Kezdetek

61 3 6
                                    

Korekiyo shinguji Ultimate anthropologyst Magyarországot választotta következő uticéljának mivel fel szerette volna fedezni ezt a csodálatos homofob, rasszista és mindenfob országot tehát pár nappal az indulás előtt elkezdte bepakolni a csomagjait amit az útra szeretett volna vinni.

Az indulás napja- motyogta kiyo.
Nagyon izgatott vagyok hogy milyen ez a csodálatos ország és az emberek akik itt élnek milyen személyiségekkel rendelkeznek.

Ofc budapesten talált egy luxury
gucci hotelt ahol megszállhatott, közel a Parlamenthez.

Mikor beért a szállodába csodálatos dolgokat láttak a szemei. Rohadó falak, párzó kóbor macskák és kurva anyázó szomszédok uwu. Korekiyo viszont semmi negativ dologgal nem foglalkozott mivel luxulni jött nem sírni. Bement a szállás szobájába lepakolta a cuccait és lezuhanyzott aztán pedig elaludt mivel fárasztó utazásnak volt része.

Hajnali 3 óra

TE KURVA RIBANC. MÉG A SZOMSZÉD JÁNOS IS MEGBASZOTT AZTÁN ITT JÁTSZOD NEKEM HOGY NEM A TE DOLGOD MEGSZERELNI A KURVA MOSOGATÓT.
MI A FASZT KÉPZELSZ MAGADRÓL HOGY VISSZAPOFÁZOL ?
*hangos verekedés jelenet*

Kiyo úgy felébredt mintha valaki éppen a fülébe súgta volna hogy agyba verlek aztán meghalsz. Nagyon megijedt tehát a veszekedés végéig olvasta a kedvenc könyvét amit magával vitt, aztán pedig visszaaludt annak a tudatában, hogy izgalmas és egyben fárasztó nap áll előtte.

Orban viki x KorekiyoWhere stories live. Discover now