"Suzan!" Ik rende naar het meisje "wat is er?"
Suzan werkte voor de schoolkrant.
Ze heeft veel invloed en dit is me kans om me wraak te geven op Amber."Kun je wat voor me doen?"
Ze knikte en gebaarde dat ik mee moest komen, ik liep achter haar aan richting het kantoortje van de schoolkrant redactie.
Daar zat ook de rest van de schoolkrant.
Aurora, femke richella en yeal."Hey" zeiden ze tegelijk in koor
"Hey""Dus wat moest ik voor je doen?" vroeg Suzan die aan een tafel ging zitten
"Als ik zorg voor een goed verhaal... zou jij het dan in de schoolkrant zetten?"Suzan keek me vragend aan
"Wat voor verhaal?""Ken je Amber Stone?"
Iedereen keek op
"Ja die kennen we" zei Suzan die een vuist vormde "weet je nog vorig jaar? toen we dat stukje hadden over het cheerleading team?"Ik knikte langsaam "over dat we sletten waren?" ik was toen er boos over maar het boeit me onder tussen niet zo veel meer.
"Je weet dat het toen gehackt was toch?"
Ik knikte. dat verhaal had ik wel eens gehoord "dat was Amber" zei Femke"Waroom heb je dat niet tegen de directeur verteld?"
"Omdat we geen bewijs hadden. ze heeft alleen Yeal er op aangesproken"Ik knikte.
Wat een bitch.
"Dus wat was je plan?"
"Oke, de cheerleaders en ik hebben een plan"Ik vertelde ze alles en ze waren er mee eens.
Dit plan kon niet meer stuk.
Amber's leven hier op school zou verpest zijn, en extra's Hayes zou zich schamen dat het zijn vriendin is.Ik bedankte Suzan en de hele redactie en liep gauw naar de les.
*POV Hayes*
Ik liep richting de les toen ik Jean bij de schoolkrant redactie zag staan.
"Jean" zei ik maar ze hoorde het niet.
Ik haalde me schouders op en liep veder naar muziek les.Ik ga na de les wel ff naar Aurora.
Aurora en ik waren vroeger goede vrienden. Maar toen we allebei naar de middelbare gingen en ik niet zo vaak op school was vanwege Digi Tour hadden we niet echt meer iets met elkaar.Ik kwam de les binnen en zag Amber zitten. "hey" ik gaf haar snel een kus en ging naast haar zitten "hey dude" Leo ging naast me zitten "hey"
Ik was wel een beetje klaar met Leo.
Amber heeft me verteld dat Leo de gene was die haar zoende.Leo en ik waren eerst meschien wel dikke vrienden maar hij kan me nu echt de pot op.
Opzich zouden Leo en Jean een goed stel zijn.
Ha.
Nee. Lolz.*Pauze*
Ik liep richting Aurora die ik samen met Suzan, femke richella en yeal aan een tafel zag zitten. Toen ze me zagen keken ze allemaal ff naar elkaar "hai Hayes" zei Aurora toen ik bij de tafel aangekomen was "hey, kun je ff mee lopen?"
Als ik het vroeg waar de andere bij zijn gaan ze er vast en zeker mee bemoeien.
"Wat is er?" Vroeg Aurora waneer we bij de gang kwamen "wat deed Jean bij jullie redactie?"Het was ff stil en ik zag haar denken.
"Hayes, je weet dat ik niet tegen je kan liegen"
Ik trok één wenkbrauw op.
Weer dacht ze een tijdje na
*aurora POV*
Ik kan het Hayes niet vertellen.
Dit is onze kans om wraak te geven op Amber.Maar ik kan niet liegen tegen Hayes we waren zoke goede vrienden- Omg. Aurora get your shit together.
"Jean vroeg of we op haar feestje wilde komen" bedacht ik snel "welke feestje? En waroom doe je er zo moeilijk over?"
"Hey wat is er?" In één keer stond Jean naast me "ik vertelde Hayes over je feestje" ze was ff stil maar knikte alsof ze het snapte "ja, Sorry Hayes it's a girl night maar als je je aangesproken voelt kun je komen" ze lachte om haar eigen grap "ik ga maar weer" Hayes draaide zich om en liep weg.••••••••••
Omgosh super kort sorry.
Ik heb toets week dus niet zo heel veel tijd maar kort goed babaaeeess🎉
OMG 1.13 K YEASSH.Ps: ik heb me autocorrectie eindelijk uit dus geen Skylinn plaatsvan skylynn of hoer plaats van Hayes als je die ooits hebt mee gemaakt😂😂
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx carooo
JE LEEST
I hate you •Hayes Grier•
FanficJean Jones de populairste meisje en cheerleader aanvoerder van de school. Ze heeft één vijand, Hayes Grier. Een social media star en rugby speler. Volg hoe Ruzie's, vriendschap, break up's en familie's alles veranderen. - she is a populair bitch...