*8*Shot

573 13 0
                                    

Gece kulübüne zor da olsa girmiştim.

-Güzel başladık.

+İçki al.

-Peki.

Bir kadeh içip gülümsemiştim.

-Nasıl içtin onu?!

+Bilmiyorum.

I see red çalıyordu,çok severdim.

+Bu şarkıya bayılıyorum,gelsene!

Şu an Civan benimle dans ediyordu,düğünde bile dans etmemiştik.İkinci kez nakarat kısmı geldiğinde belimden kavradığı gibi bedenlerimizi birleştirmişti.Başta affallasam da fazla takılmamıştım.Son nakarat geldiğinde cesaretime ve sarhoşluğuma yenilip ensesini kavrayıp dudaklarımızı birleştirdim.Geri çekilmemle Civan'ın tekrar dudaklarıma yapışması bir olmuştu.Niye bu kadar iyi hisediyordum?! Neler oluyordu bana?!

Niye bu kadar iyi hisediyordum?! Neler oluyordu bana?!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-1 saat oldu,gitsek mi?

+Dans edeceğim.

-Peki.Fazla uzaklaşma!

Bugün öz babam beni evime almamıştı.Kovulmuştum...Hiç bu kadar ezilmemiştim.Gözyaşlarımı umursamadan dans ettim.Bağırarak şarkıya eşlik ediyordum.

Kime böyle dalıp gitmelerin
Son bakışıydım ya gözlerinin
Dağıttın bu ev ve ben şahidim
Seni vuracak yeminlerin
Ardından yıkılmam unuturum
Yalan aşkından büyuk gururum
Yazarım hasretini de tarihe
Soyunur yeni aşka ruhum

Şarkı bitince yorulup bir kadeh daha alıp bar taburesine oturdum.Civan tam karşımda oturuyordu.Kadehden büyük bir yudum alıp ağlayarak masaya bıraktım.

+Daha değişik bir şeyler istiyorum.

-Tequila shot.

+İşte her neyse ondan.

Barmenin uzattığı bardağa baktım.

+Bu ne ya? Bardak mı bu? Küçücük bir şey bu?!

-O öyle,fazla içersen mazallah...

+İyi.

Bir kerede içip yüzümü buruşturdum.

-Ne yapıyorsun?! O öyle içilmez kızım! Ver kardeşim bir tane daha.

Barmen bir tane daha vermişti.Civan sol elimi tutmuştu.

-Bak şimdi,sol elin üstü, baş ve işaret parmaklarının arası limonla ıslatılır ve biraz tuz dökülür. Bu tuz yalandıktan sonra tekila tek seferde içilir ve ardından bir dilim limon yenir.Anladın mı?

+Hı hı.

Dediği gibi yapmıştım.

+Oldu mu?

-Çabuk öğreniyorsun.

+Hocam iyi.Bir tane daha istiyorum.Hatta sen bana bol bol ver şundan.

Barmen:Çarpmasın?

+Çarpsın,ancak çarpsa düzelirim zaten.

Barmen:Vereyim mi abi?

-15-lik ver.

Barmen:Yengenin bünyesi zayıf gibi,fazla içmese mi?

-Durdurabiliyorsan durdur.

Önüme konulan tepsiyi yavaş yavaş içmeye başladım.Arkada son ses "Beni azad et" çalıyordu.Dans etmeden duramıyordum.İçerken bile dans ediyordum.

-Ben eve arabayla döneriz diye düşünmüştüm ama sen ambulansla dönmeye niyetlisin galiba.

15-lik içkiden 5-ni Civan içmişti.

-Şahsen ben daha fazla içemiyorum,sende dur artık.

+Ya sadece 4 tane kaldı,onu da bitireyim.

Hepsini bitirip aniden ayağa kalktım.Midem çok fenaydı,başım dönüyordu.Diz kapaklarım ağrıyordu.

-Miden mi? Alkol yaramıyormuş sana onu anlamış olduk.Eve gidiyoruz,daha senin bu içtiklerini çıkarma seansı var sırada...

Civan'a tutunarak arabaya binmiştim.Eve gelince ayakta duramamıştı.

Musa:Hoş geldiniz abi.Nasılsın?

-Görüyorsun Musa...Görüyorsun halimi...

Musa:El kadar kıza ne içirdin abi sen?

-O el kadar kız var ya 12 tane tequila shot attı,artık gece ambulans mı gelir,biz mi hastaneye gideriz yoksa direkt cenaze aracı mı gelir bilemiyorum.

Musa:Şu haline bakıyorumda...Abi kusura bakma ama bu kız uzun bir süre adam olmaz,çok fena!

-Biliyorum Musa...Biliyorum...Kusturmakla uğraşacağım bir de bunu.

Musa:Boşuna uğraşma abi artık çıkarsa da pek bir şey değişmez,yorma daha fazla bırak uyusun.

-Öyle mi diyorsun? Kahve de mi içirmeyeyim?

Musa:İçirme abi,hiç bir şeye yaramaz zaten götür uyusun.

Sabah uyandığımda acıdan kıpırdayamıyordum.Kafam patlıyordu,dizlerimin acısından ayağa kalkamıyordum.Gözlerimi zar zor açıyordum.Civan banyodan çıkıp gömleğinin düğmelerini iliklemişti.Midem çok fenaydı ama kalkamıyordum.

-Dur tahmin edeyim,miden çok kötü ve ayağa kalkamıyorsun.

+Sen nereden bi...

-Hatta şu an banyoya gitmen gerekiyor.Gel.

Civan kolumu tutup beni zor da olsa yataktan kaldırıp banyoya götürmüştü.Dün içtiklerimi çıkardıktan sonra elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değiştirdim.

Dün içtiklerimi çıkardıktan sonra elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Beyaz botlarımı giyip odaya döndüm.

-Ambulans lazım mı?

+Yok.Bi kahve içersem toparlarım.

-İyi.Çıkıyorum ben.Halam seni bir şeyler almaya götürecek.

+Ne?

-Akşam bir davet var.Oraya gideceğiz.

İnstagram:

aydanaskerzadee

🍷💫

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin