8. rész

328 40 2
                                    

Bakugou, én és {Kutyus} gyorsan elbújtunk a fürdőszobában. Nagyon halkan próbáltuk, mert hát nem akarjuk, hogy vége legyen az életünknek! A fiú az egyik kezével a számat fogta be, a másikkal pedig a derekamnál fogva szorított magához. Én is lefogtam kiskutyámat és egymás ölében ülve vártunk. Közben nagy hangzavar volt odakint....
-Az előbb láttam őket..... Hova tűntek ilyen gyorsan?...- morogta a férfi. Hallottuk, hogy folyamatosan járkál a házban, néhány dolgot fel is döntve, ami még nagyobb zajt csinált.
-Biztos ránk akar ijeszteni...- suttogta Bakugou. Akaratom ellenére is elkezdtem remegni a félelemtől, amit ő észre is vett. -Nehogy azt mond, hogy beszartál...- nézett rám szúrósan.
-Még csodálkozol?! Nem törtek még be hozzám egyszer se!- mondtam mérgemben. Ekkor hallottuk, hogy egyre közelebb jön a betörő a fürdőszoba ajtajához. Na engem ekkor kapott el a szívroham.... Úgy vert a szívem... Még értetlenkedtem is, hogy Bakugou nem szólt le! Habár, amikor felnéztem rá, láttam rajta, hogy ő róla is elkezdett folyni a víz rendesen.
-Na most ki csinált be a gatyájába?...- húztam az agyát egy picit.
-Maradj kussba!- sziszegte a fogai között Katsuki. Nagy szerencsénkre nem hozzánk, hanem egy másik szobába nyitott be a férfi, így azt is teljesen felforgatta.
-Ezt nem hiszem el.... Tudom, hogy itt vannak valahol...- motyogta rekedt hangon, miközben kisétált abból a szobából. -És már csak ez az egy szoba van, amit nem néztem meg...- állt meg búvóhelyünk bejárata előtt. Levegőt venni is alig mertem, annyira megvoltam rémülve. Egyszer csak hirtelen hallottuk, hogy elkezd babrálni az ajtó zárával a betolakodó.
-Hé... Hé, figyelj már! Van egy tervem!- beszélt hozzám Bakugou. -Amíg én elterelem a figyelmét, te, meg a négylábú megpróbáltok kijutni a lakásból. Amint ez megvan, hívd a rendőrséget, oké?- mondta.
-De mivan, ha elkap téged? Mivan, ha-
-Na ezt a gondolatot most felejtsed el! Engem nehéz legyűrni, nem lesz baj, ha kitudtok biztonságban jutni innen!- nyugtatott a fiú mélyen a szemeimbe nézve. Nagynehezen, de bólintottam egyet.

Időközben meghallottuk, hogy a zárt feltörték.
-Na hol vagytok?! Csak mókázni akarok egy kicsit!- sétált be pszichopata hangnemben beszélve.
Bakugou egyet sóhajtva kiugrott a férfi elé, és megtámadta. Persze a betörő se hagyta magát, előrántotta a zsebkését, így kishíján leszúrta Katsukit, de csak egy mélyebb vágást tudott a felkarján ejteni. A szőkeség felszisszentet egyet, emiatt egy jó nagy balossal viszonozta ezt a mozdulatát a fehér hajúnak, így az a földön hevert annyi ideig, amíg én és {Kutyus} kitudtunk futni a nappaliba. Hogy miért csak odáig jutottunk el? Megmondom nektek, hogy miért! Egy Bakugounál is magasabb, égési sebekkel teli bőrű, fekete hajú férfibe ütköztem.
-Hova, hova kislány?- kérdezte mély hangon, ahogy megragadta a karomat és teljesen leszorított, így nem tudtam elszökni.
-Engedj el, te rohadék!- rángatóztam a karjaiban, de semmi haszna nem volt, mert sokkal erősebb volt nálam.... De ekkor beugrott valami! Fogtam magam, felemeltem az egyik lábam, és jól rátapostam az ő lábára. Ettől elkiáltotta magát, így nem fogott annyira szorosan magához. Hamar kikászálódtam onnan, és egyet még belerúgtam volna a fejébe, ha nem ragadja meg gyorsan a bokámat és hanyatt lök. Amint hasra fordúltam és újra megpróbáltam lábra állni, teljesen rám tehénkedett (pontosabban ráült a derekamra, az egyik kezével a fejemet a padlónak szegezte, a másikkal pedig a kezeimet fogta le, a lábaival meg az én lábaimat tartotta lent.)!
-Hé, főnök! Nem akarjuk ezt a csajt magunkkal vinni? Biztos jó lenne egy kicsit játszadozni vele...- hajolt közelebb az arcomhoz.
-Te.... perverz.... állat!- nyögtem ki magamból szikrát szóró szemekkel.
-Az a te műfajod Dabi... Nem az én felelősségem, hogy mit csinálsz vele!- fordította felénk a képét a fekete pulcsis, miközben tovább verekedett Bakugouval. Pár pillanat múlva hihetetlen módon Katsuki padlóra került és a fehér hajú a hajánál fogva felemelte a fejét, kést szegezve a torkához.
-Utolsó szavak?- nyomta oda jobban a vágóeszközt a férfi.
-ÚRISTEN SRÁCOK IDENÉZZETEK!!- visított hirtelen egy lány. -Nézzétek de aranyos kiskutya van itt!! Had vágjam meg a késemmel kérlek! Kérlek! Kérlek! Kérlek!- könyörgött, mint egy óvodás....

Adhatok egy italt? (Bakugou x reader)Where stories live. Discover now