نامجون≈میزاری عمیق ببوسمت؟+بله لطفا..
سوکجین گفت و خمار به نامجون نگاه کرد..نامجون لب هاشو روی لب های جین کوبید و آروم شروع کرد به میک زدن و به بازی گرفتن اون لب های قلوه ای و خوشمزه...
جین توی بوسه همراهی نمیکرد و فقط از بوسیدن نامجون لذت میبرد..
نامجون بوسه رو قطع کرد و کنار کشید..
جین با اخم به نامجون نگاه کرد..._اونجوری نگام نکن...خب اخه تو همراهی نمیکنی...!!
+اصلا نخواستم...
جین داشت از توی بغل نامجون بلند میشد که نامجون دستشو گرفت و انداختش روی پای خودش و گفت: تو...جایی...نمیری..!!
اینو گفت و تیشرت سفید رنگ جین رو از تنش خارج کرد و نیپل سمت راستشو به دندون گرفت و شروع کرد به خوردنش...
مثل ی بچه که از سینه مادرش تغذیه میکنه...!!+نامجون آههه....باید ی چیزیو....بهت بگم...
_جونم بیبی...!!..
+من میتونم...باردار شم...باید از...کاندوم...استفاده کنی...
_ اوه..بیبی...چه بهتر...ی بچه ی کیوت میتونم ازت داشته باشم...
+نامجون...الان...وقتش نیس...لطفا از کاندوم استفاده کن...
_نمیریزم داخلت...
+لطفااا...
_ خیله خب باشه...
نامجون بلند شد و سوکجین رو براید استایل بغل کرد و به سمت طبقه ی بالا که اتاق خواب بود رفت..از کنار اتاق مادر سوکجین رد شدن و مطمئن شدن که مادرش خواب بوده باشه...
نامجون وارد اتاق شد و سوکجین رو انداخت رو تخت...
_کاندومت کجاس؟...+توی کشوی اولی...
و به سمت میزی اشاره کرد و نامجون دستشو دنبال کرد و رسید به ی میز...
اولین کشو رو باز کرد.._اینهمه کاندوم میخوای چیکار؟
نامجون گفت و اخم هاش رفت تو هم..+برای روزایی مثل امروز...
لازم میشه...نامجون ی دونه برداشت و کشو رو بست...
دستشو برد تا کشوی دوم رو باز کنه..چون فضولیش...اوت...کرده بود...+هعی...نه..اون کشوی شخصیمه...
نامجون بی اعتنا به حرف جین...کشو رو باز کرد و با چیزی که داشت میدید...دهنش باز موند...
برگشت سمت جین و گفت: بیبیه شیطون...ادبت میکنم...
توی اون کشو پر بود از دیلدو و ویبراتور و گگ و گیره ی سینه و بات پلاگ..
دیلدو صورتی رنگی رو بیرون اورد و گفت: مثل اینکه به رنگ صورتی علاقه ی زیادی داری بیبی...
STAI LEGGENDO
💛BTS oneshots💛
Saggisticaبه دنیای ذهن من خوش آمدید... اینجا از هر کاپلی و توی هر ژانری فیک مینویسم... فقط کافیه بهم بگید که کدوم کاپل رو بیشتر دوست دارید تا براتون بنویسم💛🌆 بیشتر از این کاپل ها مینویسم 👇 ~kookmin ~kookv/vkook ~yoonmin ~namjin ~nammin ~sope ~vmin ~hopemin...