Alarmın sesiyle uyandım. Bu kadar erken kalkmak zorunda mıydım, Lanet olsun!
Okulun ilk günüydü fakat hiçbir şekilde heyecanlı değilim. Bayan Marry aşağıdan seslendiğine göre kahvaltı hazırlanmış olmalı. Üstümü değiştirip kahvaltı sofrasına şöyle bir göz attım, harika gözüküyordu.
Edward: Günaydın güzellik, bugün okula seni ben götüreceğim.
E) Günaydın babacım olur ama hemen çıkmalıyız yoksa geç kalacağız.
Edward: Tamam ben seni aşağıda bekliyorum.
Kahvaltımı yaptıktan sonra evden cıktım, arabaya bindik. Kulaklığımı taktım ve her zamanki gibi hayallere daldım..Okula vardıgımda arabadan inerken herkes beni süzdü, bunu farketmiştim. Herkes fazla açık ve süslü giyinmişti. Kendimi tuhaf hissettim. Okul çok büyük ve lükstü, adı üstünde özel okul işte. En kötüsüde ne biliyor musunuz? Kızların hepsi çok güzeldi..
Müdürümüz kisa bir konuşma yaptı, sınıflarımız belli oldu. Sınıfıma dogru koşmaya başladim, birkaç sakarlıklar yaşasamda sonunda sınıfımı buldum. Keşke sınıfa girmez olsaydım, savaş alanı gibiydi.
Boş bir sıra buldum ve oraya geçtim. Herşey çok iyi ilerliyordu ta ki satanist kılıklı siyahlara bürünmüş bir kız;
X: Burası benim yerim, çabuk kalk!
Diye hönkürene kadar.
E) Peki nedenmiş o?
X: Çünkü burada oturmanı istemiyorum.
Oldukça sert bir tavrı vardı. Çantamı aldım ve;
E) Senin yerine de sana da kalmadım.
Dedim ve sonrada bir ön sıraya geçtim.Yavaş yavaş tüm sınıf tamamlanmaya başladı. Birkaç dakika sonra öğretmen içeri girdi ''Sesi kesin'' diyerek bağırdı ve kendini tanıttı. Daha sonra sırayla isimlerimizi aldı. Sıra bana geldiğindeyse;
- Merhaba ben Emma, Emma Clarkson.
Dedim ve oturdum.Öğretmenimiz Bayan Christina hepimizi tanıdıktan sonra derse geçti. Konuları iyi anlatmasına rağmen sıkılmamış değildim.
Sonunda zil çaldı, yemekhaneye gittim. Masa da oturup birşeyler atıştırırken siyahlara burunen kız yine zebellat gibi başımda dikildi, alaycı bakıslarını atmayıda esirgemedi tabii. Sinirle sinifa çıktım. Ögretmen iceri girdi tam onun arkasından kapı sesi geldi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adım Adım Aşk
RomanceLos Angeles ta yaşayan, özel üniversiteye giden güzel bir genç kız. Ailevi sorunları olan aşk hayatı karmakarışık ve okulunda ezilen, dışlanan bir kız. Ama bunlara rağmen sorunların üstesinden gelen güçlü ve zeki birisi. Eğer kitabı okursanız çok mu...