1. Bölüm

211 3 0
                                    

Sene 1960 .Henüz 26 yaşındayım.Preston'da fakir bir ailede babam öldükten sonra doğup büyümüşüm.Babam Ölmeden önce bana ismimi vermişti.adım George idi.en büyük hayalim ise zengin olmak.
Babam iyi biriymiş.O olduğunda zenginmişiz.Babam 47 yaşında öldü.O öldüğünden sonra böyle yoksul olmuşuz.Yoksul olduğumuzdan dolayı bazı günler hiç yemek bile yiyemiyoruz.Biraz da yaşadığım yerden bahsedeyim.Köyümüzün çevresi ağaçlarla kaplı her sabah horoz sesleri ile uyanırız.Oranın inekleri ünlüdür çünkü çok süt veriyorlar.insanları ise çok iyi kalpli,çalışkan ve güçlüydüler.Yani hemen pes etmezler.yoksul olduğumuzdan artık para kazanmam gerek bunun için Washington'a gideceğim.Washington'a gitmemin sebebi bir akrabamın orda olmasıydı.Tüm hazırlığımı yapmıştım.Ancak annem onu yalnız bırakmamı istemiyordu ve başımın çaresine bakamayacağımı düşünüyordu.Ama yapabilirdim.Anneme 2 yıl sonra döneceğime söz verdim.

Yolculuğa faytonla gidecektim.yolculuk çok iyi geçmişti ki faytonun tekerleği taşa çarpıp devrildi.Ben yaralandım.Benim kafam taşa çarpıp kanadı ve bayıldım.Uyandığımda yere yıkılmıştım.Buranın neresi olduğu hakkında hiçbir bilgim yoktu.Yoluma devam etmeliydim.Aç ve susuzdum.Faytona binip yoluma devam ettim.

Yeraltından NotlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin