Eram inca in masina ascultand muzica in casti,uitandu-ma la rasarit.Granita era pe aproape asa ca m-am dus in fata langa Harry.
Harry parea foarte nelinistit.Cred ca era prea obosit sau stresat de ceva,poate ii era foame.In cazuri din astea niciodata nu imi pot da seama ca ce problema are.
-Hey,esti bine? Nu vrei sa conduc eu?
-Buna gluma,nici macar nu ai permis! Totul e ok,doar ca pana ajungem la avion te rog sa-mi spui Ed.- ma uitam confuza la Harry,adica Ed si nu intelegeam ce vrea.
-Biiinee...dar care-i faza? De ce sa iti zic pe celalalt nume? Si daca vrei sa stii,iti reamintesc ca tu m-ai invatat sa conduc,chiar daca nu am permis!
-Mereu esti asa de curioasa si vorbareata? Iti explic in avion.Acum stai potolita si pune-ti centura,am ajuns la vama.-Ed era tare nelinistit si concentrat.Am vrut sa-l mai intreb ceva dar m-am abtinut.
Vazand ca mai avem 5 minute pana la vama mi-am scos buletinul din geanta.
-Tu ce crezi ca faci? intreba Ed
-Imi scot actele....suntem la vama!
-Nu ma fa sa rad! Dai actele ilegale! Sunt la mine in geaca,intinde-te in spate si ia-o.De acum inainte sa nu-ti arati actele legale,mai ales cand esti cu mine si cu Louis! Sa nu uiti,dar lasa ca te ,,educam" noi in New York,baby ;)- spuse Ed luand usor curba.
L-am ascultat,apoi m-am uitat surprinsa la noul meu buletin si pasaport.
-Natasha Vladimir? Sunt ruski? Ceva mai creativ nu ai putut alege? Eu stiam ca americanii cu rusii nu se inteleg.
-Prima data vroeam sa fi Matilda asa ca taci.Si nu iti face griji asa e mai bine....daca se poate ascunde-ti accentul britanic,se simte umpic si incearca rusa,macar pana trecem de politie.
-Niet!Zhit ruski,ruski! (traiasca rusii)
-Ce zici draga?
-Eu sa stiu? am gasit si eu pe google translate :))
Ed a inceput sa rada apoi si-a pus centura si a stat serios.
Cand am ajuns in vama,Ed a dat jos geamul masinii,ne-a luat actele apoi le-a indemnat politistului.
-Ruski?Kuda vy idete? (unde mergi)-habar nu am ce zicea ofiterul dar din cate vad este rus si cred ca vorbea cu mine.Ed era francez asa ca normal ca mie imi vorbea.
-Uhm...zhit ruski!!!! yeeey! :) am urlat fericita cu mainile in aer,ca sa zic si eu ceva.
Ofiterul a mai zis ceva la care am raspuns cu NIET,ne-a zambit apoi ne-a dat actele si am plecat.
Cand oficial deja eram in Nevada,Ed a inceput sa rada cu lacrimi.
-Nu rade Mr.Edward! Ai inteles ceva din ce a zis?
-Tot! Noroc ca ai raspuns cu NU la ultima intrebare,altfel eram la parnaie.
-De ce?
-Te-a intrebat daca ai droguri sau arme in masina,la care tu ai mintit cu succes! Daca iti spuneam mai multe inainte sa trecem de vama acum sigur ai fi stricat tot.
-Stai...ce!? Deci am si mintit? Ce frumos!- abia atunci realizasem care-i faza.Nimic nu va mai fi normla,nu cred ca mi-a picat fisa ieri,cand Louis si Harry mi-au spus despre ce fac,dar acum deja vad totul mai clar...si pe bune ca este periculos.
Stateam linistita,ascultand radioul,cand telefonul mi-a vibrat in buzunar.L-am scos din buzuar uitandu-ma curioasa la mesajul tocmai primit.
,,Care iti este culoarea ta preferat?"Liam
CITEȘTI
Scars
Teen FictionDe cand era mica, a fost inconjurata de oameni drogati, beti si violenti care i-au distrus familia. Zoe este o fata cu un trecut destul de dureros si greu , dar Harry o ajuta sa treaca peste, fiindca o iubeste. Ea se indragosteste de Louis, cel mai...