"Dedim sana bir şeyim yok benim. Boşuna geldik buraya."Hastaneden çıkarken Gece'ye söyleniyordum.
"Birincisi iğneden korktuğunu bilmiyordum.İkincisi boşuna değil yani şimdi geçerken eczaneden ilaç alacağız ve daha iyi olacaksın."Söylenerek Gece'nin arabasına bindim.Birkaç dakika sonra eczanenin önünde durduk.
"Ben alıp geleyim."dedim arabanın kapısını açmaya yeltendiğimde.
"Dur sen ben alıp gelirim."dedi.
2 dakika sonra darlandığım için arabadan çıktım.Beklemeye başladım.
"Ay."Adımı seslenen tanıdık sesle arkamı döndüm.Emir.Emir 2 gün önce ayrıldığım erkek arkadaşım.Aynı zamanda çocukluğumdan beri tanırım onu."E-Emir...Burada ne arıyorsun."dedim şaşkınlıkla.
"O kim?"diye sordu Gece'yi göstererek.
"Seni ilgilendirmez."Evet onu ilgilendirmez.
"Belki ilgilendirir."dedi.Bu ses Gece!!!
Gece'ye dönüp bakamadan çoktan Emir'e yumruğu yapıştırmıştı.Sonra elimden çekerek beni arabaya bindirdi ve ardından kendisi de bindi ve son hız ilerlemeye başladık.
"Gece yavaşlar mısın? Korkuyorum..."dediğimde biraz olsun yavaşladı.Sonra biraz daha ve git gide daha çok yavaşladı ve durdu.
"O adamı nereden tanıyorsun?"diye sordu sert çıkan sesiyle.
"Ben...Seninle tanışmadan hemen önce ayrılmıştık.Sen?"dedim.
"Eski kız arkadaşım beni onunla aldattı."dedi.
***
Ve şok şok şok!!!
Bölüm en kısa sürede gelecek demiştim.
Umarım beğenmişsinizdir.
Peki son sahne???