Sabah uyandığımda, Kenma belime sarılmış kafasını göğsüme koymuştu ben de kollarımı kafasına dolamıştım.
Anlık gelen utanç ile hızlıca kalktığımda Kenma ne olduğunu anlayamadı. Gözlerini ovalayarak bana bakarken o kadar tatlıydı ki yanaklarını ısırabilirdim.
Bir anda yatakta birbirimize bakarak otururken Kenma belimden tutup tekrar yatağa çekti. "Saat daha sabah 9, hadi uyuyalım."
"Sarılmak zorunda mıyız?" somurtarak bana bakarken, "Evet, zorundayız." dedi. Daha ne olduğunu anlamadan ona sarılırken uyumuştum, tekrar uyandığımda saat öğlenden sonra 1 gibiydi.
"Hey, Kenma uyan!" sesimle uyanan Kenma hiç istemeyerek yataktan çıktı ve ben daha hiçbir şey anlamadan yanağıma öpücük kondurdu.
"Hadi kahvaltı hazırlayalım." Mutfağa doğru ilerlerken bana bağırdığında onu takip ettim. Kahvaltı yaptıktan sonra ilk deniz kenarına, sonra sinemaya gidecektik.
"Ne bekliyorsun, Kenma? Dışarı çıksana." Ben sitemle bağırırken o sadece sırıtıyordu. "Ee, giyinmedin daha?"
"Çıkarsan giyineceğim." Ben daha da sinirlenirken, bu daha da onun hoşuna gidiyordu. "Çıkmayacağım."
"İyi, çıkma. Ben çıkarım." sözümle afallamış bir şekilde bakıyordu, tam ben kapıdan çıkarken arkadan bağırdı.
"Sevgilinden bile mi utanıyorsun."
"Evlenmeden olmaz, sen çok çapkınlaştın." Giyindikten sonra deniz kenarına doğru ilerlemeye başladık. Birlikte bir fotoğraf çekilip Instagram'a bile attık hatta.
-Instagram-
happyhina:
happyhina: Şimdi sen ve ben bir dünyanın iki ucunda...
------------------------------------------------
kodzuken: Rüzgarların nereye eserse oraya gidişim, kimseye bir daha böyle vurulmam.
deadichi: Umarım buluşmamışsınızdır?
@sugawarabutcute buna bir açıklama getirmek ister misin?
--) sugawarabutcute: Adresi ben verdim.
--) deadichi: Tamam, canım.
--) nishilola: Hanımcı.-Instagram-
kodzuken:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara Komşum-(KenHina) || Texting
De TodoOKUMAYIN SUNU #1 kenhina, levyaku #2 daisuga