Herkese selam kitabın etkileşimi beni çok mutlu ediyor şuan daha 105 kişiyiz umarım ilerde daha da büyük bir aile oluruz
Lütfen yorum yapmayı unutmayın Nazlıyla yorumlarınızı okumak için sabırsızlanıyoruz ✨
Sizi seviyorum minik ailem 🥺🥂
Taksiden inip Gürkan'ın toplantı yapacağı yere geldim hadi bakalım
Binaya girdiğimde anlaştığım çocuğu aradım
"Utku geldim ben neredesin?""Nazlı hanım sağa dönün beni göreceksiniz ben sizi görüyorum çöp kutusunun yanında duran benim"
Telefonu kapatıp yanına ilerledim
"Buyur bu ses kaydı halledebilirsin değil mi?""Tabiki nazlı hanım ben kamerayı toplantı yapılacak olan odaya koydum sizede şimdi link yolladım tıklayıp canlı olarak izleyebilirsiniz"
"Harikasın! Hadi bakalım görev başlasın!"
Büyük şirketin kocaman bir cafe alanı vardı oradaki koltuklardan birine oturdum kendime farklılık adına vanilla ıce latte söyledim ve oturup Gürkan'ın girmesini bekledim
Yaklaşık 15 dakika sonra Gürkan girmiş ve toplantı başlamıştı şerefsiz piç iyi bir konuşma hazırlamış onu anlatıyordu yok bizim şirketimizle anlaşırsanız Antalya adına bile büyük bir adım atmış olursunuz İstanbul'un en elit yerlerine bina kurabilirmişsiniz falan filan...
Eee imzalar atılmak üzereydi Burcu hanım ve Halil bey sekreterden gerekli evrakları istemişti hadi Utku hadi nerde kaldın derken BİNGO!Burcu ve Halil'in telefonuna aynı anda bir bildirim sesi geldi videoyu açtılar ve suratları tam da istediğim gibiydi Gürkan kötü bir şey olup olmadığını anlamaya çalışırken Halil bey telefonu Gürkan'a uzattı ve "bu ne lan bunun hesabını ver çabuk!" Diye bağırmaya başladı
*birkaç gün önce...*
"Gürkan... aşkım ne yapıyorsun?" (20.30)"İyiyim aşkım, Antalya işim için çalışıyorum" (20.34)
"Hmm anladım.. şey ben sana bir şey soracaktım"
"Sor tabi canım"
"Benim canım çok mastürbasyon yapmak istiyor fena halde azmış durumdayım ama içimde parmaklarım yerine seninkini hissetme fikrini aklımdan çıkartamıyorum..."
"Ne.. sen ... ciddi misin?"
"Yani eğer sende istersen gelmek ister misin? A! ama işin vardı senin!"
"Yoldayım bebeğim prezervatifsiz olmaz 15 dakikaya oradayım"
"Bekliyorum..."
İşte Budur be! Helal lan sana nazlı!
Şimdi planı uygulayabiliriz.
Kısaca Özet geçeyim Gürkan'ın Antalya'da yapacağı toplantıya şirketin sahibi Burcu ve Halil bey ile girecekti.. şimdi ben düşündüm napayım nasıl bir plan yapsam da etkili olur diye düşünürken aha bi baktım Burcu ile Halil nasıl tanışmış! Pislik adamın biri Burcu'yu taciz edecekken son anda Halil yetişiyor ve Burcu'yu kurtarıyor Burcu'da Halil'e sevdalanıyor falan filan ve bunlar bu tarz olaylarda aşırı titizler mesela örnek vereyim bunların şirketinde bir çalışan adam kadına asansörde taciz ediyor bunu duyan Halil ve Burcu çiftimiz gerekli sağlam bağlantıları aracılığı ile adamı sınır dışı ettiriyor.. yani anlayacağınız bizim devletin yapmadığı adaleti bu iki güzel insan yapıyor...
Herneyse benim planımıda birazdan anlayacaksınız.Ses kayıt cihazlarını işimi sağlama almak için bütün odalara gizlice yerleştirdim üstüme siyah bir gecelik giydim ve hazırlandım ayrıca beni aldatan biriyle seks yapmakta iğrenç olduğu için azmak adına bir kaç video izledim hatta öyle şeyler bulup izledim ki fena halde ıslanmıştım...
İntikam için her şey feda! (Yürü be nazlı nereye dönersen dön popon arkanda işte!)
