrý večer, nechám Vám tu jedálne lístky" podyšla k našemu stolu obsluhujúca.
Poriadne som sa rozhliadla po interiéry. Vyzeral naozaj romanticky. Všade bolo len tlmené osvetlenie a na každom stole svietili sviečky.
Listujúc v jedálniku som hladala niečo, čo mi aspoň pripomínalo jedlo ktoré poznám. Vážne to musí byť tak zložito a odborne napísané?!
Nakladaný tuniak v omáčke z rybieho tuku a zeleninou... Blé. Vyprážané kuracie krídelka so zemiakovou kašou, špargľou a ovocnou omáčkou... Možno. Rizoto s plodmi mora... Fajn, ďalej nelistujem, ale začína mi škvŕkať v bruchu."Elizabeth? Už si si vybrala?" moje myšlienky prerušil Ashtonov hlas a servírka pri stole.
"No ehm," čo si mám dať?! " dám si... Zeleninový šalát s kuracím mäsom a chilipapričkami" prečítala som prvé jedlo ktoré som videla.
"Dám si to isté. Ešte Vás poprosím fľašu najlepšieho vína. Ďakujem" usmial sa Ashton, podal jej lístky a odyšla preč.
"Zaujímavé chute" zaškeril sa, a lakťami sa oprel o stôl.
"Tak prečo si si dal to isté?" zopakovala som jeho gesto.
"Jednoducho ti dôverujem"
'Tak to máš asi smolu, pretože ja som trepla prvé čo tam bolo napísané...' ale toto som nepovedala nahlas, dúfam."Vlastne, milujem chilipapričky," to bola pravda "vyprážanú špargľu, jahodový šejk, škoricu a zo všetkého najviac syrovú pizzu." rozplynula som sa pri prestave chuti syru a kečupu.
"Ja cesnakovú hrianku a kakao" nečakal na moju otázku.
"Celkom nenáročný človek" smejúc sa som si predstavila bohatého Ashtona v trojposchodovej vile raňajkovať hrianku a kakaom.
"Môže sa to niekedy vyplatiť" vložil si do úst olivu zo stola.
"Napríklad kedy? Keď budeš krachovať a sedieť pod mostom, objedať studenú hrianku a ďakovať bohu za svoju nenáročnosť?" zasmial sa a ja s ním.
"Alebo keď budem uväznený dlhú dobu v...čojaviem, zrútenej budove, vonku bude výchrica a budem mať len hrianky a kakao. A nebudem hladovať, ale vychutnávať si pôžitok zo skromného pohostenia"
"To nemyslíš vážne!" úprimne som sa smiala a nevšímala si pohoršený pohlad nejakej babky.
"Uznávam, tvoja teória je pravdepodobnejšia, no ja mám viac fantázie" smial sa spolu so mnou na našom ironickom rozhovore.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Boy from the fitness [SK] (dokončené)
RomanceAshton a Elizabeth. Tak na prvý pohlad odlišní dvaja ľudia, ktorých cesty sa zrazia v posilňovni. On je tipický bad-boy, ona poslušná sekretárka. Čo sa stane ak sa stretnú a bezhlavo zamilujú? Bude to ich happy end alebo len ďalšie trápenia a zlomen...