.
.
.Kai her ay Fransa'da sadece bir gece düzenlenen ve ünlü sokaklarda slow şarkılar eşliğinde yapılan dans partilerinden birine getirmişti Taehyun'u.
Sağ eliyle sağında kalan sarışın çocuğun sol elini kavradı ve yüzüne dönüp içtenlikle gülümseyerek kendilerini ortaya -insanların merkezine- çekti. Diğer elini beline yerleştirip oldukları yerde bedenlerini yaklaştırarak çalan şarkıya dikkat kesilerek dans etmeye başladılar.
Gözyaşları akıyor ela gözlerinden
İnanamıyorum seni ağlattığıma
Hoşça kal gibi, çünkü ters gittik
Ama hala aklımdasınGülümsemeye çalışarak gerginliğini saklamaya çalıştı Taehyun. Kai'ye biraz daha yaklaşarak ritme uymaya başladı. Kai sol elini belinden çekip bedenlerini uzaklaştırdı. Taehyun'un tutmaya devam ettiği elini aralarında ki mesafe boyunca uzatarak etrafında döndürdü sarışın oğlanı.
Sert bir hareketle yeniden kendine çektikten sonra aralıklı bacaklarının arasına bacaklarını yerleştirip birden öne eğilerek Taehyun'u geriye yatırdı ve yüzüne yaklaştı.
Asla istemedim kalbini kırmayı Sadece bazen bazı şeyler ayrı düşer
Bi' gece haklı çıkarır
Vedalaşmadan önceTaehyun, hızlanan nefesleri yüzünden dağılan dikkatini boynuna doladığı kollarından çekip Kai'nin gözlerinin en içine baktı ve mırıldanmaymışçasına fısıldadı yüzüne doğru. "Korkumu yenmemi sağlıyorsun Huening."
Bu yüzden bekle, bekle
Bir şans daha ver
Barışmak için
Sadece son bir dansa ihtiyacım varSıcak havaya rahat bir nefes bıraktı Kai iki dudağı arasından. Duruşunu düzeltip sağ eli ile birleşik sarışının sol elini kaldırdı. Boynundan koluna doğru öpücüklerini sürdürüp kokusunu içine çekti. "Tek bir sefer için yenmeni değil, tamamen yok olmasını istiyorum."
Bu yüzden bekle, bekle
Bir şans daha ver
Barışmak için
Sadece son bir kez dansa ihtiyacım varSarışının gözlerine kendisine baktığı gibi baktı diğerine göre daha yapılı olan. İki yana salladı Taehyun başını, imkansız olduğunu göstermeye çalıştı karışındakine, güçsüzleşen bedeni kaslı kollara tutundu. "Biliyorsun, her zaman kalabalıktan korkacağım, bunu yenebilmemin imkanı yok."
Korkarak hızlıca belini daha da sıktı ve tutunmasını kolaylaştırmak için ellerini yeniden boynunda birleştirdi. "İmkansız diye bir şey yoktur Tyun."
Tutunmaya devam ederken etrafına baktı diğeri ve sessizce mırıldandı. "Seni rezil etmek istemiyorum. Gitmeliyim sanırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Last Dance | Tyunning
Fanfiction"Sadece son bir şarkı, sonra devam edeceğiz Son bir kez dans edelim Sadece son bir kez dansa ihtiyacım var seninle.." [R5 - One Last Dance] -oneshot-