2. Wyjazd Do Dubaju

29 4 1
                                    

Pov:Marta

Kiedy siedziałam przed lustrem, zastanawiając się nad życie i czy ja czasem czegoś do niego nie czuje.

Pov:Nowciax

P-Patec
N-nowciax

P-co jest stary o czym tak rozmyślasz. Zapytał się mnie patec
N-moja babcia jest chora trafiła do szpitala-uśmiechłem się smutno
P-to słabo. A co z rudą widzę jak na nią patrzysz-usmiechnoł się podejrzliwie
N-patecki to serio nie czas i miejsce na tekie rozmowy.

~~~~~~~
                             EKIPA sezon 3
(gr ekipy)

Wiśnia🍒-słuchajcie lecimy do Dubaju nagrywać teledyski. Polecimy również do Zanzibaru tam będziecie mogli odpocząć. Lecimy od 10 lutego do 27. Wszystkim pasuje?

Wersow🦉-oki

Patec🐒-spk

                                                      Murta😼-okej

      Wszystkim pasowało

Pov-Marta

Spakowałam się od razu bo lecimy jutro ekipa jak to ekiao zawsze zaskakuje

~~~~~~

Na lotnisku

Pov-Karol

Jeśli chodzi o pokoje to pary razem.(majk był już z Pauliną~autorka~) Krzychu z patecem. Dejwid z dżodżem.
Powiedział

M-a ja? Zapytałam nie rozumiejąc nic

N- i ja? Zdziwiłem się

K-mówiłem że pary razem.

Wszyscy się zaśmiali w tym ja. Zauważyłam że Piotrek(nowciax) się zaczerwienił na jakby moje serce fikneło fikołak

~~~~~~podczas lotu~~~~~~

Pov-Marta

Miałam miejsce koło nowcia i pateca z czego się ucieszyłam a szczególnie z tego pierwszego. Wtedy zrozumiałam że się w nim zakochałam.

Kiedy dolecieliśmy poszliśmy po walizki. Najwierw zobaczyliśmy walizkę Majk potem nowcia, werki, i tak dalej moja była na samym końcu więc ekipa poszła tylko nowciax ze mną został. Dostaliśmy wózki na walizki. Nowciax wziął moja walizkę i położył na wózku poczym położył też swoją. Uśmiechnął się do mnie a ja to odwzajemniłam. Nagle poczułam wibracje w torebce-pszyszło mi powiadomienie że wersow polubiła moje zdj na insta. Poczułam mocny uścisk od tyłu. Nie ukrywał wystraszyłam się, ulżyło mi kiedy zobaczyłam za sobą nowciax'a.

M-ale ty jesteś głupi-zaśmiałam się do chłopaka.

N-ciiiiiii, jest dobrze-odpowiedział mi chłopak.

Nagle poczułam że tracę grunt pod nogami-nie myliłam się:). Chłopak mnie podniusł i położył na walizkach po czym szybko wziął się za pchanie wózka.

M-co ty robisz? - zapytałam

N-ekipa nas zaraz ucieknie-odpowiedział i się uśmiechnął podejrzliwie.

~~~~w hotelu~~~~~

Oboje od razu padliśmy. Jedynie zdążyłam się umyć i przebrać. Kiedy wstałam zobaczyłam że chłopak mocno się do mnie przytula. Cieszyłam się kiedy to zobaczyłam. Wyplatałam się z objęć chłopaka i poszłam ubrać i pomalować. Dziś był pierwszy dzień nagwywek do teledysku poszło nam dosyć sprawnie, lecz czułam się nie zręcznie, ponieważ chłopaka cały czas się na mnie patrzał i uśmiechał podejrzliwie. Tak minęły 2 dni kiedy był już 13 i wróciliśmy z nagwywek zrobiliśmy wielki melanż z okazji urodzin nowcia(wiem że nowciax ma 15 a Karol 13 ale na potrzebę histori zamieniłam to~autorka). Po kilku drinkach byłam już kompletnie pijana.

~hejka to kolejny rozdział, miłość kwitnie😼
Mam wenę ale nie potrafię jej ubrać w słowa. Postaram się wrzucać coś codziennie~
Tt:fani_.ekipy
Ig:fani_.ekipy0
Buzki💗
(450 słów)

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 12, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

przyjaźń a może już miłość ~murcix i nowciax~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz