Osa 2 - Kipinää on 🤭😉

674 18 12
                                    

Joel Nk.

Voi vittu tätä elämää. Pojat ei välitä musta, eikä kyllä kukaan muukaan. Surullisena istuskelen sohvallani, pidätellen kyyneliä. "Vitun heikko, itket joka asiasta", pieni ääni päässäni sanoo.

Joten puren huultani kovemmin, koittaen estää kyyneliä valumasta.
Yhtäkkiä puhelimeni soi ja nostan sen ylös lattialta.

"Moro Joel! Mikä meno?" Joonaksen innokas ääni kuuluu luurista.

"Ei juuri mikään, kuinka niin?" kysyn välinpitämättömästi.

"Lähe bisselle meijän kaa", Joonas ehdottaa.

"En mä..." vastaan huokaisten.

"Joo no ollaan jo matkalla sun kämpille, jote laittauduha valmiiks", Joonas kertoo.

"Aha...No voi vittu..." mutisen ja lyön luurin korvaan.

Nousen ylös ja katson itseäni peilistä. Likaiset hiukset roikkuvat naamalla ja väsyneet silmät tuijottavat tunnottomana.

Vaihdan vaatteet, sillä tiedän etten kerkeisi käydä suihkussa. Runsaasti hajuvettä vain...

Laitan tukan nopeasti nutturalle, jotta se ei näyttäisi niin kamalalta.

Katsoin itseni peilistä. En näyttnyt enää niin kauhistuttavalta.

Kuulin ovikellon soivan.

"Moro moroo! Mitäs jätkä!" Niko astui sisään heti avattuani oven.

"Eipä mitään, mennääks?" kysyn vähän hermostuneesti.

En ollut puhunut pojille sen jälkeen kun napsahdin studiolla.

"Tottakai", Tommi vastasi.

Menimme Ollin autolla, mutta Tommi ajoi. Se ei kai aikonut juoda tänään.

Kesken automatkan mua alkoi oksettaa, mutten sanonut kellekkään mitään. Ajattelin vain, että se menisi ohi, muttei mennyt.

Pääsimme baariin ja Porko ja Niko menivät tiskille tilaamaan kymmenkunnan juomia.

"Kiva man-bun", Tommi taputti selkääni.

"Kiitti..." en uskonut häntä.

"Haluisitko puhuu siit...Mitä tapathu studiol?" Tommi kysyi multa.

"No...Joo, mut lupaat ettet kerro pojille", sanoin.

"Lupaan."

"No okei...No siis...En tiiä, elämä on ottanu koville viime aikoina ja en välillä vaan kestä enää. Sit vaan menin ja sanoin jotain paskaa teille, vaikken tarkottanut. Ja sit kaduttaa. Joten haluisin pyytää anteeks..." sepitin Tommille.

"Ymmärränhän mä, eikä sun tarvii anteeks pyytää. Mut sun pitää tietää et ollaan ain tääl sua varten. Joka ikinen meist. Ja fanit myös. Ja jos tuntuu pahalt nii mulle saa aina puhuu. Lupaan." Tommi halasi mua.

"Kiitos", halasin takaisin.

Tommin ystävällisyys ja tuki alkoi pikkasen kiihoittamaan minua...

⚠️😉😉😉😉SMUT ALKAA TÄST ⚠️⚠️😉

"Tommi..." kuiskasin.

"Niin Joel?" Tommin lempeä ääni teki minut kiimaiseksi.

"Mä haluun sua", kuiskasin sen korvaan.

Puraisin Tommin korvanlehteä hennosti, ja se ähkäisi.

"Tuu, vessaan", Tommi tarttu mua kädestä ja johdatti mua kohti baarin vessoja.

Menimme yhteen limaseen vessakoppiin. Tommi paiskas mut vasten seinää ja aloimme nuolemaan. Aluksi se laittoi kätensä mun paidan alle ja tunnusteli lihaksiani. "Ahh..." mutisin sen huulia vasten.

Sitten Tompan käsi meni vielä alaspäin, ja se puristi mun haaraväliä hellästi, tekien siitä kovan.

Sitten meidän huulet irrottautuivat. "Ota housut pois", Tommi sano.

"O-okei", sopersin hämilläni.

Vetäsin housut ja boxerit samalla kerralla alas. Penikseni napsahti mahaani vasten seisokin takia.

Sitten Tommi meni polvillensa ja otti miehuuteni suuhunsa. Se alkoi liikuttamaan päätänsä ylös ja alas.

"Ah..." mutisin nautinnosta.

"Tuun ihan just", ilmoitin.

"AaaaAh!" varpaani käpertyivät kengissäni orgasmin takia.

Tulin Tommin suuhun, ja se sylkäisi spermani avoinaiseen vessanpönttöön.

"Kiitti", sanoin kun Tommi nousi seisomaan.

Vedin boxerit ja housut takaisin jalkaan.

"Oleppa hyvä", Tommi puristi vasenta pakaraani hennosti.

Pussasin sen poskea.

"Mennäänkö?" kysyin.

"Juu, mee sä eka, niin ei tuu mitään epäilyksiä, tiiäthän? En haluis et muut tietää, ainakaa viel", Tommi sanoi mulle.

"Aha...Oke, no, nähään sit.." mutisin ja lähdin vessasta.

⚠️⚠️SMUT LOPPUI⚠️⚠️

"Hokka hei, tuuppa käymää!" kuulin Nikon äänen jostain läheltä.

Käännyin katsomaan vasemmalleni. Näin Nikon, Joonaksen ja Ollin, vetelemäsdä shotteja pieneltä sohvapöydältä.

Joonas näytti olevan jo aikalailla kännissä, ja oli ihan kiinni Nikossa.

"Missäs olit?" Olli kysyy.

"Enpä missään. Te ootteko näköjää jo päässy vauhtii", vinkkasin silmää.

"Jep haha", Niko nauro.







Jatkuu! Sori jos oli vähä tylsä osa. 577 sanaa.

Blind Channel + boyXboy smutDonde viven las historias. Descúbrelo ahora