Aurora
"- kérlek, Rory. Az utazás és a költségek miatt egyáltalán nem kell aggódnod, hiszen magángéppel megyünk és kérhetünk egy szobát is spórolás szempontjából.- vigyorgott rám, mire csak egy szemforgatást kapott.
- ez az utolsó egy darabig. - vágtam hozzá egy párnát,majd nevetve csókolt meg. - most pedig, vigyél haza hogy bepakoljak. - parancsoltam, mire nagy szemekkel nézett rám.
- igen is, asszonyom."
Így kerültem Magyarországra, hogy elkísérjem Landot a következő versenyére is. Most pedig a hotel szobánkban várom, hogy végre előbújjon a fürdőből és kihasználhassuk a szálloda nyújtotta wellness élményeit. Egy tűzpiros fürdő ruhát választottam, ami nem éppen a szolidságáról híres. Kellően mutatós darab, meg kell hagyni.
- Kész vagyok. - jött ki, majd rám kapta a tekintetét.- ezt azonnal átvenni.- mutatott rám, mire felhúztam a szemöldököm
- ugyan miért venném át? Ez egy bikini Lan, én sem mondom hogy öltözz át. - forgattam meg a szemeim, majd magamra kaptam a szálloda köntöst. Puffogva jött utánam, majd a mikor leértünk a medencékhez találkoztunk Max-el, George-al, Charles-al és Carlos-al. Mosolyogva köszöntünk mindenkinek, majd mikor vettem volna le a köntösöm hirtelen elém ugrott és összefogta a mellkasom előtt az anyagot.
- Lando, kérlek. - sóhajtottam, éreztem magunkon a többiek szemét akik alig bírták visszafogni a nevetést.
- inkább fürödj ebbe.- vigyorgott majd egy puszit nyomott a számra, és megkötötte rajtam a köntöst.- így ni.
Szemforgatva kötöttem ki és dobtam le a mellé. Éreztem magamona tekinteteket, de nem igazán foglalkoztam vele mert annál aki miatt felvettem ezt, elértem a hatást amit szerettem volna. Csípőm ringatva indultam el a Jakuzzi felé, ami üresen várt rám.
- jössz is vagy te csak állni jöttél? - fordultam hátra nevetve. Még láttam hogy fenyegetően rázza az újját a többieknek, miszerint rám se merjenek nézni. Majd beszállt mellém a forró vízbe.
- megölöm őket. -morogta, ahogy leült mellém. - csak ne nézegessenek téged.- húzta fel az orrát mire jót nevettem.
- édes vagy, ha féltékenykedsz. - simítottam ki egy göndör tincset homlokából, majd az ölébe másztam.
- nem vagyok féltékeny. - mordult fel, majd a csípőmbe mart amitől akaratlanul is hozzányomódtam alul.
- hmm, akkor az sem zavarna ha beülnék Charles mellé beszélgetni a szaunába? - kérdeztem, miközben egy göndör tincsét csavargattam a tarkóján.
- Nagyon is zavarna. - hajolt közelebb.- viszont azt jobban szeretném, hogy miattam izzadj meg ne a szauna miatt.- vigyorodott el, mire elkerekedtek a szemeim.
- Na de Lando.- nevettem fel.- mekkora disznó vagy. -Löktem hátrébb, mire közelebb húzott magához és megcsókolt. Lassú volt és szenvedélyes amitől majd fel robbantam. Azóta nem történt köztünk semmi ilyen, hogy először lefeküdtünk de nyilván érezni lehetett az elmúlt hetekben, hogy szeretnénk mind a ketten.
- Fiatalok, nem ezt tanítottam neked Lando. - lépett be Max és Carlos mellénk. Mire szétváltunk, és megfordultam az ölében.- miújság veletek? - kérdezte Max
Hosszasan beszélgettünk el a fiúkkal minden lehető témáról. Fura volt mert egyáltalán nem éreztem magam kívül állónak és igaz, már voltunk buliban is együtt meg többször találkoztunk is, de úgy éreztem a bizalom kezd kialakulni köztünk és elég jó hangulat kovácsolódik.
ESTÁS LEYENDO
𝓓 𝓤 𝓜 𝓑 𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]
Fanfic" Daniel, nem hiszlek el komolyan, állandóan mutogatsz a barátaidnak mintha valami vásári majom lennék.- néztem dühösen az Ausztrál pilótára.. -Ha az lennél, én szívesen megvásárolnálak.- hallottam meg a hátam mögül egy pimasz, eddig számomra telj...