1. BÖLÜM

6 0 0
                                    

" Bora a bu ayağını ağzımdan çektin çektin, yoksa kökünden koparıp piranalara emcükletirim."

" La kardeşim sende sabaha kadar soğutmaya geçiyon, ben mecbur muyum senin sanayi kaporta ticaretini dinlemeye? Sende ya kapatırsın soğutmanı ya da ayak parmağımı gırtlağına sokar boğarım seni!"

"Beğenmeyon mu bebeem?"

"Beğenemeyom lan!"

"Ya az bi susun be! Çok zor şey değil bak sadece Sabah 7'ye kadar susmak. Anlıyorum kendinize saygınız yok bari uyuyanlara olsun prokaryot hücreliler!"

"Kız Sümeyra senin biyolojin ne ara gelişti kız?"

" Size laf sokabilmek için öğreniyoz bir şeyler."

"Biyolojin kaç?"

"35"

"He iyiymiş boranın ki 5"

Bora hızla alper'e yastık atıp

"Sana ne lan benim biyolojimden göt!"

"Kızma kanka benimkin de 0 bile yazmıyo hoca onu yazmaya bile yeltenmemiş yani"

Alperenin  bu sözünden sonra boranın keyfi yerine geldi. Melih gözüne taktığı 'Yi beni' yazan bandanasını kafasına çekip.

"Uyuyun lan! Sümeyra sen de uyma şu beyni olmayanlara!"

Melihe öpücük yollayıp uykuma geri döndüm.

Alper," Sana dedi, beyni olmayan dedi"

"Alper senin beyin kıvrımlarını sikerim bak adam ol!"

  Bugün Boranın doğum günüydü.Ve ailelerimizin izni ile Melih'te kalıyorduk. Melih 18 yaşındaydı ve içimizde tek onun evi vardı. Melih,Sude, Yaren , Bora, Alper ve ben biz 6 mal 7 yaşından beri tanışıyorduk . Boranın doğum günü olmasına rağmen bora mumu üfledikten  itibaren normal motto günümüze dönmüştük. Gece 12'di herkez uyuyordu ama Alper ve bora ne kullandılarsa artık bı türlü uyumuyorlardı.

  "Cık cık cık doğum günü çocuğuna yakışmıyor böyle laflar."

Kafamı onlara çevirdim.

" Ne kullandınız lan siz?!"

"O son kolayı içmicektim." Dedi Alper.

"O son kolana şap atmalıydım." Deyip yastıkla kafasına vurdu bora. Alper de yastık kapıp boraya vurmaya başladı.

"Değerli yerlerini düşürmek niyetinde misin şerefsiz! Kıskanç göt!"

"Kıskanç mı ?Kapıştıralım istersen, kaybeden kökünden keser" deyip müzipçe  sırıttı. Cıklama sırası bendeydi.

"Birazdan ben sizi fazlalıklarınızdan tavana asıp avizeye ek süs yapacam he!!"

Zorda olsa susmuşlardı. Gel sarılalım uykucuğum..

Selam canolar inşallah beğenirsiniz. Beğenilirse devam edeceğim. Hedef: 10 vote 10 yorum gelirse devamkee❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HASTA RUHLULAR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin