Okula girdiğimde Eun Woo'yu görünce gülümsedim. Her ne kadar dün V'nin söyledikleri kafamı karıştırmış olsa da onu seviyordum.
Amacım yanından geçip sınıfa gitmek iken ayaklarım buna izin vermedi ve beni Eun Woo'nun yanına götürdü.
"Jennie?" dedi gülümsemesini eksik etmeyerek.
"Günaydın." dedim sağ elimi kaldırarak.
"Günaydın." Bize doğru gelen Taehyung'u görünce kaşlarımı çattım.
Ne güzel konuşuyorduk işte, nerden çıkmıştı bu?
Eun Woo'nun yanına gidip sertçe "Konuşmamız lazım." dedi.
Eun Woo gülümsemeyi kesip ona döndü "Bizim konuşacak birşeyimiz yok."
Taehyung sesini yükselterek "Yürü!" dediğinde Eun Woo bana döndü "Hemen gelicem, sen beni burda bekle."
Başımı sallarken ikisi uzaklaştılar. Aynı takımda bile değillerdi, niye konuşmak istemişti ki Taehyung?
On dakika sonunda geri gelen Eun Woo gülümsedi "Kusura bakma, biraz uzun sürdü."
Omuz silkip gülümsedim "Sorun yok."
"Taehyung seni çok önemsiyor olmalı." demesiyle kaşlarımı çattım.
"Anlayamadım?"
Omuz silkti "Boş ver."
Çalan zille sınıfa giderken koridorda Taehyung ile karşılaştım. Önünden geçip gidecekken kolumdan tutmasıyla bunu engelledi.
Ona dönüp "Bırak kolumu." dedim.
Beni umursamdan konuştu "Nasılsın? Bir sorun yok değil mi?"
Göz devirerek "Sanane." dedim ve kolumu kurtarıp sınıfa girdim.
Taehyung neden bu kadar tuhaf davranıyordu anlayamamıştım fakat bir sorun vardı.
Hissediyordum, zaten Taehyung bana durup dururken "Bir sorun yok değil mi?" demezdi.
...
Tenefüste kızlar ile kantinde otururken yanıma 9. Sınıflardan bir çocuk geldi. Önüme bir not bırakıp gitti.
Notu okuduğumda kaşlarımı çattım.
Neydi bu?
Öğle arası, resim atölyesi
~ Cha Eun Woo
Beni niye resim atölyesine çağırmıştı?
Öğle arasına bir ders vardı ve ben şimdiden çok heyecanlanmıştım.
Jisoo bana dönüp "Neymiş?" dediğinde omuz silktim "Önemli birşey değil."
Lisa beni dinlemeyip elimdeki not kağıdını kaptığında ona döndüm "OHA!" diye bağırdı bir anda.
"Nolmuş?" dedi heyecanla Chaeyoung.
Hemen Jisoo ve Chaeyoung'a da gösterdi notu. Chaeyoung bana dönüp "Kızım resmen çıkma teklifi etmek için çağırıyor!" dedi.
Ben göz devirdim "Yok daha neler Chaeyoung."
Lisa araya girip "Jennie senin de ona karşı hislerin var mı?" dediğinde başımı öne eğdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Destiny ❦ Taennie
FanfictionHer şey okuldaki zorbama yanlışlıkla mesaj atmamla başlamıştı... • Texting