1 AY SONRA~
Numaramı nerden buldu bilmiyorum ama o gün birisi beni aradı ve Kelebeğim dedi o günden beri her saat arayıp duruyo...!Bugün bana Poyraz'dan mesaj geldi- ROBET'S Cafede seni 3;40 ta bekliyorum gelmezsen olacaklardan ben sorumlu değlim-yazıyodu ama oraya gitmiycektim,çünkü .....çünküsü yok sadece onu görmek istemiyordum..ama aslında bi yandanda istiyodum offff! Çok kararsızım.Saat çoktan 1;30 olmuştu hemen duşa girdim, bu buluşmaya gidecektim ama sadece biraz cesaret gerekiyordu.. Hemen gidip gardolabıma baktım siyah dar kotumla üstüne bi t-shirt Altınada ugg larımı giyip çıktım arabama bindim ve telefon çaldı ARAYAN::POYRAZ birden çok heyecanlandım.
Açtım telefonu ama hiç konuşmadım sadece o konuştu ben dinledim..
--Seni bekliyorum orda olacağından eminim.
Ben tam bişey söylicektim ki yüzüme kapattı.
Cafenin önüne geldiğimde beni 2 Kişilik bi masada bekliyodu içeri girdim yüzüne bakarak:selam dedim ama hiç gülmüyordum.
--Hoşgeldin kelebek adını söylemicekmisin???
--Cevap vermedim sessizce yere baktım çünkü o kadar yakışıklıydı ki gözlerinde kendimi kaybediyordum.
--Ayakta kalma otur.
-Peki dedim oturdum heyecandan elim Ayağım birbirine dolanmıştı..içimde fırtınalar kopuyodu...
Birkaç Dakka geçti sanki ona karşı açılmıştım gülüyoduk sohpet ediyorduk ama hala adımı söylemedim ona, zaten bana her Dakka Kelebek diyodu.. Az sonra sorucağı aklımın ucundan bile geçmemişti derken ;
--Adını hala söylemedin?? Söylemeyi düşünmüyomusun??
-- Adım LaRa dedim ve gülümsedim...
Canım sıkılmıştı ama Poyraza belli etmemiştim ne tesadüf ki onun da canı sıkılmış birden bire hadi bize gidelim dedi, yüzüne baka kaldım
--korkma sana asla zarar vermem
Nasıl olduysa ona güvendim ve --tamam dedim.. Cafeden çıktık benim arabamı otoparkta bıraktık Poyraz'ın Arabasına bindik arabayı çok hızlı kullanıyordu hatta bi ara o kadar çok hızlandı ki korkudan poyrazın elini bile tutmuştum... Poyraz beni evine götürmek yerine bi uçurum kenarına getirdi. --Neresi burası ? Korkma sadece manzarayı izleyelim diye seni buraya getirdim dedi,.
Ben dışarı bakıyodum Poyraz bana bakıyodu --Neden bakıyosun??dedim gülerek, oda gülerek başını Öne eğdi ve gülerek. --Çok güzelsin. Dedi benden hoşlandığını anlamıştım, yüzüme baktı baktı baktı ve bir anda dudağıma yapıştı çok şaşkındım 2-3 dakika boyunca öpüştük ve ordan sonra beni evime bıraktı........Okuduğunuz için çok teşekkür ederim yorumlarınızı bekliyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KELEBEK~
ChickLitMerhaba bu benim ilk hikayem kesin amatörce olucak ama olsun inşallah beğenirsiniz ... Gece yine babamın barların birinde takılıyordum.Her zamanki gibi erkeklere yavsıyordum.. Ardından birinin bana seslendiğini duydum zaten Kafamı çevirmemle onunla...