Zil çaldığında yatak odasının ışıklarını varla yok arası yaktım ki iğrenç suratını görmeyeyim neyse moda gir nazlı!Kapıyı açtığım anda Gürkan iti dudaklarıma gömüldü bende bacaklarımı onun beline doladım beni duvara hızlıca ittirdiğinde inledim hızlıca yatak odasına çıktık ve beni yatağa bıraktı. Üstüme çıktı ve parmaklarını benimkine dokundurdu "hmm gerçekten çok ıslanmışsın bebeğim bunu sevdim"
Diyerek vajinama dokunmaya başladı bunlar olurken rahatsız olmuyor değildim ama Gürkan'ın yüzü yerine Arasın yüzünü hayal ediyordum niye sorgulamayın aklıma ilk o geldi.
"Seni bu denli azdıran şey nedir diye sorsam?"Hadi bakalım nazlı!
"Aşkım ben bir film izledim filmde kadın ve adamın garip bir fantezi anlayışı vardı baya garip kadın adama taciz ediyormuş gibi bağırıyordu
Bende bundan etkilendim bizde bu seferlik öyle yapsak olur mu? Aşkım lütfen!""Ne! Şaka yapıyorsun herhalde?"
"Lütfeeen"
"Peki..."
Dediği anda planımın parçası olarak bağırmaya başladım işte bırak beni yapma falan filan işin en ilginç tarafı Gürkan'ın hoşuna gitmesiydi...
Gürkan'ın uyuya kaldığından emin olduktan sonra ses kayıt cihazlarının hepsini durdurdum ve bitire bastım gidip kasama koydum ve aşağıdaki misafir odasına yattım.
*Şimdiki zaman*
Gürkan eline aldığı videoyu dinledikten sonraki yüz ifadesini görmeniz lazımdı eli ayağına dolaştı yavrum yazııık bu daha başlangıç Gürkan bey siz daha neler göreceksiniz...
"Bakın bu durumu açıklamama izin verin bu benim kız arkadaşım ayrıca bu şekilde bi fantezi yaptık lütf-
Demeye kalmadan adamdan yumruğu yedi" ne anlatıyorsun lan sen! Hangi kadının böyle boktan bir fantezisi olsun kendine gel! Yalana bak amına koyayım!" Diyip bir daha patlattı yüzüne off ellerine sağlık be halilcim!
"Bak ben sana neler yapıyorum sınır dışı ederim lan seni Bugün başka bir kadına yarın belki benim kızıma! Lan! Bak! Seni öldürürüm kendi ellerinle önce mezarını kazarsın sonra gider içine yatar ölümü beklersin duydun mu lan beni!"Benim bu adamla bir akrabalığımın olma olasılığı var gibi gibi diyip kıkırdarken yanıma Utku geldi "aferin Utku para zarfın içinde güle güle harca"
"Teşekkürler nazlı hanım iyi günler kendinize iyi bakın"
"Sende iyi bak Utku ellerine sağlık hadi gittim ben" diyip el salladım ve hemen kalktım uçağıma yetişeyim de güzel evime gideyim daha plan 2 var değil mi nazloş!
Kendi kendime gülerek pardon kahkaha atarak binadan çıktım ve havalimanına gidip uçağımı beklemeye başladım allahtan 30 dakika vardı da birazdan alırlardı.-Gürkan piçi Arıyor...-
Hehe hadi açalım da ötsün ay yada açmayayım boşver be nazloş.Herkese selaammm
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler?Açıkçası ben taciz kısmını yazarken baya rahatsız oldum bu konuda linçlenir miyim emin değilim ama Gürkan konusunda aklıma başka bir plan gelmedi bu fikir de nerden aklıma geldi bilmiyorum sabah uyandım yüzümü yıkarken bi anda aklıma geliverdi ve yazdım ama inanın yazarken kendimi bok gibi hissettim... herneyse bunu da belirtmiş oldum içim rahat etti.
Sonraki bölümde görüşürüz!
Oy vermeyi unutmayın lütfeeen🐢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arna
Teen Fiction-Kitabım +18 içerikler barındırıyor- -rahatsız edici cinsel içerikler bulundurmaktadır- ----------- BEN NAZLI KANDEMİR BABAM YÜCEL KANDEMİR'İN SİLAH KAÇAKÇILIĞI İŞİNİ DEVRALARAK BU SİKTİĞİMİN HAYATINI SİKMEYE GELİYORUM!" ----------- Ailesini trafik...