Κύριε Τρέιντορ

2.1K 161 24
                                    

"Καλημερα.. η Δεσποινις Ρει;"
Απανταει μια λεπτη γυναικια φωνη.

«Καλημερα,η ιδια»

"Τηλεφωνω απο την Trador Enterprises Company EAC. Εδω Κλαιρ Ρουνς.Προσωπικη βοηθος και γραμματεας του κυριου Τρειντορ."

Η ανασα μου κοβεται στο ακουσμα της εταιρειας μα και του ονοματος του.Κανω μια παυση και απανταω.
Προφανως εκρεμουν χαρτια για την παραιτηση.

«Παρακαλω.. σας ακουω.»

"Δεσποινις Ρει γνωριζω πως δεν εργαζεστε πλεον εδω ομως εκρεμουν καποια συμβολαια με την δικη σας επιμελεια που δεν μπορουν να χορηγιθουν απο τον αντικαταστατη σας."

«Τον αντικαταστατη μου.. μαλιστα και τι μπορω να κανω;»
Πηρε αντρα; η μιλουσε γενικως η Κλαιρ;

"Ποτε θα ευκερουσατε μεσα στην βδομαδα να σας κλεισω ενα ραντεβου με τον κυριο Τρειντορ για τις υπογραφες και την τελειωποιηση των συμβολαιων;"

Τι; Δεν θα μπορεσω να τον δω μετα απο τοσες μερες...

«Ο Κυριος Τρειντορ γνωριζει για την συναντηση;»
Λεω με τρεμαμενη φωνη..

"Φυσικα Δεσποινις.Σας μιλαω εκ μερους του! Γνωριζει οτι χρειαζεται την δικη σας επιμελεια ως οικομικη συμβουλος για να προχωρισει στις υπογραφες.Μπορειται να περασετε οποτε θελετε σημερα η αυριο να παρετε τα χαρτια για να δουλεψετε σε αυτα η αν θελετε κ εδω χρησημοποιοντας τον προσωπικο σας λογαριασμο της εταιρειας."

«Μαλιστα.Θα προσπαθησω... »

"Ο Κυριος Τρειντορ εχει κενο αυριο στις δεκα με δωδεκα και Τεταρτη στις εντεκα με μια και μιση. Αυτα ειναι τα μονα κενα της εβδομαδας που μπορειται να χρησημοποιησεται για αυτη την δουλεια"
Ωστε πλεον μονο με ραντεβου μπορω να το δω.. σιγουρα δεν εχει καμια ορεξη να με δει.. ειναι υποχρεωμενος.
Θα μπορουσε να μου τηλεφωνησει ο ιδιος αν ηθελε.

«Μπορει να μιλησει ο ιδιος;»

"Αυτη την στιγμη εχει συσκεψη. Για επαγκελματικους λογους Δεσποινις Ρει μπορειτε να μιλησετε μονο μαζι μου.Λυπαμαι μα αφου προκειται για επαγκελματικη συναντηση μπορειτε να τον δειτε μονο αυτες τις ωρες.Οι υπολοιπες ειναι κλεισμενες με ραντεβου και αφου τα κανονιζω εγω αυτα μετα απο εγκριση του μιλατε μαζι μου."

«Μαλιστα... δεν μπορω να τον δω αλλες ωρες;»

"Λυπαμαι.. για απλη συναντηση διαρκειας μεχρι δεκα λεπτα.. υπαρχουν αρκετα κενα που μπορω να σας βαλω με την αδια του αλλα η δουλεια για την οποια χρειαζεστε θα παρει αρκετη ωρα και μονο αυτες τις μερες μπορω να σας βαλω. Λοιπον;"

Mr. TradorOnde histórias criam vida. Descubra agora