Via szemszöge
Az ágyamban ébredtem úgy 5 perce és nem tudom, hogy kerületem oda. Nyugtalanít a dolog mert az óra szerint reggel van ami annyit jelent, hogy rengeteget aludtam. A szobámban nincs senki rajtam kívűl mert valószínűleg nem számítottak rá, hogy ilyen hamar felkelek. Gondoltam engedek egy forró fürdőt, hogy tisztábban láthassam a dolgokat. A kádban egyre több víz lett és gőzölgött a forróságtól az egész fürdő. Rózsaszirmokat és rózsa olajat tettem a vízbe emiatt a rózsa illata betöltötte a fürdőt.
A kád megtelt vízzel így beleültetem, mindenen kattogott az agyam. Hogy kerültem az ágyamba? Mit akarhat az a nő?
Akkor eszméltem rá, hogy félek tőle. A külseje sem túl feledhető így nem csak a szavai de a külseje is beleégett a fejembe. Ilyeneken gondolkoztam amíg valaki egy kopogással ki nem zökkentett. Elena volt az, gondolom tudta, hogy itt leszek ha az ágyamban nem talált.-Gyere-kiáltottam ki jól hallhatóan
-Via, miért nem csengettél, hogy jöjjek?-nézett rám érdeklődve.
-Mert nem akartalak zavarni.
-De...
-Semmi de, kérlek segíts kiszállni és elkészülni-szakítottak félbe.
Ezzel el is ment a köntösömért. Kiszálltam és a köntösömet felvéve kiléptem a párás fürdőből. Elena mosolyogva várt egy ruhával a kezében.
- Varrtam neked egy hozzád illő ruhát
-Jajj Elenaa...ez mára készült?-öleltem át
-Igen mert említetted, hogy ma mész lovagolni és megnézed a környéket.
-Jajj nagyon köszönöm, fel is veszem.
-Nincs mit de várj segítek.
A ruha elképesztően szép, imádom.
-Tényleg Elena. Szeretnél ma jönni lovagolni, Luna és Lady Sophie is jön.
-És a húgai?
-Ők nem
-Köszönöm a meghívást, szívesen megyek.
-Örülök
Amikor a hajam is kész lett felpattantam és reggelizni indultam mert tudtam, hogy késésben vagyok. Jól sejtettem mert az ebédlőben a herceget kivéve mindenki jelen volt már.
-Jó reggelt mindenkinek.-néztem körbe majd leültem és nekiláttam a reggelinek.
-Jó reggelt-mondta mindenki kórusban.
És ekkor jutott eszembe, hogy Sophie még nem tudja, hogy ma lovagolni megyünk.
-Sophie....
U.i Köszi a 700+ olvasót🥺💗 Ha tetszik a rész írd le és vote-olj. Remélem tetszett. Hamarosan folytatás.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A fény és a sötétség birodalma
FantasiaEgy világ ami két birodalommá szakadt: A fény és A sötétség. Olivia aki a fény birodalmában él mégis kötődik a sötétséghez... A két birodalom lakosai ritkán találkoznak egymással de annak soha sincs jó vége. A mítoszok szerint létezik egy kiválaszto...