2.Reuniti dar despartiti

24 1 0
                                    

*Y/N POV*
ERA FINN FUCKING WOLFHARD?!
Ok,ok ,Y/N,calmeaza-te,nu te uita la el ,nu te uita la el, o shit contact vizual ,bagamia-
*FINN POV*
Cu siguranta ca  am inceput clasa a 9 a ,acum 1 saptamana m am mutat in New York,un oras de care ai mei sunt obsedati, in fine,intru in masina si pornesc catre liceu,imi pun rucsacul in locul din spate ,caci astazi,Jack conduce,el e prietenul meu dupa accindetul la care mi am rupt piciorul,de cand Jack a aparut,am devenit popular si faimos ,dar nu ma mandresc oarecum cu asta dar infine
"Hai sa ii dam drumuuul,o sa iti placa aici in New York,iti garantez!"spune Jack,imi dau ochii peste cap"Doar porneste odata..."si porneste catre liceu...
Dupa cateva minute coboram din masina ,si ,wow,sunt o groaza de persoane.Intram in liceu "Uite,inainte sa inceapa orele vreau sa-ti spun sa te feresti de unele persoane"imi spune Jack,intrand in clasa si facandu-mi cu mana...am uitat sa mentionez ,el este in a 10 a ,dar nu a facut inca 16 ani,a fost doar trimis mai devreme,in fine.Intru la prima mea ora,biologie,o sa fie la fel ca celalalte ,deoarece sunt momentan"baiatul nou"."Astazi avem un nou coleg!" Spune profesorul inainte ca eu sa pasesc in clasa,vad in jur de 28 de elevi ,si...o fata ,cu C/O/T(culoarea ochilor tai) si C/P/T(culoarea parului tau),foarte slaba ,dar are forme ,cu parul desprins,se uita la mine cam uimita,fuck,facem contact vizual.

*Y/N POV*

Ma uit in cealalta parte din clasa..."Ai vrea sa te prezinti te rog?"spune profesorul de biologie lui Finn "Desigur,buna ,ma numesc Finn Wolfhard si am 15 ani,acum 7 ani in urma am avut un accident groaznic,am cazut de pe o stanca..."tot asa el continua si eu mi am dat ochii peste cap.De ce?oh ,pai,a uitat mai cam mereu sa  spuna despre faza ca eu am avut mai mult de suferit....

*FINN POV*
O vad pe fata mister cum isi invarte ochii si se uita cam trista in caietul ei ,unde desena ceva,aparent ."Imi pare foarte rau despre ce s a intamplat,ia un loc oriunde vrei tu "imi spune domnul de biologie.Stiu exact unde vreau,langa acea tipa,de care vorbeam mai devreme.
  Ma duc pana in capatul clasei,si o intreb"Este in regula daca stau aici?"spun politicos...dar cand ridica fața...nu pot sa cred ,este...Y/N?!"Nu ma priveste pe mine,nu sunt propietara locului,Wolfhard"imi raspunde uitanduse inapoi la desenul pe care il facea,ma asez acolo ,chiar dusmana mea de moarte ?Eu si Y/N nu am mai tinut legatura de la accidentul acela...

FLASH BACK

Parintii mei m au dus la un spital din California,noi locuiam in Los Angeles,am stat in spital pentru o saptamana,eram aproape paralizat.O auzeam pe mama cum vorbea cu mama lui Y/n,nu intelegeam foarte bine ce spunea,dar chiar nu imi pasa,din cauza ei eram sa mor ,doar daca nu imi spunea  sa ma apropii de ea .E vina ei ,chiar daca si ea a cazut ,eu cred ca e in regula,dar nu stau sa imi pierd  mintile cu ea .

SFARSITUL FLASHBACK-ULUI

O sa vreau sa fiu sincer,dar Y/N chiar s a schimbat,singurul lucru pe care ma face  sa imi dau seama ca e ea sunt buzele si ochii ei foarte frumosi,fox-eyes.
  Nu ma prea holbez la ea ,incerc sa fiu atent la ora...

'~DUPA ORE~'
*Y/N POV*
Da,mica conversatie a fost una cam "toxica".Cum e sa vorbesti cu dusmanul tau care era cel mai bun prieten din copilarie ,si ati pierdut legatura de la un accident,pai uite,era vina lui totusi,i am spus sa vina langa mine iar el a venit peste mine ,canzand mai ok față de mine.Eu stiu ce ii s a intamplat,dar el nu,si nici nu am de gand sa il las sa stie,adica,pff,ce?Sunt eu proasta?El curand o sa fie popular si in New York  si o sa ii spuna intregii scoli .Ma rog,sa trecem la fapte,si nu ganduri.
  Orele se termina,ma ridic din banca mea cu o mica viteza fara a ma uita in spate,doar in față,merg catre dulapul meu,imi pun acolo toate cartile si lucrurile de care voi avea nevoie,cun inchid dulapul ,il vad pe Finn,cum statea sprijinit de al lui.Oh fuck,asta inseamna ca stam si mai apropiati,o sa am cosmare sunt sigura."Si ,Y/N,mult timp de cand nu ne am mai vazut."spune umpic ironic "Daca crezi ca n am uitat de ceea ce s a intamplat ,eu ti as spune sa o tai de aici"si cu asta am trantit dulapul si plec afara punandu-mi castile in urechi.

*FINN POV*
O vad pe Y/N cum iese din liceu,scorpie a ramas.Jack imi vine din spate si imi spune"Hey Finn,am auzit ca se da un bal de inceput de liceu ,cum ar venii,al bobocilor"imi spune entuziasmat"Nu trebuia sa fie primavara?"spun umpic confuz "Ei bine,nu ,se da pe 7 Octombrie" .Oh shit,stiti ce era pe 7 octombrie?....

Suflete pereche sau doar dusmani?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum