16.rész

1.7K 58 0
                                    

••••••••••••••Lando szemszöge••••••••••••••

Nem is tudom mi ütött belém. Most tényleg megcsókoltam? Valami van ebben a lányba amitől más lesz, mint a többi. Nem tudom megfogalmazni, hogy milyen csak egyszerűen érzem. Megmozgat bennem valamit amit eddig még egyetlen lánynak se sikerült.
- Ez meg mi volt?- húzódott el a csóktól.
- Sa..sajnálom, nem tudom mi ütött belém.- kezdtem el szabatkozni.
- Semmi gáz.- nézett rám és látszott rajta, hogy egy kicsit összezavarodott.- Köszönöm még egyszer a fuvart.- mondta, majd már ki is szállt az autóból. Megvártam míg bement a házba, majd csak azután hajtottam el. Egész úton azon gondolkodtam mi a fenét csináltam én. Most aztán mindent elrontottam. Visszaérve a szállodába beültem az étterem részére reggelizni végre valamit. Pechemre ott ült még Carlos és evett. Próbáltam elkerülni vele a szemkontaktust, de ettől még észrevett.
Szedtem magamnak reggelit, majd csináltam magamnak teát mellé és leültem Carloshoz.
- Na mizu kölyök? Mi volt a csajjal?- nézett rám és közben evett.
- Semmi, én hülye megcsókoltam.- néztem le a reggelimre, majd bele szúrtam a villám a tojásrántottába.
- Ez most miért nem jó hír? Hisz akkor most megvan nem?- tette le a szendvicsét amit épp evett.
- Nem, mert szerintem nem ugyan így érez, mert elhúzódott közben.- vettem be még egy falatot a számba.
- Hát ez pech barátom. De úgy is lesz majd más!- próbált jó fej lenni és mosolyogni. De a baj ezzel csak annyi, hogy szerintem nem lesz más.
- Figyelj most nem gondolkozhatsz ezen, ma lesz a futam. Koncentrálj inkább erre.- világított rá a lényegre. Valamennyiben igaza volt. De nem igazán tudtam most a futamra koncentrálni.
- Hát jó.- mondtam és egy korty teát ittam.
- Nagy fiú vagy már! Legalábbis életkorilag biztosan. Nehogy már egy csaj a padlóra küldjön.
- Nem is fog!- jelentettem ki hátha elhiszem.
- Remek akkor menjünk és mutassuk meg neki, hogy mit hagy ki ezzel.
Délután jóval verseny előtt már ott voltunk és készültünk mentálisan és fizikailag is egyaránt a versenyre.  Carlossal még mielőtt erre a felkésülésre öszposítottunk még egy sort hülyéskedtünk. A mai programunk az volt, hogy próbált kisebb nagyobb, de igazából se mekkora sikerrel egy egyszerű spanyol mondatot megtanítani. A végén már annyira röhögtem, hogy bele fájdult a hasam. Próbáltam az elmémből teljes mértékben kizárni Emmát, de ez sajnos nem sikerült, amikor ugyanis láttam ahogy a mellettünk lévő garázsba besétált az apjával. És még tettete, hogy nem vett észre pedig elég látható helyen voltam. Inkább bementem a szobámba és elkezdtem hangolódni a futamra. Felvettem minden ruhadarabot amit most érdemes felvenni. Lefeküdtem az ágyra és a kezembe vettem a fluoreszkáló ragadós fallabdákat és azokat dobáltam a plafonra és amikor leesett próbáltam elkapni. Ez egy kis koncentrációs játék, hogy az autóban majd 110%-an tudjak koncentrálni.
Márcsak percek voltak hátra és már a rajtrácson ültem az autóban és az utolsó simitásokat végezték a srácok az autón és én pedig a stratégiákat beszéltem át Andrew-val és leteszteltük a rádiót.
Egész jól teljesítettem a futamon. 4. helyen rajtoltam és ott is végeztem a végén, előttem Cahrles, Lewis és Max ért át a célegyenesen.
Elmentem átöltözni a díjkiosztó ceremóni alatt utána pedig kezdődhettek az interjúk. Először a helyi sport csatorna emberekhez mentem.
- Szia Lando elképeztő volt a verseny Valteri épp, hogy magad mögött tudtad tartani, hogy értékeled a versenyed?- nyújtotta felém a mikrofont.
- Nagyon jól éreztem magam az autómba és nagyon örülök ennek a 4. helynek és annak még jobban, hogy egy gyári Mercedest magam mögött tudtam tartani.
- Sokan találgattak a tegnap esti jelenet után mikor egy lánnyal távoztál a helyszínről. Talán ő lenne az a lány, aki eltudta lopni a szíved?- tette fel a kérdést. Várjunk csak hogy mi? Ezek a riporterek tényleg mindenről tudnak?
- Khmm nem, nem rabolta el a szívem csak egy kellemes délutánt töltöttünk egymás társaságában és beszélgettünk.- a "nem rabolta el a szívem" résznél még én se hittem el, amit mondok. Aztán feltett még pár kérdést és mehettem tovább. 9 körül végre valahára beestem az ágyba és pillanatok alatt el is aludtam.

Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon